Sobota 14. prosince 2019svátek má Lýdie 5 °C déšť se sněhem Předplatné LN

Diskuse k článku: Kritika finančních poradců? Je to nafouknutá bublina, tvrdí sekretář asociace

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 23
  • Poslední: 26.8.2016 23:03
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
S. Hradní 26.8.2016 14:42

No mám ten dojem, že mnoho lidí co je natočeno v tom dokumentu již pojišťováky ani nedělají. Trh to pročistil a zůstanou jen ti, kteří si důvěru lidí vyslouží a k nimž se klienti vracejí ...

I. Král 26.8.2016 12:38

Konečně střízlivý pohled na věc.

F. Doušek 26.8.2016 10:27

Finanční poradci? Šmejdi. Jeden mně uvrtal do životního pojištění sliby o jistém výnosu. Když skončilo a zjistil jsem konkrétně, kolik jsem prodělal, řekl mi, že je to moje chyba a on, že dělá již pro jinou pojišťovnu.

V. Hamáček 26.8.2016 12:20

no a my jsme zjistili, že jsi nesvéprávný blb3c ... díky za informaci :-)

I. Král 26.8.2016 12:38

trefné :D

V. Braun 26.8.2016 23:03

Hamáčku, o vás jsme toho také zjistili hodně, ovšem nic pozitivního to není.

Isaac.Newton 26.8.2016 10:21

"tak to trvá půl roku až rok a kdo toho člověka má živit?" A v tom je podstata problému. Normální firmy si holt zaměstnance samy školí a "živí". Na jaderce to trvá dva roky. Ale "vlci z Wall Street" jdou jen po okamžitých penězích v pyramidovém systému. Stačí si vzpomenout na to, jak se naháněli klienti na hypotéky před prasknutím poslední bubliny a člověku se zvedá žaludek.

J. Rys 26.8.2016 9:29

Jednu věc pěkně to trefil. Problém je, že většina stížností končí v hospodě u piva a ne u ČNB. Cílová skupina těchto "poradců" si prostě stěžuje u piva nebo se za to nevím proč stydí. Dokud se nezmění toto, či nepřestanou nakupovat, tak se nic nezmění...

I. Veselý 26.8.2016 9:01

Názory šéfa asociace jsou možná reakcí na dnešní stav. Předpokládám, že asociace je pokračovatelem AFIZu, na který jsem se obrátil se stížností v létě 2006 a ani jsem se nesměl dozvědět výsledek své stížnosti. Tak měla asociace tehdy nastavena pravidla. Já, protože jsem nechtěl prodělat ještě více než prodělávám, budu ještě šestnáct měsíců platit na IŽP uzavřené v lednu 2005 aby se mi vrátilo, optimisticky bráno, okolo 50% vložených prostředků. Pojistné plnění ze smlouvy činí nula nula nic (viz film ve kterém vystupuji). Nutno podotknout že ten, kdo se mnou smlouvu uzavřel byl následně asi v roce 2014 za své praktiky potrestán šestimilionovou pokutou takže asociace osm let od mojí stížnosti nic s jeho praktikami nezvládla udělat. A ještě jedna poznámka - podíl na ztrátovosti produktu mají i pojišťovny nastavenými podmínkami. Např. zvýšíte-li splátku zvýší vám náklady na smlouvu, snížíte-li splátku (přestanete vydělávat a pod.) náklady vám zůstávají v původní výši.

P. Kunčický 26.8.2016 8:49

Student natočil stoprocentní pravdu. Přesně tak jsem to zažil i já. Musí mít na to člověk žaludel Jde jen o to, jak okrást lidi a získat pro sebe co největší provize. Je to hnus. Luxusní auta, výlety do exotiky, různá hodnocení s večírky, chlast. Je to pyramida a tak to v reálu funguje. A kdo říká, že ne, tak o tom nic neví, nebo funguje v tom svinstvu.

I. Král 26.8.2016 12:39

papouškovat umíš :)

J. Dresler 26.8.2016 7:06

Srovnávání poradců se "šmejdy" je absolutně hloupé.

Šmejdi obchodují neustále s jinými produkty, pod jinou značkou, mění lokality i finty.

Poradci stabilních značek nabízí v podstatě stále stejné produkty pod stále stejnou značkou. Jedná se o jednoznačně referenční model a ti, co tuto práci chtějí dělat dlouhodobě, musí postupovat korektně, jinak další klienty nezískají nebo jen čistě náhodně a to je neuživí.

Přesto, bohužel tím, že sítě žijí z kvantity poradců, jsou plné zoufalců, amatérů, ale i je tam dost lumpů.

Je potřeba vybírat si jen a jen na základě doporučení, zoufalce, kteří navolávají ihned poslat do (_!_)

V. Hamáček 26.8.2016 8:31

navíc dnes kdokoli je na takové duševní úrovní, že dokáže začít uvažovat o zhodnocení peněz, je také schopen si většinu potřebných informací najít na internetu i bez poradců ....

J. Rys 26.8.2016 9:34

Získají, ono totiž třeba životko neuzavíráte mnohokrát za život, že? :))) Navíc nespokojenost často přichází až na konci pojistné smlouvy, kdy klient zjistí kolik skutečně dostane.... Nebo u pojistného plnění....

J. Dresler 26.8.2016 7:02

Nemají to jednoduché. Četl jsem nějakou marketingovou studii, kde uvedli že kvalitní práci poradce nikdo neocení, pozitivní referenci téměř nikdo nezveřejní. Naopak jakákoli chyba, opomenutí ... je okamžitě zveřejněna, kde se dá.

Poměr je 1:24 - tedy kladné hodnocení se dozví 1 další člověk, negativní (a to často jen subjektivně) pak 24.

Pokud si otevřete nějaká internetová fóra, tak pozitivní reakci tam v podstatě nikdy nenajdete. A pokud ano, je ihned označena za falešnou, napsanou samotným poradcem.

Nenávist, paranoia a závist je v tomto národě dokonale zakódována.

P. Balcar 26.8.2016 8:11

To, že spokojený zákazník to řekne méně lidem než nespokojený, je staré universální marketingové pravidlo, podpořené výzkumy.

Z jakého výzkumu pochází váš poměr?

Řekl bychpodle vašich příspěvků , že s kritikou šmejdů máte osobní problém vy.

V. Hamáček 26.8.2016 8:32

to marketingové pravidlo samozřejmě platí .....

S. Hradní 26.8.2016 14:43

To je pravda. V ČR se nechválí, ale za to každá pomluva se hned medializuje ...

I. Valčíková 26.8.2016 6:26

Pan Šafránek je evidentně na stejné lodi s těmi Šmejdy.

M. Dvořák 26.8.2016 6:36

Proč? Prostě jen vysvětluje, že to není černobílé. To je stejné, jako hodit např. všechny taxikáře do stejného pytle podvodníků. Osobně je třeba nemusím, ale věřím tomu, že jsou mezi nimi poctiví lidé. Navíc o té finanční gramotnosti a absenci její výuky má naprostou pravdu.

J. Rys 26.8.2016 9:32

Je to černé s bílými flíčky :))))

I. Veselý 26.8.2016 10:54

Ano, asi tak. Jak píšu výše - osm let nic nedělal nikdo. Vlastně abych jim nekřivdil - AFIZ ho vyloučil že svých řad, OVB z jakéhosi trucu vystoupilo samo a až dohled ČNB ho nejdříve nepotrestal, ale jen musel dokladovat co dělal za činnost aby za pár let dostal onu pokutu 6 milionů a stejně poradcuje dál. Zdroj: vyhledávač google, hledané: Lukáš Štork.

J. Novák 26.8.2016 5:59

Tak samá kritika, jo? A žádné pozitivní informace se neobjevují? Nu, pokud by někdo nějaké pozitivní info měl, tak by ho snad v diskusích zveřejnil, né? Pokud jsem ovšem nějaké pozitivní info zaregistroval, tak to evidentně bylo od lidí, kteří jsou u oněch zprostředkovacích společností zaháčkováni.

Premium

Zoufale jsme se snažili postřeleného muže zachránit, líčí lékař z Ostravy

Hrudní chirurg Marcel Mitták | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Hrudní chirurg Marcel Mitták z Fakultní nemocnice Ostrava se snažil s týmem zdravotníků zachránit jednoho z těžce...

Premium

Na Gottově pohřbu jsem se bál, že spáchám atentát na Zemana, říká Strach

Jiří Strach | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Každý se ho ptá na Anděla Páně 3. Jiří Strach ale trpělivě vysvětluje, že to nezáleží jen na něm. „Rozhodujeme o tom...

Premium

Zalepili matce prsa, aby nemohla kojit. Při příbězích z Osvětimi pláče i průvodce

Průvodce Lukáš Lev | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Lukáš Lev provází v koncentračních táborech a popisuje nacistická zvěrstva. Jeho babička si však stála za tím, že za...