Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Doručování balíků je problém, za týden nasbíráme 35 tisíc nespokojených klientů, říká šéf České pošty

Pětatřicet tisíc nespokojených zákazníků týdně – to je skóre, které eviduje Česká pošta jen v rámci doručování balíků. Restrukturalizací už sice podnik prošel, další změny ho ale teprve čekají. „Cílem je odbrzdit dynamickou část, balíky by mohly i zlevnit,“ říká v rozhovoru pro Lidovky.cz ředitel České pošty Roman Knap o jediné části byznysu, kterou nepostihla pandemie. Sám si koronavirem prošel dvakrát.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P27a92v81e93l 78B60e53ň96o

18. 7. 2021 19:26

Tak já bych v restrukturalizaci začal propuštěním 90% managerů, ne doručovatelů, co se děje dnes. Pak zrušil hodinovou polední pauzu na poštách, otevřel v 7,00 a zavřel v 19,00 a měl otevřeno i v sobotu.

Konečně zavedl informační systém kompatibilní s poštovním světem a opustil 30 let starý operační systém MS DOS...Zaměstnance zaplatil z ušetřených peněz po managerech, provozoval zásilky, doručoval i ve večerních hodinách a přestal prodávat losy a fixy, ubral papíry a administrativu, QR kódy a aplikace fungují po celém světě, stejně jako identity a hesla na mobilech, rozšířil síť zásilkoven české pošty do každé čtvrti...

No a propuštěním úředníků státní správy tak aspoň ze 60 % , bude doručovatelů dost po celé republice...;-) a přestal furt dělat rozhovory s ředitelem pošty a jeho náměstky ... a říkat, jak jsou proděleční... Všechny ostatní zásilkové a doručovací služby rostou jak houby a prosperují a to na spoutu věcí nemají státní monopol....

0 0
možnosti

P36a17v81e49l 25B50e34ň20o

16. 7. 2021 11:28

Pošta, politická trafika, to nemá řešení...teď mi to objasnoval náš pošťák, propustili doručovatele, aby mohli mít na platy nově přijmutých manažerů...a je to v Čechách klasika. Budem řešit Taiwan, Putina, Čínu, Zemana....;-))

0 0
možnosti
Foto

S ČP jsem skončil už před lety, ale na jaře jsem si objednal zboží u kterého nebylo uvedeno, nebo jsem přehlédl, že bude cestovat z Číny. Už jsem na něj zapoměl když tu náhle telefon - paní z pošty mi volala že mi končí doba uložení balíku (nevím zda je to běžné ale díky jí za to) jestli ho vyzvednu. Já ale nedostal ani jedno avízo, že by balík dorazil a byl na poště uložen. Žádná SMS, žádný lísteček ve schránce - jak jsem tedy měl vědět, že balík po více jak čtvrt roce dorazil?

0 0
možnosti
Foto

"Nebudou znevýhodněni lidé, kteří si čas návštěvy nezarezervují?" Ne, ne, vůbec ne.

Zažil jsem to na naší poště v Praze. Dvě přítomné pracovnice obsluhovaly pouze klienty balíkovny, kteří mají přednost i bez objednání. Ostatní tam čekali až 45 minut, protože neustále přicházeli další lidi pro balíky.

0 0
možnosti

Lidi se zastávají pošťáků hlavně vůči vedení, které je nutí nabízet hlouposti co s poštou a doručováním nesouvisí.

Pobočky sice jsou ale k čemu to je když jsou otevřené obden a ideálně v době kdy je většina lidí v práci. Vyházet doručovatele a lidi na přepářkách kterých je málo to je bomba. A s doručováním je to tragédie. Tento týden 2 zásilky jedna ze zásilkovny a jedna do Balákovný. Poslané v pondělí Zásilkovna 2 den a Balíkovna až včera ve Čtvrtek. Co to je? Budu čekat skoro týden na doručení balíku?

0 0
možnosti