Sobota 29. ledna 2022, svátek má Zdislava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Lennon je mrtvý, přesto točí reklamy

Česko

CHARITA

CAMBRIDGE, USA Nadace One Laptop per Child nechala „vzkřísit“ Johna Lennona pro svou novou kampaň „Laptop pro každé dítě“. Díky digitálním technologiím tak může legendární hudebník přesvědčovat v televizním spotu lidi, aby „změnili svět“ koupí levného notebooku pro děti z chudých částí světa. Nadace One Laptop per Child vznikla v roce 2005 a laptopy za méně než 200 dolarů začala vyrábět loni. Podle své tiskové zprávy umožnila distribuci více než sta tisíc laptopů dětem do Afghánistánu, Kambodže, Etiopie, Haiti, Mongolska a Rwandy. Pilotní laptopy jsou již v provozu v Peru, v Uruguayi i jinde. Počty jsou ale řádově nižší, než se předpokládalo ještě před rokem.

Autor:

Naši zemi by neubránila ani desetkrát větší armáda, říká armádní generál Opata

Premium Přes tři roky šéfuje armádě a nejvíc mu pije krev byrokracie. Když je nejhůř, oblékne maskáče a vyrazí z kanceláře...

Situace se obrací. Dřív byl vstřícný západ, dnes vyrazte s obytňákem na východ

Premium Nemám rád kempy s jejich davovou atmosférou, hlukem a stísněným prostorem a hotely jsou pro mě nenávratně statické,...

Recept na dlouhověkost? Chirurg Pafko vysvětluje, čím si zkracujeme život

Premium Profesor Pavel Pafko o tom, proč si u televize neotevře lahváč, o malém štěstí pro každý den a taky o poučném úrazu na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!