Diskuse k článku: Zemanův večírek se šansoniérkou Mathieuovou stál téměř milion a čtvrt. Dvakrát více než loni

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 327
  • Poslední: 27.3. 2019 21:36
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Babul 26.3.2019 22:06

Svobodo, víš, proč Zeman nemluví o tobě? Protože tě nezná. A kdyby tě znal, tak tě bude ignorovat. Určitě jsi český Alain Delon. Jenže ten má stejné názory jako Zeman.

J. Svoboda 24.3.2019 12:50

Ten vobejda Zeman je tak ošklivej, jak je ta Mynářova samička zase pohledná. Až přijede prezidentka Čaputová na návštěvu, a až vynikne ta fyzická odpudivost Zemana ještě více, včetně jeho stařecké hlouposti, to bude teprve trapas - ale i sranda...!

J. Škodák 25.3.2019 15:59

A co teprve když si za prezidenta zvolí národ český Klause juniora? Měli jsme návštěvu z Kanady a v televizi se objevil Zeman ve flanelové košili a přitom se nonverbálně vyjadřoval také grimasami a jeden z nich se otázal z kterého ústavu ten pán je? My jsme se tak rozesmáli až jsem mu s pláčem v očích sdělil, že je to náš prezident.

D. Lučanský 25.3.2019 18:29

No pokud bude Čaputka prezidentkou Slovenska tak se brzo ukáže jako pěkná mrcha.My co jsme Miloše Zemana volili na něj nezanevřeme asi nikdy.Nestydím se za to že je mi Zeman sympatický.

P. Huml 25.3.2019 21:47

Tak to o vás dost vypovídá...se máte čím chlubit

D. Lučanský 25.3.2019 23:41

Tak to už můžeš odsoudit každého voliče Zemana.Toho inženýra,tu babičku,toho dělníka....Drahošovci rozhodně patent na rozum nemají.

P. Huml 26.3.2019 17:47

Áááá další soudruh, co si chce tykat....asi vás zklamu...ne každý volič Zemana je nadšený...spoustu jich je zděšených z toho, jak podlehli bolševické propagandě a volili to, co je na hradě ... a to nejsou jen babičky a inženýři a prodavači ponožek, kteří nechápu, co to tam je, co si říká prezident......

D. Lučanský 26.3.2019 18:38

Nejsem soudruch nejsem komunista ani levičák. No možná že někdo zděšený je.Ale většina voličů Zemana je s ním spokojená.Jistě jsou věci co by se dali našemu prezidentu vyčítat.Vadí mi že podpořil socany no udělal to z nostalgie aby přežili.Vadí mi že Mariána Kotlebu považuje za extremistu.OK zase má dobré věci že je proti špíně LGTB a že nadržuje vlastencům SPD co chtejí czexit a vystoupení z NATO.Zkus vidět i pozitiva našeho prezidenta o kterých tady mluvím.

P. Huml 26.3.2019 18:46

Chlapče, nějak jsem žádný pozitivum ve věcech, o kterých mluvíš, nenašel. Zvláštní, že ti nevadí podpora komunistů a bolševiků v SPD...vypadá to, že tobě jako milovníkovi ruských bolševiků asi nic jinýho, než obhajovat soudruha Zemana ani nezbývá...

D. Lučanský 26.3.2019 19:05

No v SPD žádní komunisté a bolševici nejsou.Pro upřesnění informace daleko sympatičtější je mi carské Rusko před rokem 1917 než celá komunistická era SSSR.

Naší rodině bolševici ublížili tak si laskavě odpusť spojování mě s touto ideologií. Navíc SPD je pravicová strana.

P. Huml 26.3.2019 19:08

Pak nechápu, proč tak miluješ soudruha Zemana a chceš vystupovat z NATO, jen pro to, že to chtěji komunisti?? V čem je SPD jako pravicová?? Do teď hlasovala v parlamentu přesně jako KSČM...zvláštní, že?

D. Lučanský 26.3.2019 19:06

Jo už vim o čem mluvíš.Podpora komunistů ze strany SPD tak to je jen v nějakých maličkostech třeba zahraniční mise.Rozhodně SPD nikdy nepodporovala komunisty jako takové natož učení Karla Marxe.

P. Huml 26.3.2019 19:10

SPD pravidelně podporuje KSČM v parlamentu....SPD je jen projekt na peníze, za kterým stojí Hrdlička z bývalé ODS a Fiala z ANO...

D. Lučanský 26.3.2019 19:56

To si nemyslím že by to byl projekt na peníze.Politika je složitá věc.Jednou hlasovali i s piráty co je protichudné s SPD ještě víc než KSČM. No mysím že v něčem podpořili i ODS v něčem komanče tam se vše mění ze dne na den ale základy SPD má stejné.Nikdy nebudou hlasovat pro uprchlíky a pro eurohujerské věci.SPD hlasuje s kýmkoliv pokud je to v souladu s jejich programem.Také náš prezident komunista není.Víš vůbec že mluvil na Letné v roce 1989?

P. Huml 26.3.2019 20:00

Zeman je starej bolševik podporující ruské a čínské bolševiky, to nemůžeš popřít ani ty. SPD podporují komunisty, trošku zvláštní na to, že je nazýváš ́pravicovou ́stranou. Chlapče, kolik jsi tady u nás viděl uprchlíků, že jsi z nich tak vyděšenej?

D. Lučanský 26.3.2019 20:10

Miloš Zeman komunista není.Jasně možná že narážíš na rok 1968 když byl chvilku členem KSČ ale té Dubčekové pak byl po kritice okupace varšavské smlouvy odejit.Většina lidí se o Zemanu dozvěděla až v roce 1989.Viděl jsi jeho projev kde velice silně komunisty kritizoval? SPD je pravicová strana o tom žádná stačí si přečíst její program.No náš prezident býval sociální demokrat a označuje se za levicového ale není levicový nejak moc.Když byl v Rusku tak myslím že se s představiteli ruské komunistické strany nesetkal ani nějaká zvláštní podpora komunistů tam není z jeho strany.K Číně tak tam komunismus vládne bohužel ale museli hodně ustoupit z těch utopistických a marxistických tezich.Číňanům se daří protože to uvolnili tak že tam můžeš mít i 10 zaměstnanců.S původním komunismem to má pramálo společného když ty soudruzi představitele strany mají vily a jsou to milionáři.

P. Huml 26.3.2019 20:18

Chlapče, no ty v tom máš pěknej guláš, vypadá to, že ty budeš dobrej bolševik, když píšeš, že bohužel museli komunisti ustoupit z marxistických tezí...víš kolik stovek milionů lidí komunisti povraždili?? Důležitý je, že se Zeman jako bolševik chová a ne co někde před desítkama let vykládal...podporuje jak český, tak i ruský a čínský komunisty! SPD není pravicová strana, je to spolek kolem Pitomia vytvořený za peníze Hrdličky a Fialy...

D. Lučanský 26.3.2019 20:51

Hele Humle už snad po třetí ti opakuji že komunista nejsem.Napsal jsem že bohužel tam komunisti vládnou.Vím kolik komunisti lidí povraždili proto jsem pro pravicovou slušnou stranu SPD.Protože jsem proti komunismu tak jsem proti EU co je neomarxistická v této podobě. Jsem s Putinem co podporuje kapitalismus a tržní hospodářství.Znám jednoho Rusa co mi vyprávěl jaká byla v Rusku za komunistů bída a že za Putina jsou tam restaurace,obchody i slušné platy všechnoJako za Alexandra Lukašenka v Bělorusku.

No Miloš Zeman se v mnohém chová pravicově na druhou stranu je to prezident všechn.Nás pravičáků i těch druhých levičáků.

P. Huml 26.3.2019 20:58

Hele Lučanský, kdo podporuje ruský a čínský komunisty, tak je sám bolševik. A jestli je u tebe SPD slušná strana, tak to je hodně špatný...co je na ní slušnýho? To je dobrý, komunista Lukašenko a KGBák Putin jsou tvůj vzor a EU je neomarxisticá...ty budeš dobře zpracovnej ruskou propagandou. Věřím, že zachvilku budeš obhajovat Kima jako největšího mírotvorce hned po Putinovi...

D. Lučanský 26.3.2019 21:07

Čteš pořádně mý komentáře? náš prezident Miloš Zeman se s komunisty v Rusku nesetkal.Jasně byl tam a těžko říci kdyý si podával ruku kdo byl za tyhle kdo za tyhle a kdo za komunistickou stranu.Zeman rozhodně komunisty podporovat nejezdí.Co se týče setkávání státníků tak když se setkal s prezidentem Číny co komunista byl taks e setkal i s Makronem,s Dudou s Trumpem prostě prezidenti se setkávají.V tom bych nehledal nějaký spiknutí.No Alexandr Lukašenko není v komunistické straně stejně tak ani Vladimír Putin není v komunistické straně.Tak nevím co furt strašíš s nějakými komunisty.Mnohem horší je odruda marxismu co se vyvynula na západě.Neomarxismus.To je podpora gender,buzerantů,čmoudů z jihovýchodu atd atd.Nic z toho Lukašenko ani Putin nepodporuje.Jistě byla doba kdy byl komunismus skutečně hrozba a našemu národu uškodil víc než dost o tom žádná ale mnozí starší ročníci si neuvědomují že se situace změnila.

P. Huml 26.3.2019 21:14

Chlapče, Putin je KGBák a komunista, v Číně je jen komunistický vedení, bolševik Zeman pravidelně tyto dva státy podporuje a obhajuje jejich imperiální politiku. Lukašenko byl a je komunista diktátor, kerý nechává své oponenty, stejně jako Putin,pravidelně zavírat a sem tam odstranit. Evidentně nevíš, co komunismus je a byl....hlavně, že jsi pořád vyděšenej z migrantů, který tady nikdo ještě neviděl. Hochu, bolševici se nemění, ti si zlepšují jen propagandu, čehož ty jsi jasným důkazem....obhajovat Putina a ještě Lukašenka, tak to je teda fakt síla....

D. Lučanský 26.3.2019 21:31

Hele ty mi připomínáš hnutí ANTIFA.CZ co byly vyděšení z nácků a každého dá se říci pravicovějšího než ODS označili za nácka.Ty máš podobné mylšení syndrom z komunistů.Tím to relativizuješ.Když je někdo člen komunistické strany třeba čínský prezident,tak ano to komunista je.Když někdo byl třeba jen měsíc u komunistů,tak je podle tebe komunista nadosmrti?Znám dost lidí starších co v KSČ byly no kvůli práci a zajištění rodiny.Dneska už z těch řadových béčkových komunistů tak je volí málo kdo a sami většinou té propagandě SSSR na věčné časy nevěřili a nevěří.Takvže Lukašenko není komunista,Putin není komunista a Zeman není komunista.Kdyby se Miloš Zeman zbláznil a vstoupil by do KSČM tak bych řekl máš pravdu.Ale teď jí nemáš.

Když by se novinář zeptal Zemana ,Lukašenka nebo Putina Jste komunista? Tak by každý řekl že ne.Je vše o něčem jiným.Vladimír Putin i Alexandr Lukašenko by nikdy neznárodnovali majetek.Naopak podporují svobodné podníkají KAPITALISMUS.

P. Huml 26.3.2019 21:39

A hned po Lukašenkovi a KGBákovi Putinovi je určitě tvým největším vzorem Kim, protože umí stavět velký jaderný rakety a určitě není komunista, protože jsi neviděl jeho rudou knížku a všichni se tam mají skvěle, protože ho volí 105% občanů....jo, zase si něco přečti na Sputniku nebo AC24, to ti určitě pomůže:-)

D. Lučanský 26.3.2019 20:12

Také být na straně současné Ruské Federace rozhodně neznamená být na straně levice nebo komunismu.Víš jaký sociální rozdíly v Rusku jsou mezi chudými a bohatými? S tezí marxleninismu to nemá společného nic,jen ty pomníky.

P. Huml 26.3.2019 20:19

Co ti ted na Rusku tak imponuje? Že Putin dokáže přeprat medvěda a vyhrát sám 16:0 v hokeji?

D. Lučanský 27.3.2019 11:17

No líbí se mi na Vladimiru Putinovi jeho autoritářský způsob vlády.Že si tam umí poradit s liberály a podobným plebsem. No pravděpodobně budeš starší ročník co má zažraný v sobě že Rusko jsou komunisti a levice a EU a západ pravice a kapitalismus.No zkus se probudit.Jistě v historii v eře po maršálově plánu to tak bylo to nidko nezpochybňuje jenže UPLYNUL ČAS A UŽ SE PŘEHODILI KARTY.Vždyť od pádu komunismu uplynulo už 30 let skoro...v několika volbách strana KSČM přišla o dost poslanců a míst v komunílních volbách atd...to jsou fakta takvže komunismus skutečně není ohrožení pro naší zem.

Představa kdybychom opustili EU a NATO tak že by přišli Rusové a začali by dělat teror jako v padesátých letech a znárodnovat majetek ,pronásledovat církev atd to rozhodně pravděpodobné není.Je to opravdu jinak....S tím Kimem tak to je jiný extrém on káže vodu a pije víno sjtejně jako ty Čínani.No nějak si oživuju s tebou tuhle kapitolu dějin.

D. Lučanský 27.3.2019 11:20

Také Vladimir Putin řekl o bolševicích že to jsou vlastizrádci.No co je zajímavý že mi fakt pppřipomínáš ty antifáky ty bojovníky proti takzvanému extremismu co říkají že každý kdo tu nechce čmoudy je nácek.....No to ti řeknu perličku že náš prezident Miloš Zeman je označovaný za nácka i za komunistu a kdoví co ještě...Tyhle označení už nemají žádnou váhu...

P. Huml 27.3.2019 16:21

Ano, chápu, že ti imponují hlavně diktátoři-bolševici, pak už i chápu, proč si tak vyděšenej ze zlé EU...ona si dovolila uvalit sankce na soudruha Putina a to se vám bolševikům samozřejmě nelbí...

D. Lučanský 27.3.2019 17:30

Sory ale mám pocit že jsi natvrdlej.Už po třetí opakuji že Putin ani Lukašenko komunisté nejsou.No to už by jsi mohl říci i o Donaldu Trumpovi nebo o kterémkoliv vládci třeba v jižní americe co se ti nelíbí že je to komunista...

Jasně kdo se ke komunismu hlásí tak je jím.Třeba mě jeden hospodský řekl že je komunista tak je.Volič co věří komunistickým ideálům tak je OK No ono je to relativní ve straně byly asi dva miliony lidí v Československu mezi nimi i rusobijsci jako Jaromir Štětina nebo Jiřina Šiklová.Jasně také bych mohl vybrat lidi veřejného života s kterými nesouhlasím a vytahovat na ně že byly v KSČ.Nedělám to protože mnoha takovým je ideologie jedno a zajímá je vlastní prospěch.Ty půjdou s kýmkoliv kdo dá prachy.

P. Huml 27.3.2019 17:32

A k EU nic? Jinak jsem psal o tvé lásce k diktátorům Putinovi, Kukašenkovi, Kimovi...zkus sem tam číst i něco jinýho, než jen ruský servery...

Najdete na Lidovky.cz