Středa 25. května 2022, svátek má Viola
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Dobrá reklama je jakákoliv

Česko

TIME OUT LN

Na nový fotbalový míč Jabulani se před startem mistrovství světa objevuje spousta různých názorů.

Kladné především od těch hráčů, kteří jsou s výrobcem Adidas vázáni reklamní smlouvou. Ty záporné „překvapivě“ od těch, kteří se stejnou značkou nemají nic společného (i když se také najde výjimka, jako například španělský brankář Iker Casillas).

Prý je rychlejší, těžko odhadnutelný. Prý nevyzpytatelně plachtí vzduchem a gólmani mají těžkou roli ho vůbec zkrotit, stejně jako útočníci pořádně trefit.

Vlastně je to podobné jako každé čtyři roky před fotbalovým vrcholem, kdy se o vylepšené verzi té kulaté věci horlivě diskutovalo. Dovedete si představit lepší způsob upoutání pozornosti? „Táto, já bych ten míč chtěl!“ Kolikrát během MS tato věta zazní?

Jen v roce 2006 se prodalo kolem patnácti milionů balonů. Tehdy nových. A nevyzpytatelných.

Autor:

V předdůchodu si odpočinu a pak se uvidí. Možnost, o které se moc neví

Premium Má do penze pět let a je v předdůchodu na tři roky. Na víc totiž nemá naspořeno. Že to nejde? Ale ano. Legislativa to...

Mami, ty se uzdravíš! Jana Vránová o synově cestě do NHL i boji s rakovinou

Premium Před sedmi lety si prožila peklo. Bojovala s rakovinou lymfatických uzlin a nevěděla, jak to synovi, hrajícímu tehdy...

Půst, občas večeře, čtyři kávy denně. Jak jíst podle výživového poradce Havlíčka

Premium Strava ovlivňuje nejen naši váhu či kondici, ale i náladu a zdravotní stav. Ostatně až dvě třetiny všech nemocí mají...

Chcete zpevnit tělo? Vyhrajte unikátní gely značky bioten
Chcete zpevnit tělo? Vyhrajte unikátní gely značky bioten

Plavková sezona pomalu klepe na dveře a my pro vás máme speciální soutěž o zeštíhlující gely od přírodní značky bioten. Stačí se jen přihlásit.