Rok s „osekanou“ poštou. Ubylo 30 tisíc zákazníků, obce popisují nelogičnosti a bojují s mobilními pobočkami

Premium

Mobilní servis netáhne. Pošta na čtyřech kolech jezdí v pěti obcích v Královéhradeckém kraji. Velký zájem mezi lidmi ale nevzbudila. | foto: Profimedia.cz

  16:30
Nižší komfort pro zákazníky a vyšší zátěž pro zaměstnance. Takový dopad mělo podle mínění starostů a odborů zrušení tří set poboček České pošty, k němuž došlo na začátku loňského července. Podle státního podniku tento hojně kritizovaný krok k žádným větším problémům nevedl. Připouští ale, že ubylo zákazníků. Dalším strašákem jsou pro starosty mobilní pošty, které by mohly nahradit stávající kamenné pobočky.

Celý článek je jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Jako „velmi špatný krok“ označuje škrtnutí pošt vedení ostravské městské části Slezská Ostrava. „Zásadní potíží podle nás bylo, že pošta vydala své rozhodnutí bez jakékoliv předchozí konzultace se starosty a zcela bez ohledu na skutečné vytížení poboček a jejich dostupnost pro občany. Takový unáhlený krok tak vedl k výraznému zhoršení dostupnosti služeb, a to nejen pro lidi v našem obvodu,“ popsal servcru Lidovky.cz mluvčí městské části Viktor Vlček.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

99
Předplatit
Flexibilní, bez závazků
Automatické obnovování

Roční

989
Předplatit
Nejlepší poměr cena/výkon
Ušetříte 17%

Dvouleté

1 889
Předplatit
Nejvýhodnější
Ušetříte 20%

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.