PRAHA Asociace komunikačních agentur a poradenská společnost Flemedia (reprezentant festivalu Cannes Lions v ČR) opět vyhlašují soutěž Young Lions pro mladé kreativce, kteří se chtějí zúčastnit mezinárodního festivalu reklamy v Cannes. Soutěž je určena dvoučlenným týmům mladých odborníků na mediální komunikaci, jejichž úkolem je během 24 hodin navrhnout inovativní kampaň a následně ji prezentovat odborné porotě. Letos se mohou utkat ve třech kategoriích: tisková inzerce, mediální strategie a digitální (cyber) média. „Sestavili jsme na to tři odborné poroty. Třem vítězným týmům garantujeme účast v Cannes a uhrazení účastnických poplatků, ubytování a dopravy,“ uvedl pro LN za organizátory soutěže Jiří Janoušek, výkonný ředitel Asociace komunikačních agentur. Soutěžící v kategoriích tisk a mediální strategie se dozvědí zadání 27. dubna, soutěžící v oblasti digitálních médií o den později.
Do Cannes opět vyrazí i mladí lvi
KREATIVITA
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Jak ukončit válku na Ukrajině? Turci předložili nový návrh: zmrazení hranic na současné frontové linii
Armáda kupuje nová nákladní auta, už to ale nebudou kopřivnické Tatry. Nahradí je vozidla značky Volvo
Změny pro nový školní rok: ukrajinské třídy i asistenti mají skončit. Škrty pocítí také čeští žáci
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!