Sobota 14. září 2024, svátek má Radka
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Firmy mění reklamu zaměřenou na děti

Česko

POTRAVINÁŘSTVÍ

BRUSEL Celkem jedenáct velkých potravinářských firem hodlá podle svého vyjádření změnit do konce roku 2008 způsoby reklamy zaměřené na děti a dětské potřeby. K základním opatřením patří závazek neinzerovat jídlo a nápoje v těch médiích, kde jsou hlavní cílovou skupinou děti mladší 12 let. Prohlášení podepsali zástupci firem Burger King, Coca-Cola, Danone, Ferrero, General Mills, Kellogg, Kraft, Mars, Nestlé, PepsiCo a Unilever.

Autor:

Neviditelná rovnátka vs. tradiční zámečky: Proč volit moderní přístup?
Neviditelná rovnátka vs. tradiční zámečky: Proč volit moderní přístup?

Teprve po třicítce jsem začala řešit zdraví svého chrupu a postupně jsem se dostala až do rukou odborníků ze Světa rovnátek. Jak vypadá život s...