Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Gambrinus jde od fandů ke sládkům

Česko

PRODUKT

PLZEŇ Plzeňský Prazdroj představil toto pondělí novou televizní kampaň značky Gambrinus, v níž ustoupil od dosavadní strategie ukazovat její typické spotřebitele. Namísto přitloustlých upocených chlapíků pochvalujících si „gól z půlky“ se nyní v reklamě objeví skuteční pracovníci pivovaru, mimo jiné současný vrchní sládek značky Gambrinus Jan Hlaváček. Ten údajně patří již ke třetí generaci sládků z „pivovarské rodiny“ Hlaváčků, kteří v Plzni vaří pivo Gambrinus. Novou reklamu vyrobila agentura Rust, Klemperer. Podle výzkumu Snapshots publikovaného na reklamním blogu Mediaguru byl nicméně dosavadní spot „nůžky, tučňák a gól z půlky“ v lednu druhou nejoblíbenější reklamou v aktuálním TV vysílání (předstihl jej vánoční spot Kofoly).

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!