Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Stržanovský 23.7.2019 9:36

Nespravil by to kanál Vltava Dunaj?

J. Krutil 23.7.2019 15:01

to zase bude řevu.

Nosné téma pro ODS, svoboda podnikání.

J. Tachovsky 23.7.2019 8:34

Tak at si tam daji zakaz vjezdu vozidel nad tri tuny a maji klid. Pro zasobovani nebo verejnou dopravu mohou udelovat vyjimky.

J. Beneš 23.7.2019 5:29

Zcela přirozené chování řidičů, resp. jejich firem. Proč platit, když to jde jinak zdarma? Snad někdo odpovědný za řadu let pochopí, že přímé platby za provoz nebo i parkování jsou kontraproduktivní. Bohužel v Česku na to nejsou lidé, v EU už vůbec ne.

R. Kohoutek 23.7.2019 1:52

Když tam řidiči jezdí, aby se vyhnuli mýtu, proč tedy raději nezaložili iniciativu proti mýtu ? Vždyť je to jednoznačně škodlivý způsob financování státní kasy - vyhání řidiče z dálnic a nutí je překládat náklad do menších aut. To není ekologické ani bezpečné. Na financování provozu státu a výstavby komunikací tu máme jiné možnosti - ať je to spotřební daň z paliv nebo různé další daně a poplatky. Mýto a dálniční známky dělají víc škody než užitku. Ostatně i náklady na straně poplatníků a výběrčích jsou tam celkem značné. Státní kasu lze plnit méně škodlivými a levnějšími způsoby.

M. Jindra 22.7.2019 23:32

Iniciativa proti kamionům je produktem absolutní neschopnosti českého MD a všech vlád, včetně té současné - v řešení napojení ČR na síť rakouských a německých dálnic. Jsou jen dva dálniční hraniční přechody Petovice a Rovadov. Od slovenské hranice až po Rozvadov není žádný dálniční přechod. Kudy teda pojedou kamiony z Vídně na Brno, Znojmo, nebo z Německa na Č.Budějovice,Klatovy atd. Ti sdružení odmítají jakoukoliv dopravu a zřejmě jim vyhovoval klid zaručený zadrátovanou hranicí, nyní jsou překvapeni realitou narůstající intenzity dopravy.