Středa 18. května 2022, svátek má Nataša
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Gunn Report zná mediální vítěze

Česko

HODNOCENÍ

NEW YORK Mediální agenturou roku se opět stala OMD. Vyplývá to z výsledků globálního žebříčku The Gunn Report, který každoročně hodnotí mediální kreativitu. OMD, která si své prvenství drží od vzniku tohoto hodnocení v roce 2004, uspěla před druhou Mindshare a třetí BBDO. V dalších hodnocených kategoriích uspěly společnosti Group M, jež se stala globální mediální sítí roku, Adidas coby klient roku, Spojené státy americké jako nejúspěšnější země v oblasti mediálního byznysu a kampaň Black Boy Wants Water (černý chlapec chce vodu) vyhodnocená jako mediální kampaň roku.

Autor:

Všechno vymyslela Škrlová. Je to hlava manipulace, říká režisér Síbrt

Premium Před patnácti lety Česko šokovala kuřimská kauza. Týrání malých chlapců nejbližšími příbuznými i podivná role „Aničky“....

Češi řeší, čím topit. Proč bychom se neměli zbavovat plynového kotle?

Premium Plynu pro domácnosti by mělo být dosti při přerušení dodávek z Ruska. Nedostatkový plyn sice zdražuje, ale rychlý...

I vysokoškolák může být blbý, říká obávaný lovec z Novy Doktor Vševěd

Premium Na úspěchu televizní soutěže Na lovu má Jiří Martínek velký podíl. Diváci žasnou nad jeho znalostmi. On žasne taky –...