PRAHA Informační kampaň k přechodu na digitální vysílání posílí o klasickou reklamu. Ve výběrovém řízení vyhrála její přípravu agentura TBWA. Kromě tiskové inzerce, internetu a reklamních spotů chce využít i outdoorové projekty. Na mediální část kampaně bude letos vynaloženo 19 milionů korun (bez DPH).
Informování posílí klasická reklama
DIGITALIZACE
Rusové na Ukrajině vraždí podle seznamů. Místním nic nenabízejí, referenda mají jiný cíl, říká expert
Češi ve velkém přesouvají peníze na spořicí účty a termínované vklady. Podívejte se, jaké úroky banky nabízejí
Při napadení Česka musíme postavit 150tisícovou armádu. Zaveďme „švédskou“ vojnu, říká expert
„Pálí se vším možným a jde skutečně o hubu.“ Česku už došli bojovníci pro Ukrajinu, zájem o válku opadá
Dlouhý covid dokáže i „vyklovat mozek“, nese s sebou další vážné problémy, říká biochemik Grubhoffer
Čína věří, že je Západ slabý, říká expert. Tchaj-wanu by podle něj mohl pomoci nečekaný spojenec

Léto venku s eMiminem: Na co se těšit v 6. soutěžním týdnu?
Léto venku s eMiminem je tady! Každý týden budeme soutěžit o fantastické ceny v celkové hodnotě 298.000 Kč. Sdílejte své letní zážitky, hodnoťte...