Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Firmy v létě sázejí na zelenou

Česko

MARKETING

PRAHA Během léta vyjíždějí lidé do přírody a na rozdíl od zbytku roku věnují přece jen víc pozornosti životnímu prostředí kolem sebe. Proto se firmám vyplácí propagovat se právě během léta „zelenou reklamou“. Velmi hojně tak také činí.

Samsung představil minulý týden svou novou iniciativu „zeleného managementu“ se sloganem „PlanetFirst“ (planeta na prvním místě), kde se zavazuje zavést technologie vedoucí k dosažení ekologicky udržitelného růstu.

Trvale udržitelným rozvojem se během léta propaguje také Henkel, který hodlá tento týden představit analýzu vlivu životního cyklu výrobků na životní prostředí a možnosti úspory energie s novou generací pracích prostředků. Jak Henkel, tak Samsung se označují za průkopníky v oblasti ekologie ve své kategorii.

Na zelenou reklamu vsadil během léta i mobilní operátor Vodafone, který oznámil, že během srpna začne exkluzivně prodávat energeticky nejúspornější mobilní telefon Nokia na tuzemském trhu, Nokia 6730 classic.

Autor:

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...