Diskuse k článku: Kauza nenávistných komentářů: policie obvinila prvního člověka za schvalování teroru

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 103
  • Poslední: 20.5. 2019 8:03
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Aron 18.5.2019 8:22

Tak to asi nic nečtete a nesledujete. Kromě to i tady na Lidovkách jsem dával odkaz mockrát. Jenže od vás už nic dobrého nečekám.

J. Můj 18.5.2019 11:17

to byly ty odkazy, které jste tady dával a bil se udatně za fašisty a nácky? Tak to vás vykresluje v pravé podstatě.

J. Kotál 17.5.2019 22:59

Soužití mezi dvěma odlišnými kulturami je vždy složité. Mě nejvíc vadí, že když jsme odmítli kvóty, tak nejsme schopni nahlas a otevřeni vytroubit do světa, že klidně ty migranty bychom přijali, ale nesmí to být muslimové, protože jim jejich náboženství nedovoluje se integrovat do jiné společnosti. Co se to děje, že taková jednoduchá pravda nikdy nezazněla od politiků veřejně ?

Š. Apolen 18.5.2019 0:33

Kotále, u nás je integrováno kolem tisícovky muslimů. Jeden je dokonce v senátu.

S. Melichar 18.5.2019 8:22

Taky na západ od nás měli s integrovanými muslimy do určité doby dobré zkušenosti. Do určité doby.

J. Nový 18.5.2019 10:51

A mnohem víc tady bývalo, svého času, sudetských Němců.

J. Elias 17.5.2019 22:35

Není to ještě tak hrozné, byly u nás i doby, kdy za schvalování dávali trest smrti...

D. Rajninec 18.5.2019 1:28

V podstate musíme byť radi , že s nami jednajú tak jemnocitne !

Pri tom internet je jedna veľká krčma ! Myslíte , že by niekoho takto trestali , keby takto debatoval zo Švejkom U kalicha ?

J. Panáček 17.5.2019 20:57

To je otřesné a naprosto nepřijatelné! Vracíme se do dob Rakousko-Uherska a policejního teroru na lidi? Spontální vyjádření k útoku na mešitu na sociálních sítích jako prvotní reakce na masakry prováděné muslimy má být důvodem k tomu, že obviněnému hrozí pět až patnáct let vězení nebo také propadnutí majetku? Takhle snad může zareagovat každý z nás. Kdo by se nena.ral? To se máme jako přetvařovat, že islámský terorismus neexistuje? Že muslimové nevraždí křesťany a nenapadají kostely? Že jsme hluší a slepí k tomu, jak se ti, o které se EU stará staví? Václav Čtvrtek kdysi napsal, proč vlastně Rumcajs začal být loupežníkem a toto je stejný případ - vrchnost mu tehdy na ševcovskou dílnu přitloukla nápis: Pro urážku starostenský nohy, nadosmrti zavříno! Vrahům, násilníkům a tunelářům všech dob tohle v reálu snad ani nehrozí! Začíná to zase tady hezky smrdět totalitou!

Z. Smutný 17.5.2019 21:59

Vaše schvalování terorismu je naprosto nepřijatelné. Jste ostuda kulturního národa.

A. Korsakov 17.5.2019 22:27

Srovnáváte Rumcajse s lidmi co schvalují brutální vraždění nevinných lidí. Kéž by tu byl aby se proti tomu mohl ohradit...

G. Gaheris 17.5.2019 22:32

Nesrovnává Rumcajze s mohamedány, váš alkoholický mozkový guláš je mimo mísu!

A. Korsakov 18.5.2019 14:47

To jsem já ani nikdo jiný v této diskuzi netvrdil, by mě zajímalo jak jste na to přišel. Pravděpodobně výplod chorého mozku. Mimochodem já jsem abstinent, alkoholem a jeho konzumenty pohrdám.

Š. Apolen 18.5.2019 0:37

Panáčku, uděláte pár piruet a už Vám to tady smrdí totalitou.

K. Vojtíšek 17.5.2019 20:17

Bude se také Hamáčkova STB - odbor boje proti vnitřnímu nepříteli, zabývat schvalováním amerického vraždění žen a dětí v Jugofslávii nebo výzvy Pavla Novotného ke střílení komunistů?

G. Rasputin 17.5.2019 20:25

A nevraždili v bývalé Jugoslávii spíše Srbové a Chorvati? Co nám to chcete namluvit? To máte tak krátkou paměť?

M. Losa 17.5.2019 20:47

Vy máte názory stejně hloupé jako Vaše krycí jméno.

J. Můj 17.5.2019 20:57

prorusák nemá krátkou paměť, on má paměť dokonale vymydlenou proruskou propagandou.

G. Gaheris 17.5.2019 22:35

Ta jelita jsou schopná trestat i schvalování atentátu na zastupujícího říšského protektora když to nařídí Brusel!

Š. Apolen 18.5.2019 0:44

Gaherisi, Vy máte v hlavě pořádný připálený guláš.

Š. Apolen 18.5.2019 0:42

V bývalé Jugoslávii nevraždili ženy a děti Američané, ale Srbové ! Také za to byli odsouzeni v Haagu. Voitíšku, zase jste nedával pozor. Jen komunisti mohou střílet ostatní obyvatele. Tak jste to myslel ? Vždyť v té Jugoslávii to také byli komunisti.

J. Můj 17.5.2019 19:36

no to kdyby se policie koukla kolik diskutujících zde otevřeně vítá a podporuje ruské teroristické činy na Ukrajině, v Anglii, V Bulharsku, Makedonii, černé Hoře a Venezuelle...to by se nestačili divit.

J. Jurax 17.5.2019 19:13

Za schvalování atentátu ...

J. Vyrobík 17.5.2019 18:47

Připomíná mi to středověkou inkvizici...

A. Korsakov 17.5.2019 20:51

To jsi pletete pojmy s dojmy. Lidé oslavující brutální vraždy nevinných lidí jsou nebezpečím pro své okolí a zaslouží si přísné tresty.

R. Doubravský 17.5.2019 21:45

Týká se to i těch tisícihlavých davů radostně tančících v ulicích arabských měst 11. září 2001?

A. Holík 17.5.2019 22:09

Ti jsou trochu mimo jurisdikci nasi policie. Jinak ano, je to presne to same.

A. Korsakov 17.5.2019 22:22

Srovnáváte nesrovnatelné, a opravdu doufám že tu otázku nemyslíte vážně. Pro jistotu: ne, toto se netýká lidí co dělali něco před 18 lety na druhé straně zeměkoule...

R. Doubravský 17.5.2019 23:25

Na tom starém případě byla fascinující masovost projevů radosti nad smrtí tří tisíc naprosto nevinných lidí. Nebylo to na druhé straně zeměkoule, ale docela blízko, v Bejrútu, Bagdádu či Damašku, odkud přicházejí dnešní imigranti. Vcelku nepochybuju, že se ti lidé nezměnili a vydařené atentáty je těší dodnes. Nikdo je za to zcela jistě netrestá, tak co je tu nesrovnatelného?

R. Doubravský 17.5.2019 23:30

Abychom si rozuměli, já nesouhlasím s veřejným schvalováním odplaty breivikovských magorů, ale nesouhlasím ani s přísnými tresty pro lidi, kteří si možná jenom ulevují v bezmocné frustraci.

Najdete na Lidovky.cz