Pondělí 28. listopadu 2022, svátek má René
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Česko

Céčkový horor, obstarožní grafika i bojová naježenost. Marketingoví experti hodnotí předvolební billboardy

Billboardy Pirátů a STAN obsahují větší množství textu. SPOLU cílí pestrým poutačem na mladé (vlevo). | foto: Jakub Stadler, MAFRA

Premium Doporučujeme
Ledaskdo je považuje za vizuální smog. Faktem ale je, že billboardy k předvolební agitaci patří a strany jim v přesvědčovacím mixu dávají velkou váhu.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Vyzkoušet tři měsíce zdarma

V každém případě se jedná o nejviditelnější část kampaně, pročež se na billboardech dá hodnotit, jaký styl a strategii si který politický subjekt zvolil. Lidovky.cz oslovily několik expertů na politický marketing a politologii, aby zhodnotili, jak jsou jednotlivé strany ve svém snažení úspěšné.

Tento text je součástí prémiového obsahu pro předplatitele

Dočtěte článek až do konce

Jako člen navíc:

  • Máte k dispozici více jak 30 000 prémiových textů na Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Získáte přístup ke všem našim novinám a časopisům online a zdarma
  • Přednostně pořídíte vstupenky na koncerty v síti Ticketportal a mnohem více
Máte už aktivní předplatné? Přihlásit se

Mohlo by vás zajímat