náhledy
ilustrační snímek
Autor: Petr Topič, MAFRA
Umístění stanice Olbrachtova bude podél ulice Na Strži s vazbou na ulici Jeremenkovu a Antala Staška.
Autor: dpp.cz
Materiálové a barevné řešení stanice, jejích vestibulů, přestupních chodeb a eskalátorových tunelů je navrženo jako střízlivé – v neutrálních barvách, s využitím palety šedých a stříbrných odstínů.
Autor: dpp.cz
Přestupní stanice Pankrác vroste pod stanicí Pankrác C a přibližně 33 metrů pod úrovní terénu, se dvěma vestibuly a možností výhledového vybudování třetího vestibulu u České pošty.
Autor: dpp.cz
Cestující zde budou moci přestoupit na lokální autobusové linky, výhledově na tramvaj v ulici Jeremenkova.
Autor: dpp.cz
Stanice Náměstí Bratří Synků bude zčásti hloubená, zčásti atypicky ražená, s ostrovním nástupištěm přibližně 13 metrů pod úrovní terénu a dvěma podpovrchovými vestibuly.
Autor: dpp.cz
Velkou výzvou bude snaha nebourat žádné stávající budovy na náměstí. Tato vizualizace pochází z roku 2015.
Autor: dpp.cz
Z obou konců nástupiště budou přístupné důležité ulice Vinohradská a Francouzská. Tyto výstupy doplní výtah ústící v Korunní ulici. Finální podoba stanice vzejde z výtvarné soutěže.
Autor: dpp.cz
Stanice Náměstí Míru je uložena v hloubce přibližně 40 metrů pod terénem. Bude se tak jednat o jednu z nejhlouběji umístěných stanic pražského metra.
Autor: dpp.cz
Za stanicí Nové Dvory je připraveno výhledové odbočení větve Trasy D do Modřan.
Autor: dpp.cz
Vestibuly jsou minimalizovány, pouze s provozně nutnými prostory, jsou prosklené a architektonicky minimalistické.
Autor: dpp.cz
Libuš je hloubená stanice s ostrovním nástupištěm přibližně 13 metrů pod úrovní terénu a dvěma povrchovými vestibuly. Bude podél ulice Novodvorská.
Autor: dpp.cz
Ze stanice bude možné přestoupit na autobusy PID a na prodlouženou tramvajovou trať z Modřan. Vizualizace je z roku 2018.
Autor: dpp.cz
Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu ze stanice Pankrác do stanice Olbrachtova. (1. prosince 2023)
Autor: Radek Vebr, MAFRA
Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu ze stanice Pankrác do stanice Olbrachtova. (1. prosince 2023)
Autor: Radek Vebr, MAFRA
Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu ze stanice Pankrác do stanice Olbrachtova. (1. prosince 2023)
Autor: Radek Vebr, MAFRA
Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu ze stanice Pankrác do stanice Olbrachtova. (1. prosince 2023)
Autor: Radek Vebr, MAFRA
Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu ze stanice Pankrác do stanice Olbrachtova. (1. prosince 2023)
Autor: Radek Vebr, MAFRA
Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu ze stanice Pankrác do stanice Olbrachtova. (1. prosince 2023)
Autor: Radek Vebr, MAFRA
Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu ze stanice Pankrác do stanice Olbrachtova. (1. prosince 2023)
Autor: Radek Vebr, MAFRA
Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu ze stanice Pankrác do stanice Olbrachtova. (1. prosince 2023)
Autor: Radek Vebr, MAFRA
Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu ze stanice Pankrác do stanice Olbrachtova. (1. prosince 2023)
Autor: Radek Vebr, MAFRA
Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu ze stanice Pankrác do stanice Olbrachtova. (1. prosince 2023)
Autor: Radek Vebr, MAFRA
Dělníci v rámci stavby metra D prorazili poslední metry ze spojovacího tunelu ze stanice Pankrác do stanice Olbrachtova. (1. prosince 2023)
Autor: Radek Vebr, MAFRA