Diskuse k článku: D1 po přívalu sněhu opět zkolabovala. Kamiony nemohly vyjet kopec, policie odkláněla dopravu

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 17
  • Poslední: 5.1.2019 1:13
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Novák 4.1.2019 3:35

Jo, je to drzost, když v lednu padá na Vysočině sníh, jen co je pravda.

F. Doušek 3.1.2019 21:59

Kdy vyženou Ťoka?

J. Novák 4.1.2019 3:42

A myslíte, že jiný ministr zařídí, aby v lednu na Vysočině nepadal sníh? Ono to je asi takto: Někdy kolem roku 2000 jsem se s kolegy vracel ze služební cesty z Brna. A na Vysočině nás zastihla sněhová kalamita. No, na D1 jsme strávili hezkých 11 hodin, a to jen chvílemi jsme popojížděli, jinak jsme většinou prostáli. A že by nás napadlo kvůli tomu volat po odvolání ministra, to ani náhodou. Prostě je to tak, že se občas něco takového stane. V Česku je to ale takřka vždy tak, že za vše někdo může, takže je třeba za každý prd někoho odvolávat či zavírat.

M. Bilkova 3.1.2019 21:45

Měli by D1 zavřít pokaždé, když začne padat sníh, jinak bude zase kalamita. To by bylo jistější.

Z. Hrabal 3.1.2019 21:16

Však už je leden.

M. Jindra 3.1.2019 21:15

Tunely místo kopců, tunely na svazích kopců jsou trendem ve výstavbě dálnic pro dosažení vyšší bezpečnosti, snížení hlučnosti v krajině i ochrany komunikace za nepříznivých klimatických podmínek, tak se staví dálnice ve světě. S Ťokem a Babišem v ČR jen do kopce a z kopce a ještě k tomu to nemehlo Kroupa z ŘSD.

J. Novák 4.1.2019 3:37

Aha! Takže Ťok a Babiš už mohou i za to, že D1 nebyla vystavěna celá v tunelech, že? Nu, Jindra, vy jste tedy materiál!

A. Reček 3.1.2019 20:49

Je to legrační, protože když jsem začal chodit do školy koncem 40-tých let, tak zboží a různé materiály se přeposílaly vagóny se zbožím či materiály na místa určení a nějaký sníh nedělal železničářům problémy!! Kamióny nebyly potřebné a dálnice neexistovaly!! A šlo to!!

T. Beren 3.1.2019 22:58

To bylo jistě správným naplánováním první pětiletky.

V. Kusý 4.1.2019 18:37

Tak to je argument jej noha. Poslyšte, bez urážky, ale smíte ven bez doprovodu a nemusí Vás převádět přes ulici? Jsem ročník 46, ale to, co jste napsal, bych nevypustil z úst ani kdyby mne mlátili. Časy se mění, kapišto?

V. Kusý 4.1.2019 18:39

Pro pana Rečka, aby nedošlo k omylu!

V. Kotas 3.1.2019 19:25

Když byli ještě cestáři, tak byl dispečer na každém středisku ( několik na okrese ) a začali jezdit při každém náznaku sněžení, v případě potřeby vyjelo všechno co mohlo ( jezeďáci, agra ) bez potřeby povolení, jako je to dnes. Co jsou silničáři, tak je dispečer jeden na kraji a ti vyjíždějí až když začínají problémy. Problémová místa neznají prevenci.

T. Beren 3.1.2019 23:09

Známý z Němčic mi říkal, že v Bernarticích dnes dělá na sypačích dohromady 20 chlapů. Jestli je to pravda, pak to prostě nemůže být lepší a na zastavení D1 musí stačit jen 2 cm sněhu.

J. Novák 4.1.2019 3:34

Jo, jo! A tehdy deset deka salámu bylo nějakýho salámu! A ta tma jaká tehdy bývala!

R. Houška 3.1.2019 18:38

ANO, už je líp. Dřív byla kalamita jednou za rok. Dnes je kalamita, kdykoli zaprší, zasněží nebo zafouká.

Š. Apolen 4.1.2019 1:06

Dřív nebyla taková informovanost. Dnes mají media plno "krajánků" a každý si chce vydělat na chléb svůj vezdejší. Také se plýtvá se slovem kalamita. Dříve také u nás nebyla taková hustota dopravy a cestáři ošetřovali nejdříve kopce. Nesolilo se, sypala se škvára a drť.

Š. Apolen 5.1.2019 1:13

Dřív skutečně napadalo do rána po kolena sněhu, i když to byla dětská kolena.

Najdete na Lidovky.cz