130 let

O očkování bez registrace v obchodním centru Nová Karolina v Ostravě má zájem hodně lidí. | foto: Adolf Horsinka

Premium

Původní zpráva

Očkovací kampaň se opět probouzí, má stát 16 milionů. Ministerstvo chystá spoty v rádiu a televizi

Česko
  •   15:00

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Zaspaná kampaň může být jedním z důvodů, proč Česká republika zaostává v cíli dosažení kolektivní imunity. Vláda si vytyčila, že v dalším kole agitace se zaměří výhradně na ty, kdo vakcínu odmítají a nejsou přesvědčení, že jim nebo zemi prospěje. O to hůř, že zaspání se děje zas.

‚Nadobro mě demotivovali.‘ Sonda do myslí neočkovaných ukázala, proč nemají zájem o vakcíny

„Je to pozdě, měli začít na jaře. Většina lidí už má nějaký názor vytvořený,“ glosoval loni v říjnu Jan Cemper z webu Manipulátoři, když česká vláda spustila podpůrnou kampaň k očkování. Ministři odráželi kritiku s tím, že nechtěli dráždit agitací, když ještě v Česku nebyly dostupné vakcíny. Jenomže jak je upozorňovali experti, chytrá strategie to nebyla. Na místo propagace masírovaly uši a duše váhajících dezinformace. Jejich původci neotáleli, až dávky dorazí.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: Kateřina Surmanová
  • Vybrali jsme pro Vás