Úterý 28. ledna 2020svátek má Otýlie 6 °C dešťové přeháňky Předplatné LN

Diskuse k článku: Hořela policejní auta. Radikálové chtějí veganské jídlo pro vězněného ‚soudruha‘

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 88
  • Poslední: 17.2.2016 8:13
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Novotný 15.2.2016 17:35

Veganská fronta osvobození znovu udeřila!

F. Doušek 15.2.2016 16:54

Taky může soudruh nežrat až do úplného konce.

V. Hanus 15.2.2016 16:48

Pak že masná strava podporuje agresivitu. Houby, to zrní!

Frollik 15.2.2016 17:17

Měli by dostat ochutnat sladkého pendreku.

K. Janyška 15.2.2016 15:44

Chytit a poslat do vyróby... Dzp.

Š. Apolen 15.2.2016 16:51

Co by s takovým levicovým ňoumou ve výrobě dělali ? Mimochodem, do výroby se neposílá, ale přijímá. Někde se dokonce dělají konkursy. Pane Janyško, probuďte se. Zaspal jste jako Šípková Růženka asi tak 30 let.

V. Molík 15.2.2016 14:14

Ještě přidám jednu zajímavost k mému komentáři:

V Paraze na Karlově náměstí je Novoměstská věž - zvonice, s nejméně 2,5 tuny těžkým obecním zvonem ze 16. stol., který se přes 200 let nepoužívá. Sloužil ke svolávání radních Nového města pražského. Ten zvon nemá totiž srdce. Tehdejší radní mu ho sundali. A na tom zvonu je nápis v latině (přeloženo): ,,Obec bez zákonů a zákony bez výkonné moci, jsou jako zvon bez srdce".

P. Cis 15.2.2016 19:42

"...S ničím totiž magistrát nepohne, nemá-li podstatu k potrestání vzdorných"

V. Molík 15.2.2016 21:27

A proč byste trestal ,,vzdorné", když jste demokrat??? Vy byste se s nimi měl domluvit v demokratickém dialogu, ne? Jestli ne, tak postrádáte slušnou morálku a údajnou demokracií zakrýváte diktaturu lumpenproletariátu. Ovšem vrcholem demokracie je: Se s lumpenproletariátem domluvit v dialogu ke spokojenosti obou syran, kde je ovšem háček: Proti komu, že? Takže v jádru je demokracie nesmysl a je třeba se prát a žrát, že?

J. Jurax 16.2.2016 2:13

No, především není demokratický dialog možný s blbem a/nebo fanatikem. Ti Vaši "vzdorní" bývají obojí ... a jak vidno, ani srozumitelně vymáčknout se neumí :-)

V. Molík 16.2.2016 4:17

No, pane J., to co tady předvádíte, není demokratický dialog, ale opičí zákon, kde se bijete pěstičkami v prsa (poněvadž máte moc v pěstech, např. najatou ČP, která má zákaz myslet vlastním mozkem, ale konat podle mocných, kteří ji platí!), že jste ten silnější a ,,normálnější", hoden demokratického dialogu jen s tím, kdo není ,,blb" nebo ,,fanatik", čímž evidentně tomu dialogu bráníte vlastním ,,hodnocením" člověka - nepřítele. Když mocný stanovil zákon smět krást ze společného státního (což se u zvolených hojně děje jako v knížectví, nikoliv ve státě), nenápadně nedoceňovat výplaty manuálně pracujících, čemu komunisti nepopulárně říkali ,,vykořisťovat" jako v otroctví (což se takéž děje), tak v této chvíli fakt zákonitě nastupuje konflikt, kterému se u nespokojených aktérů říká terorismus, protože demokracie není, neb by byla založena na ponižování ,,vzdorných". Sokratés se také nehádal se ženou, když mu krájela příliš tenké krajíčky chleba, a řekl: Tak to sejmi a já rozdám.

J. Jurax 16.2.2016 15:44

Hezky žvaníte :-) jinak není co dodat :-)

P. Harabaska 15.2.2016 14:04

Jak říkal proslavený kriminalista kapitán Dr. Exner: Jen pán Bůh a svatý Václav vědí, kdo A co kde zapálil.

V. Molík 15.2.2016 14:01

Já se tady nechci zastávat jakéhokoli násilí, ale uvažujte reálně!:

Násilí vždycky nastupuje, když už není možný demokratický dialog. A demokratický dialog není možný, když ten, který získal moc, neuznává jinou pravdu, než tu svoji a všemožně ponižuje toho, kdo se cítí být utlačován. A to máme v ČR nyní za všech vlád, které jsme si údajně demokraticky zvolili od r. 1989. Nedivte se, že z toho vznikne válka, protože oponent vždycky označí veřejně v médiích za teroristu a radikála každého nesouhlasícího občana s režimem.

Š. Apolen 15.2.2016 16:56

I souhlasící občané mají nějaký denní režim.

Nejen umět psát, ale také vědět, jak mám napsat to, co chci vyjádřit !

V. Molík 15.2.2016 17:56

Denní režim spokojeného je jiný než denní režim nespokojeného. Spokojený je v pohodě, protože si může dovolit a tržit z toho, co nespokojený není schopen z morálních důvodů překročit, čímž je dehonestován tím, co dovolují zákony těch spokojených. A o tom je právě demokratický dialog, aby lidé jednotlivě nekonali proti sobě a nervali se, kde je evidentní překročení morálního kodexu právě v dialogu na té straně, kteří jsou u moci.

J. Jurax 16.2.2016 2:17

Hm, překročení morálního kodexu vidíte v tom, že ve vazbě není servírováno menu podle přání zavřeného? Pozoruhodné ... tak ať si dotyčný obstará lékařské potvrzení, že se veganstvím už zhuntoval natolik, že normální strava by mu ublížila - jinak nemá nárok.

V. Molík 16.2.2016 4:32

Ano. To, co jste popsal, tak onen osouzený a zavřený je za daných podmínek zřejmě ,,politický vězeň". Pokud je jeho zdravotní stav natolik zhuntován jeho morálkou - veganstvím, že není schopen, podle vás, demokratického dialogu, tak si lékařské vyšetření fakt musí obstarat, v tomto údajně demokratickém režimu mocných, jen a jen pomocí korupce lékaře a možná ,,neúplatných" soudů. Takže demokracie je v zásadě o penězích?

J. Jurax 16.2.2016 15:51

No, teroristé se rádi označují za politické vězně :-)

Veganství není morálka, nýbrž vcelku pošetilý způsob stravování (poučte se někde o významu termínu morálka).

Lékařské vyšetření je grátis, takže nežvaňte o penězích.

Demokratický dialog NENÍ vyžadování veganského jídla - tedy nadstandardní obsluhy v kriminále. To je spíš drzost.

Jinak krásně ideově žvaníte.

V. Molík 16.2.2016 21:18

Jasně. Ideově žvaním. Asi jako každý, kdo svévolně někoho označí za teroristu, čímž se označený projevuje odporem proti ideálu toho, kdo si v jakési demokracii diktuje životní existenci všech podle práva diktátora.

Ten, kdo přistoupí k veganské stravě, tak to není jen pošetilý způsob stravování, to je hlavně morálněduchovní přístup a přísaha k ostatním živočichům Země, že je nebude pěstovat, zabíjet a požírat části a výměšky jejich těl. Tak hodně si jich váží!

Lékařské vyšetření v ČR není grátis, leda u státních příslušníků a jejich kámošů, protože např. já jsem musel zacvakat za své vyšetření, že smím dělat noční směny v soukromé výrobě jako zaměstnanec.

Tzv. ideové žvanění je spíš z Vaší strany, neb nemáte přehled o probíraných otázkách, o právoplatném označení toho, kdo je ve své morálce skutečně teroristou vůči celé lidské společnosti a o placených vyšetřeních u lékařů.

J. Jurax 17.2.2016 1:19

Žvaníte.

Nicméně je pravdou, že chcete-li extra vyšetření z osobních důvodů, zaplatíte - celkem pakatel pár stovek. Jak je to ale v kriminále, netuším, nebyl jsem tam.

A ta veganská strava - trvám na tom, že je to celkem pošetilý způsob stravování, v podstatě vědomé sebepoškozování. Proč se k němu někdo uchyluje, je jeho problém a pošetilost. Ale lze to léčit.

Jen mne napadá, aby ho nepostihl i morálněduchovní přístup a přísaha k rostlinám Země, že je nebude pěstovat, zabíjet a požírat jejich části, výměšky či semena. Kytičky jsou taky živé! Jenže tak rozvinutý morálněduchovní přístup by nepřežil :-).

V. Molík 17.2.2016 8:13

Tak pane J., i ,,žvanil" dokáže obejít zákon o poplatcích ve zdravotnictví! Skutečně. Musel jsem zaplatit zdravotní vyšetření, kvůli chtění zaměstnavatele. A také jsem v krimu nebyl. Takže prozradím Vám postup: Stačí mít kamaráda na patologii a on Vám ten kus papíru s razítkem s úsměvem dá zadarmo i s lék. výsledky. Smím si přece vybrat lékaře, ne? Když nechci přijít o práci = demokracie.

Vegan papá kytičky, to je pravda. Jenže, i když jsou kytičky živé, nemají nervovou soustavu a mozek, narozdíl od živočichů. Asi máte posunutou lajnu jinde, než třeba i jen ten vegetarián, takže byste při své žravosti masa pozřel např. kočku, psa, ba i v krajní nouzi ohrožení vlastního života i svou matku, že ano? Ale před tím ovšem raději svého soka! Takto se chovají rakovinné buňky v těle člověka vůči těm normálním buňkám, až ho zabijí! A došlo Vám, že živočich ,,člověk" je ve svém množení a žravosti masa rakovinou planety Země?

A. Reček 15.2.2016 17:46

Demokratický dialog je nadále od r.1989 možný. I v hospodě!! Už tam neodposlouchávají hospodské řeči tajní pomocníci VB!! A ten kdo nyní ve volbách získal moc, tak ji může lehce volbami pozbýt, viz výsledek parlamentních voleb z r.2013 a komunálních z r2014.

V. Molík 15.2.2016 18:11

Ano. Možný. V hospodě. Jenže o tom demokracie není, aby se plácalo ,,něco v hopsodě u píva". Plácalo se i za socialismu. A právem, a bylo z toho co? - Samet se všemi, mnohem víc nemorálními, důsledky. A co děti dnes? Mají si kde hrát, když např. i hřiště jsou dneska tunel na obecní peníze: Vybere se firma, která je levná (udělá to např. za půl milionu), ale úředníci OÚ si nadiktují, aby jim ta firma vypsala fakturu za práci třeba za jeden milion. Udělá to, pokryje své základní náklady, zaplatí daně z jednoho melouna a zhruba o 400 tisíc se rozdělí se zastupitelským pánem, což je úplatek nikým nezjistitelný. A takto fungují v ČR všechny OÚ, proto je zadluženost země tak velká.

V. Molík 16.2.2016 8:41

Když už se zde jedná o té Policii, v čích rukách je ona jako nástroj moci, aby potlačila násilím nespokojené s režimem a na jejchž autíčkách byl proveden odpor: Zapátrejte v dějinách, když už se zde zmiňujete o systému, který nastolil údajně demokracii v r. 1989 a tehdejší VB zlikvdoval tím, že přezval pomocí havloidů moc a ustanovil onu ,,Pomáhat a chránit". Pomocníci VB tehdy naslouchali na ulicích, hospodách a jinde, a donášeli, co lidé povídají. Ano. Tehdy nebyly tajné kamery a minimikrofony u každého rohu a za každou klopou, a mobily. A dnes??? - Je obecná státní a vládněpolitická spokojenost (vidí to na kamerách!), že většina chudého národa upadá do bezdomovectví nebo je na cestě k němu a stává se dobrovolně otroky.

K. Křivan 15.2.2016 14:01

Nemohli by zdechnout na nějakou ošklivou nemoc ?

P. Balcar 15.2.2016 13:17

Soudruzi z Revolučních buněk už asi zapoměli co to je mučení. Pokud jim vynechává paměť u zvěrstev nejrůznějších diktatur, tak si ji mohou osvěžit četbou

http://www.lidovky.cz/mucili-ho-elektrinou-italskeho-studenta-zabiteho-v-egypte-videli-v-den-zmizeni-s-policii-gbv-/zpravy-svet.aspx?c=A160214_121540_ln_zahranici_ele

P. Pruner 15.2.2016 13:15

To mi připomíná dobu dávno minulou kdy bylo ukradeno luxusní auto tehdejšímu ministrovi vnitra. Policie by neměla připustit tento politický terorismus. Z historie víme, že auty to začíná a vraždami policistů končí.

M. Starý 15.2.2016 13:08

To není dobrý vzkaz pro daňové poplatníky! Pokud Policie není schopná ochránit si ani vlastní majetek (auta), tak jak může "pomáhat a chránit" občany?

Bohužel, podobné akce extrémistů (a je jedno zda zleva nebo zprava) mají primárně za cíl diskreditovat státní moc a vzbudit v lidech strach, který by pak lidé projevili ve volbách. A letošní a příští rok jsou roky volební...

J. Hanke 15.2.2016 12:55

je nutno splnit vězněnému jeho veganské požadavky:

Pokud je to levicový extrémista: Ruskou polévku "Murcovku" - uvařené otruby zakápnuté několika kapkami konopného oleje.

Pokud je to pravicový extrémista, nutno podávat tuřínovou polévku podle receptu "Dachau" (tuřín rozvařený ve vodě).

Premium

Velký test palubních kamer: některé umí i ochránit před nehodou

Velký test on-board kamer | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Porovnali jsme šestnáct oblíbených autokamer podle kvality záznamu, parametrů a funkcí, které nabízí. Cenové rozpětí...

Premium

Léčil jsem lidi homeopatií. Pak jsem zjistil, že funguje jinak, než mi říkali

Profesor Edzard Ernst, odborník na testování účinnosti alternativní medicíny,... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Homeopatie je přes dvě stě let stará medicína. Znamená to, že patří do starého železa, nebo má stále co nabídnout?...

Premium

Do dvou let se ukáže neudržitelnost elektroaut, říká bývalý šéf Škoda Auto

Vratislav Kulhánek v lednu 2020 | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Vadili jsme hlavně značce Volkswagen, když jsme postavili Octavii proti Golfu, říká v rozhovoru pro LN Vratislav...