náhledy
Kvůli sesuvu zažaloval stát firmu, která nad zavalenou částí dálnice provozuje kamenolom.
Autor: MAFRA
První auta projíždějící novým úsekem dálnice D8
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
V dálničním tunelu Radejčín proběhlo v sobotu v deset hodin slavnostní otevření posledního úseku dálnice D8.
Autor: ČTK
Slavnostní otevření nového úseku dálnice D8
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Slavnostní otevření nového úseku dálnice D8
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Slavnostní otevření nového úseku dálnice D8
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Ke slavnostnímu zprovoznění úseku dálnice D8 Lovosice – Řehlovice došlo 17. prosince.
Autor: ČTK
Dálnice D8 se stavěla od roku 1984, budování posledního rozdělaného úseku, dlouhého 16,4 kilometru, Lovosice - Řehlovice přišlo stát na více než 15 miliard korun.
Autor: MAFRA
Pohled na estakádu, díky níž překonává D8 údolí u Dobkoviček. Poblíž se nachází lom, který ministerstvo dopravy viní ze sesuvu půdy v roce 2013. Majitel lomu ale vinu odmítá. Někteří geologové vidí riziko v nestabilním podloží v trase dálnice.
Autor: Dan Materna, MAFRA
Obrovský kus zeminy se utrhl v červnu 2013, stát teď vymáhá po majiteli přilehlého kamenolomu přes miliardu korun.
Autor: Lidovky.cz
U obce Bílinka nedaleko Lovosic doposud dálnice D8 končí. Řidiči mířící směrem na Teplice musí najet na objízdnou silnici I/8, která po chvíli prudce stoupá Českým středohořím.
Autor: Dan Materna, MAFRA
Na tomto úseku dálnice jsou svodidla i namalované pruhy, v jiných částech D8 zatím podobné náležitosti "všech slušných autostrád" chybí.
Autor: Dan Materna, MAFRA
Zátěžový test takzvané Prackovické estakády na připravovaném úseku dálnice D8.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Zabezpečovací práce na svahu nad Prackovicemi.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA
Stavba dálnice D8 u Řehlovic: mimoúrovňové křížení komunikací, mostní pilíř dálničního nadjezdu.
Autor: MAFRA - Karel Pešek
Sesunutý svah nad stavbou dálnice D8
Autor: Lidové noviny
Ministr dopravy Dan Ťok u rozestavěné dálnice D8.
Autor: Iveta Lhotská, MAFRA