„Naše a další městské části potřebují co nejrychlejší zprovoznění severní části obchvatu. I z tohoto důvodu podporujeme právě jižní variantu, jejíž příprava pokročila nejdále,“ řekla Jaroslava Trnková, koordinátorka pro strategický rozvoj Prahy 6. Realizace jakékoliv jiné varianty by podle ní znamenala zdržení šest až osm let.
Podle Davida Ratha naopak pro severní variantu mluví jednodušší technické řešení a nižší cena. Rath upozorňuje i na to, že severní varianta na rozdíl od jižní vede mimo obytné oblasti. Jižní trasa podporovaná magistrátem i ministerstvem dopravy protíná městské části Suchdol a Dolní Chabry, proti čemuž dlouhodobě vystupují místní obyvatelé a občanská sdružení. Trnková z Prahy 6 přitom v obhajobě jižní varianty argumentuje právě znečištěným ovzduším tam, kudy nyní projíždí tranzitní doprava.