„Na suchu je předjíždění skoro nemožné. Ale když je mokro, tak je to úplně o něčem jiném. Nejzajímavější závody jsme vždycky měli za deště, takže by možná stálo za to, abychom si ho sami vyrobili,“ prezentoval na začátku března svůj nápad.
„Už teď máme tratě s kropicími systémy a nebyl by problém je udělat i na dalších okruzích. Takže proč třeba nepokropit trať uprostřed závodu? Na dvacet minut nebo na posledních deset kol? Všechny bychom dvě minuty předem varovali a drama by bylo zaručeno,“ přidal Ecclestone.
„Senna by se otáčel v hrobě“ Jenže tenhle nápad se zrovna nelíbí současným pilotům F1. Nikdo ho oficiálně nepodpořil, naopak se někteří jezdci pustili do kritiky. „Stačí si vzpomenout na Jimmyho Clarka, Jackieho Stewarta, Ayrtona Sennu a další, kteří byli mistři v jízdě na mokru. Jackie je stále mezi námi, ale ti ostatní by se otáčeli v hrobě, kdyby zjistili, že kolem tratí máme hadice a kropicí zařízení. Není to úplně nejlepší nápad, jak udělat formuli zajímavější,“ odmítl ideu pilot Red Bullu Mark Webber. Jenže třeba pořadatelé Grand Prix v Austinu, kam se F1 podívá poprvé příští rok, zvažují, že systém zavlažování instalují. I to zřejmě Ecclestona ještě více povzbudilo. „Zpočátku jsem si myslel, že je ten nápad možná trochu bláznivý, ale překvapivě se mu teď dostává velké podpory,“ řekl před pár dny BBC. „Pokud to uděláme tak, aby nikdo nevěděl – pořadatelé ani jezdci –, kdy začneme kropit, přineslo by to podle mě velkou zábavu,“ prohlásil.