Diskuse k článku: Exprezident Klaus se ostře pustil do ODS. Musí podle něj vzniknout nová pravicová strana

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 308
  • Poslední: 16.3. 2019 14:06
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
D. Mateju 14.3.2019 15:52

K té jeho podle vás neschopnosti si tu jen něco odložím: https://echo24.cz/a/iLkV5/nejlepsi-gymnazia-v-cesku-porg-potvrdil-dominanci. Ale chápu vás, kdo nic nedokázal, ten musí aspoň těm úspěšnějším okopávat kotníky, ostatně to je tak jediné, co jim jde :-)

Z. Pátek 14.3.2019 16:01

Takže považujete ostudné a šovinistické Klausovy kecy za něco, co mám obdivovat? Jistě - prachy ČEZu byly v Porgu zajisté znát. S takovými penězi se dá udělat gympl jak ze škatulky. Ale nechme toho. Lidi tohoto střihu mi nestojí za odplivnutou slinu. Jsem rád, že když si člověk počká, čas od času se nějaký takový gauner propadne. Jednoho dne je z něj jen ubožák, jenž měl možná kdysi šanci odejít se ctí, jen holt byl nenažraný a prošvihl to.

D. Mateju 14.3.2019 16:06

Nic obdivovat nemusíte, stačí jen pochopit psané a mluvené slovo, a pak ho případně kritizovat či vyvracet pomocí argumentů. Tedy pokud vůbec tušíte, co to znamená. Takže zde konkrétně pochopit, co Klaus řekl, a co je na tom podle vás špatně.

Z. Pátek 14.3.2019 16:14

Zdá se, že ještě mezi řádky (jestli se dá v laciných populistických slintech vůbec číst mezi řádky) umíte přečíst něco navíc. Já ve výrocích obou Klausů čtu už jen kyselinu sírovou, žluč, nezdar, zhrzení. A docela jim ty šťávy v žaludku přeju, zaslouží si je už oba (staroch vrchovatě).

P. Hájek 14.3.2019 16:05

Desítky, stovky miliónů sponzorských darů. V podstatě ze státního rozpočtu. Kolik jiných ředitelů ze státních škol, kteří nemají tyto prachy a konexe, by dokázalo vést PORG stejně dobře. To sice nepopírá, že Klaus byl schopný ředitel školy a asi i dobrý učitel matiky, ale to je tak vše. Jinak lhář a žvanil.

D. Mateju 14.3.2019 16:07

Zkuste uvést jednu jeho podle vás lež, a na argumentu (faktech, ne dojmech) to dokázat.

P. Haraším 14.3.2019 16:12

cheche, co to tady zkoušíte? sám křivohub to přiznal, že lže a že lže rád.

P. Haraším 14.3.2019 16:29

o každopádně Klausovi upřít nelze: jeho „argumentační“ styl je ve všech jeho výstupech konzistentní. Že se svým koktejlem demagogie a fanatismu rozhodl obohatit české školství, je svým způsobem pochopitelné, protože se v dané oblasti dlouhodobě pohybuje. Kombinovat tuhle svatou válku s komentováním libovolného dalšího tématu bez viditelné snahy o zjištění alespoň základních informací už ale chce skutečný zápal.

P. Hájek 14.3.2019 16:32

Otec manželky prezidentského kandidáta Karla Schwarzenberga byl aktivní nacista - lež. Domink Feri podporuje nelegální zabrání kliniky - lež. Skoro největší armádu NATO má Turecko – a žádné vojáky v Afghánistánu nemá - lež. Otec Karla Schwarzenberga byl kolaborant - lež. „Na Severním městě? Kdo by tam jako chodil? To, co tam bydlí v těch panelákách?“ měla podle Klause říct Sommerová - lež.

D. Mateju 14.3.2019 16:39

V seriozni debate se pouzivaji presne a ozdrojovane citace, nikoliv neci dojmy o tom, co kdo rekl.

J. Svoboda 14.3.2019 16:45

Pekne vas P.Hajek vyautoval!

D. Mateju 14.3.2019 16:57

A cim? Temi jeho domnenkami, ktere neni schopen nijak dolozit? Ehm... ;-)

P. Hájek 14.3.2019 16:48

Jo. I takhle od toho lze utéct. Stejně jako od původního tématu, tedy jeho zpochybnitelných kvalit.

P. Hájek 14.3.2019 16:52

Doložitelné je vše a mnoho dalšího. Čas kvůli vám a vaší pravděpodobné neobratnosti při googlování si udělám jen v tom posledním případě. https://cs-cz.facebook.com/vaclavklausml/posts/kandidátka-top09-olga-sommerová-v-debatě-o-umístění-kaplického-knihovnyna-severn/515190752145488/ Jinak nutno říct, že Klaus je kromě lží také specialista na to, že nepoužívá přesné a ozdrojované citace, ale pouze dojmy o tom, co kdo řekl. Jediné co se od něj dá číst, jsou jeho názory na školství. Tomu jistě rozumí, jinak je to jen žvanil...

D. Mateju 14.3.2019 16:54

Diky za snahu, ale ten odkaz nefunguje :-(

P. Hájek 14.3.2019 17:08

Mě ano. Zkoušel jste na něj klepnout levou myší? Pokud to nejde, tak zadejte do vyhledavače třeba klaus facebook sommerova a klikněte na první odkaz.

D. Mateju 14.3.2019 17:16

Super, tohle zafungovalo. Vidim toto: “Kandidátka TOP09 Olga Sommerová v debatě o umístění Kaplického knihovny:

"Na Severním městě? A kdo tam bude chodit? „To“ (sic!), co tam bydlí v těch panelákách?“ Já narozdíl od zmíněné dámy hlasy lidí z Ďáblic, Bohnic, Kobylis, Letňan a Proseka chci. Prožil jsem v paneláku na Proseku 30 let života, narodil se nám tam Vojta. Moje první žena byla z letňanského paneláku.

Rozumíme si, že?” Kde je problem nebo lez? Sommerova to nerekla?

P. Hájek 14.3.2019 17:21

No to je právě ono, to je ten drobný detail - nikdy to neřekla. A Žvanil ani neměl dost soudnosti, aby se za takovou sprosťárnu omluvil...

D. Mateju 14.3.2019 17:35

Jak na to koukám, tak Klaus ale převzal citaci Sommerivé od Paulzcyňského, a Sommerová to celkem logicky popírá. Tak úplně nevím, kde le ta prokázaná lež. Ale třeba jí Sommerová u soudu prokáže, a pak by se jí měli omluvit všichni, kdo to použili, včetně Klause.

P. Hájek 14.3.2019 17:54

Ten se od toho také distancoval, jen to sdílel. https://dotyk.denik.cz/publicistika/ja-to-nepsal-jen-sdilel-tvrdi-paulczynski-o-textu-proti-sommerove.html A proč proboha soud? Proč a jak může někdo prokazovat, že něco neřekl? Tedy nezlobte se, ale u ajťáka, je to překvapivé nepochopení logiky věci. Sommerová to neřekla, oba modří už to vědí, takže není nic jednoduššího než se omluvit. Ale to bych chtěl po Žvanilovi příliš. U svých voličů se zviditelnil, ti ho zato poplácali, hlas hodili, účel byl splněn. Je to stejné jako u Zemana nebo Babiše.

J. Tolman 14.3.2019 15:31

Pravičák z Prognostického ústavu KGB

Václav Klaus se zasloužil o rozkvět levice více než kdokoli jiný, a to tak, že učinil ODS skrze svoji osobu nevolitelnou po několik volebních období, během kterých levice získala zpět svoji moc. ODS dokázala nad ČSSD zvítězit teprve tehdy, až VK přestal být předsedou. VK se během svého politického působení postavil snad proti každému, s výjimkou komunistů a Ruska a organizovaného zločinu. Často si říkám, že pokud by KGB opravdu v Prognostickém ústavu připravovalo nějakého agenta s úkolem po převratu zdiskreditovat v ČR demokracii, Západ a rozbít pravicovou scénu v zemi, ten člověk by to nemohl udělat lépe než Václav Klaus

A. Novák 14.3.2019 15:38

ODS 1998- 27,74%, 2002- 24,47%, 2006-35,38%, 2010-20,22%, 2013-7,72%, 2017- 11,32%

...

Klaus byl předsedou do roku 2002.

Z. Pátek 14.3.2019 15:57

Souhlasím s vámi, pane Tolmane, zbývá snad už jen dodat, že se Klaus senior natrvalo zapsal do historie především třeskutým průšvihem, tvz. opoziční smlouvou, plichtou spíchnutou s tehdy již stejně provařeným gaunerem Zemanem. Tam byl pro ČR bod zlomu a od tohoto mezníku se datují největší korupční kauzy a sílící vliv šmejdů střihu Babiš (napřed Janoušek - Bém, Řebíček, Krejčíř, z druhého tábora Gross, Rath, Bašta, kakaový bob Kraus, Paroubek & Kočka atd. atd.). Z Klausů obou generací se mi zvedá žaludek, podobně jako z jejich kámoše krále křupanů Zemana, utábořeného na Hradě.

Perryman 14.3.2019 15:30

Říkám to už léta, Petr Fiala je od nástupu na místo předsedy hrozný tragéd a nezlepšuje se to léty ani o píď. Určitě je to horší a horší. Udženija a Němcová ať jdou ke Kalouskovi, Knížeti a Pekarové Adamové. Ať už konečně vyhodí toho jediného volitelného člena, VK ml. a zabalí to. Straně VK a VKml dám hlas okamžitě!

D. Stirský 14.3.2019 15:18

Proti Židům výrok mladého není Ale přirovnává EU k nacistickému Německu. Je nechutný. A props: Za Druhé války resp. za Hitlera by byl mladý Klaus s Židy na jedné lodi. Jeho defekt by ho předurčoval buď ku sterilizaci nebo rovnou ke zplynování.

P. Haraším 14.3.2019 15:21

nesouhlasím, výrok klause jr je také proti židům

M. Moravcová 14.3.2019 15:26

a v čem?

J. Svoboda 14.3.2019 15:30

Zlehcuje to, cim si ti lide prosli. Tehdejsi peklo muze k blahobytne a prosperujici EU prirovnavat jen rozmazlenej skret. Stejne nevhodne, jako treba rict, ze v Tescu maji na vyber jak v koncentraku apod.. Ti lide tehdy prozili peklo na Zemi. Klausove jsou odporni.

M. Moravcová 14.3.2019 15:33

nezlehčuje. Naopak přesně popisuje, jak těžké bylo, když sami Židé, na příkaz Němců, museli rozhodovat o smrti svých přátel a příbuzných. Ale kdo nechce pochopit. nepochopí. Naopak to obrátí proti tomu, koho nemá rád. Kolikrát jste byl v Terezíně?

P. Haraším 14.3.2019 15:43

Jestliže někdo jako Klaus ml. veřejně řekne, že schvalování unijní legislativy v českém parlamentu je srovnatelné s rozhodováním o složení transportů do koncentračních táborů, je to plivnutí do tváře obětem nacistů z Osvětimi, Dachau a podobně.