BRUSEL Celkem jedenáct velkých potravinářských firem hodlá podle svého vyjádření změnit do konce roku 2008 způsoby reklamy zaměřené na děti a dětské potřeby. K základním opatřením patří závazek neinzerovat jídlo a nápoje v těch médiích, kde jsou hlavní cílovou skupinou děti mladší 12 let. Prohlášení podepsali zástupci firem Burger King, Coca-Cola, Danone, Ferrero, General Mills, Kellogg, Kraft, Mars, Nestlé, PepsiCo a Unilever.
Firmy mění reklamu zaměřenou na děti
POTRAVINÁŘSTVÍ
Proč Ukrajinci stále nemohou střílet na ruské území i přes souhlas Londýna? Důvod může překvapit
Jak vyrovnat české veřejné rozpočty? Vládě by stačily pouhé dva kroky, přiznání porážky ale bolí
Neviditelná rovnátka vs. tradiční zámečky: Proč volit moderní přístup?
Teprve po třicítce jsem začala řešit zdraví svého chrupu a postupně jsem se dostala až do rukou odborníků ze Světa rovnátek. Jak vypadá život s...