Dcera Bruce Willise tváří luxusní kolekce
NEW YORK Před herečkou Rumer Willisovou se rýsuje nová slibná kariéra. Nejstarší dceru hollywoodského páru Demi Mooreové a Bruce Willise, která vyrůstala se svými rodiči před filmovými kamerami, si vybral módní dům Badgley Mischka jako novou tvář své reklamní kampaně. Podle agentury AP bude dvaadvacetiletá dcera slavných rodičů na jaře vévodit reklamní kampani luxusní kolekce, která bude obsahovat boty, kabelky a plavky. Módní návrháři Mark Badgley a James Mischka považují Rumer Willisovou za „okouzlující, mladistvou a veselou ženu“.
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Jak ukončit válku na Ukrajině? Turci předložili nový návrh: zmrazení hranic na současné frontové linii
Armáda kupuje nová nákladní auta, už to ale nebudou kopřivnické Tatry. Nahradí je vozidla značky Volvo
Změny pro nový školní rok: ukrajinské třídy i asistenti mají skončit. Škrty pocítí také čeští žáci
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!