Agentura Hero & Outlaw loni překonala obrat 100 milionů a přilákala nové tváře

Autor:
  12:57
Komunikační agentura Hero & Outlaw, kterou před sedmi lety založili Marek Hanč a Ivo Půr, oznámila, že její obrat za rok 2024 přesáhl 104 milionů korun. Výhradní podíl na tom měl soukromý sektor. Výnosy tvořené státním sektorem nepřesahují jedno procento z celkového obratu. Tým agentury pak rozšířily známé tváře českého komunikačního trhu.
Fotogalerie3

Nové tváře komunikační agentury Hero & Outlaw | foto: Hero & Outlaw

Bezmála 75 procent objemu obratu činily agenturní služby, oznámila agentura v tiskové zprávě.

„Hodnotit úspěch agentury podle dosaženého obratu je v Česku relativně nesnadné. Účetní závěrky zveřejňuje pouze část trhu a v této věci hodláme apelovat na oborové asociace, aby tuto snadnou a zákonnou povinnost začaly bezpodmínečně vyžadovat. Oboru to pouze prospěje,“ uvedl ředitel pro strategii a inovace Ivo Půr.

Ten podle tiskové zprávy pozici předsedy představenstva koncem loňského roku předal Marku Hančovi a nyní více rozvíjí strategické plánování a inovativní přístup ke klientským zadáním i v agentuře samotné.

Dosavadní vedoucí týmu financí a služeb Denisa Ladka Morgensteinová je pak nově zodpovědná za byznys development a kvalitu poskytovaných služeb.

Nové tváře i nové týmy

Tým Hero & Outlaw loni a zkraje letošního roku pak doplnily další výrazné tváře českého komunikačního trhu.

V polovině roku 2024 v agentuře začal fungovat nový tým zaměřený na oblast technologií a IT. Jeho vedení se ujala Anna-Marie Lichtenbergová, která předtím působila jako vedoucí komunikace Digitální a informační agentury nebo v Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy.

Jeden z nejdéle působících týmů agentury zaměřený na oblast developmentu a stavebnictví nově vede Naďa Šeráková. Odbornice na externí komunikaci má mnohaleté zkušenosti z agenturního i klientského prostředí. Týmu se ujala po Lucii Mareš Heřmanské, která je na mateřské dovolené.

Vedení týmu zaměřeného na průmysl a energetiku se nově ujala Genta Allushi, která v minulosti pracovala na pozici Senior Communication and Brand Specialist ve společnosti EmbedIT nebo ve společnosti Philip Morris International. Dosavadní lídr Tobiáš Tvrdík bude v Hero & Outlaw působit jako Senior PR Consultant.

Digitální agendu mají v agentuře na starost Matěj Toman jako šéf digitálních technologií a sociálních sítí a Silvestr Horák, který se stará o kreativní technickou část.

Agenturní tým pro oblast financí a služeb pak v závěru roku převzala Lucie Dosedělová, bývalá mluvčí Zoo Praha, Ústeckého kraje nebo Bauer Media Group CZ. Právě její šestičlenný tým se věnuje mimo jiné komunikaci oceněných projektů České asociace pojišťoven jako je Národní den bez spěchu nebo Zkratky.

Agentura Hero & Outlaw spolu s McCann Prague a Českou asociací pojišťoven s projektem Národní den bez spěchu loni opakovaně uspěla na nejvýznamnějším mezinárodním festivalu reklamní kreativity v Cannes.

Za druhý ročník této iniciativy získaly bronzového lva v kategorii Direct. Stejnou sochu získaly i o rok dříve. Kampaň navázala na projekt 13 minut, který porota v Cannes ocenila před třemi lety stříbrem.

Vstoupit do diskuse
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.