Diskuze
Debata o funkčnosti výstrah se přeceňuje, řidič se musí na přejezdu rozhlédnout, říká šéf drážních hasičů
Děkujeme za pochopení.
I50v62o 72S23p43á78l74e71n58ý
Světla nejsou zaručená výstraha. Často je přejezd do zatáčky nebo zarostlý. Vlak ujede desítky metrů za sekundu a vy nevidíte ani do 50 metrů. Vyhlížet ho je tedy marné, tak otevřu okna a poslouchám. Pak jednička, necourat se a rychle pryč. Při porovnání rychlosti vlaku a rychlosti a délky auta by vlak musel být kousek od osobního auta, aby do něj narazil při průjezdu. S výhledem na 100 metrů by to pak bylo zcela bezpečné.
J42. 24H64r14z68a95l
Za poslední týden jsem jel přes čtyři přejezdy bez závor, na dvou z nich byla stopka. Ale pokud nejste půlkou auta na přejezdu, nic nevidíte ! A to už je fuk. Je to všude zarostlé křovím.
V60a55ň37u69r89a 41P65e49t52r
Rozhlédnout se řidiči nepomůže, protože na mnoha přejezdech NENÍ NIKAM VIDĚT!
V38l73a66s98t22a 41M43o40k44r49ý
1*
Ale zelený nedovolí odstranit náletovou vegetaci, ta má přednost před lidskými životy. To samé platí i pro silnice.
Z64v24i47r71e84t18n46i42k 57L36a57p34i35l
Osobně mám největší strach z přejezdů, kde není rozhled. Typicky překáží jakýsi drážní domek nebo co to je. Viz přejezd v Unhošti, směrem od Malého Přítočna k dálnici, pohled vpravo. Tam sice zrovna jsou závory a ta "neviditelná" kolej je v podstatě mimo provoz, ale když nesvítí bílá, stejně musí člověk jet na rozhled a to nemá šanci, na funkční signál spoléhat prostě musí.
Podobně, i když ne tak zle, zastávka Kladno Rozdělov.