N. Y. Magazine
Zlatých malin (hollywoodských anticen – pozn. red.) si považuji čím dál víc. Rád bych se i já účastnil hlasování, myslím si totiž, že bych do něj mohl vnést něco nového.
Například bych rád zkusil nominovat víc filmů, které měly skvělé kritiky, a to je dělá ještě škodlivější – například Precious nebo Škola života, oba tyto snímky byly nominované na Oscara za nejlepší film. A kam se na Malinách poděli Komici? A proč neměli hlasující odvahu nominovat miláčky kritiků jako film Špatnej polda a jeho hlavní hvězdu Nicolase Cage? (...)
Michael Bay si Malinu určitě zasloužil, Transformers 2 jsou nesnesitelně zpackaní. Ale nenávidět Michaela Baye je trochu moc snadné. Existují daleko horší režiséři a někteří z nich mají doma Oscary. Stephen Sommers to Bayovi v tomhle ohledu vždycky natře a způsob, jímž Tony Scott režíroval Únos vlaku 1 2 3, je daleko horší, než to, co udělal Bay. Scottova fušeřina se míjela s obsahem filmu, kdežto Bay a jeho stupidní látka vytvořili nějakou synergii, bylo to organické spojení. To je princip autorské tvorby a za tím si stojím.