Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Česko

Céčkový horor, obstarožní grafika i bojová naježenost. Marketingoví experti hodnotí předvolební billboardy

Billboardy Pirátů a STAN obsahují větší množství textu. SPOLU cílí pestrým poutačem na mladé (vlevo). | foto: Jakub Stadler, MAFRA

Premium Doporučujeme
Ledaskdo je považuje za vizuální smog. Faktem ale je, že billboardy k předvolební agitaci patří a strany jim v přesvědčovacím mixu dávají velkou váhu.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

V každém případě se jedná o nejviditelnější část kampaně, pročež se na billboardech dá hodnotit, jaký styl a strategii si který politický subjekt zvolil. Lidovky.cz oslovily několik expertů na politický marketing a politologii, aby zhodnotili, jak jsou jednotlivé strany ve svém snažení úspěšné.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...