PRAHA Agentura Mark/BBDO zvítězila ve výběrovém řízení na komunikaci značky Harmony pro Českou republiku. Pro Slovensko bude komunikaci vytvářet agentura 2create. Výběrové řízení vyhlásila společnost SHP Harmanec, do jejíhož produktového portfolia patří nejen toaletní papír, ale i další hygienické potřeby pro domácnost jako utěrky, kapesníčky a ubrousky. Cílem zadavatele bylo najít agenturu, která bude mít na starosti brandovou komunikaci pro značku Harmony.
Mark/BBDO získala značku Harmony
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
Armáda kupuje nová nákladní auta, už to ale nebudou kopřivnické Tatry. Nahradí je vozidla značky Volvo
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...