NEW YORK Mediální agenturou roku se opět stala OMD. Vyplývá to z výsledků globálního žebříčku The Gunn Report, který každoročně hodnotí mediální kreativitu. OMD, která si své prvenství drží od vzniku tohoto hodnocení v roce 2004, uspěla před druhou Mindshare a třetí BBDO. V dalších hodnocených kategoriích uspěly společnosti Group M, jež se stala globální mediální sítí roku, Adidas coby klient roku, Spojené státy americké jako nejúspěšnější země v oblasti mediálního byznysu a kampaň Black Boy Wants Water (černý chlapec chce vodu) vyhodnocená jako mediální kampaň roku.
Gunn Report zná mediální vítěze
HODNOCENÍ
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
Armáda kupuje nová nákladní auta, už to ale nebudou kopřivnické Tatry. Nahradí je vozidla značky Volvo
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...