PRAHA Informační kampaň k přechodu na digitální vysílání posílí o klasickou reklamu. Ve výběrovém řízení vyhrála její přípravu agentura TBWA. Kromě tiskové inzerce, internetu a reklamních spotů chce využít i outdoorové projekty. Na mediální část kampaně bude letos vynaloženo 19 milionů korun (bez DPH).
Informování posílí klasická reklama
DIGITALIZACE
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!