Diskuse k článku: Mynář by nově musel načerno zbudovaný rybník zrušit, tvrdí ministryně Dostálová

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 56
  • Poslední: 12.2. 2019 12:40
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Novák 11.2.2019 4:28

Myslím, že by ministryně neměla spekulovat o tom, co by kdyby...

I. Dvořák 12.2.2019 12:14

Milý J. Nováku. Vám se zdá v pořádku, že pan Mynář postavil rybník na pozemku, který mu nepatří? Jenže ono žádné stavební řízení nebylo. Mynář se ohání jakýmsi stanoviskem "Lesů", které má pouze doporučující charakter. Stavbu rybníka měl povolit Úřad k tomu oprávněný. Prostě pan Mynář mlží. Nicméně ten rybník je bezvýznamnou prkotinou proti povídce, jak pan Mynář k hotelu přišel.

Dnes již lze pochopit, proč pan Mynář vzal zpět svoje snažení, získat prověrku. Pokud by se tím příslušný úřad zabýval, místo, prověrky by pan Mynář dostal zdarma tepláky. Což předpokládám, není vyloučeno.

J. Novák 11.2.2019 4:27

No,pokud je pravda to, co říká Mynář, tedy že stavební řízení uvázlo na dědických řízeních, tak pak není co řešit. Kdo nezažil, jaké mohou být peripetie s tím, když zemře osoba, která vám přislíbí něco podepsat v souvislosti se stavbou. Před lety jsem to zažil. Potřebovali jsme souhlas souseda s přeložkou sítí a umístěním stavby zděné kůlny na našem pozemku. Soused souhlas přislíbil, tak jsme započali s přípravnými pracemi, tedy s výkopy, abychom v době, kdy budou moci zedníci (byli to naši příbuzní, takže jsme se na pracech podíleli) nastoupit. Ale ještě před tím, než jsme stačili podat žádost o stavební povolení, soused zemřel. A nejenže se dědické řízení táhlo, ale nakonec se dědicové šprajcli a trvalo dlouhou doby, než jsme mohli začít stavět. Takže: Výkopy, nakoupený stavební a jiný materiál, to vše umístěno na zahradě přes dva roky, než dědicové barák prodali. Naštěstí rozumnému nabyvateli, se kterým už byla řeč.

J. Křivan 11.2.2019 10:30

Mrtvý majitel nemovitosti je docela na mrtvici.

Š. Apolen 11.2.2019 1:08

Nebylo by lepší zrušit Mynáře ?

S. Ševeček 11.2.2019 0:06

není to součást průplavu Dunaj - Morava - Labe - Don?

J. Tachovsky 10.2.2019 22:21

Rybnik zadrzuje vodu a to je prece pro obec dobre. Meli by mu to rychle povolit nez nejakej dement rozhodne, ze se to ma odstranit.

V. M. 10.2.2019 22:49

To ale nemusí znamenat, že rybník je technicky správně zkonstruován a postaven a nehrozí od něj nějaké komplikace (konstrukce hráze, stavidla, vliv na podzemní vodu, inženýrské sítě atd.). Stavebnímu povolení musí předcházet technický projekt, jeho odborné posouzení a vyjádření všech dotčených fyzických i právnických osob. Pak je třeba ohlídat, zda stavba té schválené PD skutečně odpovídá.

Nic z toho neproběhlo.

J. Tachovsky 10.2.2019 22:54

Nic z toho neprobehlo u vetsiny rybniku v jiznich Cechach a porad funguji dost dobre. Tak obesel byrokratickou pakarnu a dobre udelal.

J. Hofman 11.2.2019 7:41

Od čeho máme stát, že?

Jenom nás obtěžuje.

Vykašlat se na (všechny) zákony a případně si udělat svoje - to by nebylo špatné, že?

Možná máte pozemek, dům, auto.

A soused by si udělal svůj zákon, že ty vaše věci patří jemu. A nechal by vás podle svých zákonů popravit, abyste nedělal případně fóry.

Tak nějak si to představujete?

I. Dvořák 12.2.2019 12:26

J. Hofmane, jsou to fandové hradu a Mynářovo počínání budou obhajovat za každou cenu. Jestliže to půjde do důsledku, Mynáře by postih neměl minout. Avšak ten rybník je proti švindlu, jak získal hotel v Osvětinmanech jen bezvýznamnou prkotinou.

J. Hofman 12.2.2019 12:40

Souhlasím s Vámi.

Šmejdi jsou všude kolem nás.

Bohužel i na Hradě je jeden šmejd vedle druhého.

I. Dvořák 12.2.2019 12:22

Především obešel zákon. Představa , že nad Vaším domem "někdo obejde byrokratickou pakárnu" (jak píšete) a postaví si tam rybník, a jaksi vynechá stavební řízení, při čemž protržení hráze znamená zátopu Vašeho domu, by ve Vás určitě vyvolala radost. Radost, jak někdo opět ten stát ojebal. Nebo, že bych se mýlil?

S. Ševeček 11.2.2019 0:07

to by se možná mohlo začít stavět tak v roce 2087

J. Hofman 10.2.2019 21:47

Já si myslím, že Mynář by žádné povolení získávat nemusel.

Jakožto hradní kancléř může přeci říci prezidentovi a ten za někým zajde a řekne mu, aby nedělal Mynářovi problémy, a stane se za to předsedou Ústavního soudu.

To je přece férové řešení - no ni?

Š. Apolen 11.2.2019 1:10

Takhle si to ti hradní šašci představují, pane Hofmane.

M. Půbal 10.2.2019 18:30

Tato zpráva je hodna ČTK. Bude nominována na Pullitzera.

M. Henrik 10.2.2019 17:28

Naopak měli by mu být vděční, že pomáhá zadržovat vodu v krajině.

Š. Apolen 11.2.2019 1:14

Jestli byste tak psal, kdybyste byl z Troubek.

M. Rozbořil 10.2.2019 17:19

No comment. All animals are equal. But ...

P. Krůta 10.2.2019 16:43

Nejenže by měl rybník zrušit, ale také zaplatit milionovou pokutu.

Uplnej Vypatlanec 10.2.2019 18:27

tak vody je fseobecne malo a von bude rusit rybnik ... na palici postaveny

P. Krůta 10.2.2019 18:54

Nějak se ten mafián potrestat musí. Nemůže mít pocit, že si smí dělat co chce. Dalším řešením je zabavit mu ho, to je zase ale příliš komunistické.

M. Henrik 10.2.2019 19:27

Kdyby někdo u nás na vsi, kde lidem mizí ze studní voda, vybudoval rybník, osobně mu půjdu poděkovat.

J. Tachovsky 10.2.2019 22:19

To myslite ironicky nebo ne ? Rybnik v obci zadrzi vodu. Studny se spis naplni

M. Henrik 10.2.2019 23:01

Myslím to vážně. Česká krajina fatálně vysychá, vodní nádrže a rybníky by měly být na každém potoce.

M. Košťál 10.2.2019 16:29

Pěkné vyprávění o tom, jak Mynářovi vypálit rybník. Kdyby platil zákon, musel by rybník zmizet. No,... uvidíme.

J. Kotala 10.2.2019 16:07

Místní starosta je jen stínový a zkorumpovaný kašpárek. Léta to tam vede Mynář. Dokonce podplatil místní Povodí. Prachy na ministerstvu leží a nikdo je nechce. Parketa pro TI a Piráty bohužel nedělají nic. Jen otravují z ČH, které povolení mělo a schválená dotace pravičáky byla vrácena.

A. Stiess 10.2.2019 16:06

Kdyby si ta "ministrantka" přečetla platný zákon - tak by se možná? (pokud chápe psaný text) objevila, že černá/nepovolená stavba se může odstranit i nyní.

O. Svatý 10.2.2019 16:07

PAn kancléř by měl žalovat stát za průtahy při schvalování stavby.

Najdete na Lidovky.cz