Škoda, že se pan Tajovský nevěnuje ekonomickým přínosům kultury. Zjistil by, že kultura je v zahraničí dotačně rozdělena na ziskový a neziskový sektor (mohu doporučit např. Advantage Creatice Fund ve Velké Británii), pařížský trust divadel nebo model Broadway - Off-Broadway -Off-off-Broadway. Rozdělení na ziskový a neziskový sektor požaduje i petice Za Prahu kulturní. Jako člena pravicové strany (ODS) by pana Tajovského přece mělo zajímat, na co byla ta která veřejná podpora (dotace, grant, partnerství...) použita. To umožňují pouze o. p. s., ale nikoli s. r. o. O rozdílném způsobu nakládání se ziskem, který opět z veřejného pohledu hovoří pro o. p. s., již bylo řečeno dost a pan Tajovský by to jako ekonom mohl tušit.
Že pan Tajovský dlouho v divadle nebyl, je jeho věc, bohužel to zdá se má vliv na jeho celkový rozhled člověka a občana. Jako ekonom totiž pan Tajovský buď projevil fatální neznalost daňových předpisů, nebo záměrně dezinformuje veřejnost. V obou případech by měl vrátit ekonomický diplom.
O autorovi| Tomáš Novotný Divadlo Na zábradlí