Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Dobrá reklama je jakákoliv

Česko

TIME OUT LN

Na nový fotbalový míč Jabulani se před startem mistrovství světa objevuje spousta různých názorů.

Kladné především od těch hráčů, kteří jsou s výrobcem Adidas vázáni reklamní smlouvou. Ty záporné „překvapivě“ od těch, kteří se stejnou značkou nemají nic společného (i když se také najde výjimka, jako například španělský brankář Iker Casillas).

Prý je rychlejší, těžko odhadnutelný. Prý nevyzpytatelně plachtí vzduchem a gólmani mají těžkou roli ho vůbec zkrotit, stejně jako útočníci pořádně trefit.

Vlastně je to podobné jako každé čtyři roky před fotbalovým vrcholem, kdy se o vylepšené verzi té kulaté věci horlivě diskutovalo. Dovedete si představit lepší způsob upoutání pozornosti? „Táto, já bych ten míč chtěl!“ Kolikrát během MS tato věta zazní?

Jen v roce 2006 se prodalo kolem patnácti milionů balonů. Tehdy nových. A nevyzpytatelných.

Autor: