Diskuze
Málem způsobil katastrofu, strojvedoucí rychlíku teď pracuje v depu
Děkujeme za pochopení.
J. Lepka
Nechápu?
Jako řidič samozřejmě vím, jak se dá říznout zatáčka, u výhybky mi to nějak uniká.
A navíc jsem doposud žil v bludu, který ve mne asi vybudoval dědeček, ajzboňák do morku kosti, od roku 1916. Tak ten mi vždycky tvrdil, že rychlík jezdí tzv. průjezdnou kolejí, ostatně proto to byl rychlík a jezdil rychle, aby se nemusel kodrcat přes výhybky. Ovšem to bylo za Rakouska, dnes pámbuví ?
A ještě. Je li toto technicky vůbec možné, proč se cpou miliardy do rychlostních koridorů ? To aby ty masakry byly ještě výživnější ???
Re: Nechápu?
Výhybka je nastavená pro protisměrně jedoucí vlak třeba rovně (rozdvojuje trať a je nastavena do jednoho směru). On na ni najel z vedlejší koleje, kam nebyla nasměrovaná a kde měl jeho vlak čekat a kola mašiny ji nasměrovla tak, že pak mohl pokračovat proti jedoucí soupravě. To strojvedoucí asi slyšel nebo to mašinou zatřáslo a uvědomil si omyl, začal tedy brzdit.....
J. Václav 261
Nechápu !
Takhle to fungovali stejně i před 100 lety. Přehlédneš návěstidlo a je malér. K čemu ale vlastně slouží ta drahá elektronika pro zabezpečení ?
To je zase "senzace"
Po mimořádné události je strojvůdce "sundán z mašiny" a přeřazen do správkárny. Pak jej čeká přezkoušení z dopravních předpisů.
I kdyby k žádné škodě nedošlo.
26 000
směšná mzda za takovou zodpovědnost. To číslo je asi omyl nebo odboroví bossové jsou uplacená sebranka.
L. Šušlík
Všechno zlé je k něčemu dobré ...
Tato nehoda veřejnosti připomněla, jak riziková a zodpovědná je práce strojvůdce. Když udělá chybu a zvládne ji, může se stát lepším profesionálem. Proto by se takového člověka zaměstnavatel neměl zbavovat. Nejcennější je lidský kapitál.
K. Novák 181
Re: Všechno zlé je k něčemu dobré ...
Co se dá dělat. Papež a strojvedoucí musí být neomylný.