Diskuze
Řidiči na pražské magistrále můžou jezdit osmdesátkou, aktivisté změnu kritizují
Děkujeme za pochopení.
Tihle "aktivisté" jsou opravdu zkáza lidstva. A jak si vymýšlejí, to nemá obdoby. Nechápu, proč by se na magistrále na Pankráci mělo bloumat 50 km/h.
No, v Concordu NH vede I 93 kousek od středu města. Vážně chcete vyjmenovat kus za kusem statisíce měst, kde tomu tak je? Zkuste někam vyjet a uvidíte.
Š. Apolen
Severojižní magistrálu úplně zrušit ! Kde jinde vede magistrála přes nejdůležitější náměstí ? Nojo, bolševikům bylo všechno šumafuk.
J. Novák 567
Nejdůležitější náměstí? Proč je nějaké náměstí nejdůležitější?
Š. Apolen
Mnoho lidí ve městech má pohled z okna jako vězni. Čumí do zdi.
J. Novák 567
A co jim brání, aby si našli jiné bydlení, když jim to čumění do zdi vadí? V případě magistrály jste ovšem naprosto mimo mísu. Nebo mi prozradíte, kterou že stranu magistrály byste zboural, aby lidé z té druhé strany nečuměli do zdi?
To netuším.... ale asi to bude kvalita.... když jsem to slovní spojení četl, vyprskl jsem smíchy....
Fasiste z automatu by si meli prohlednout statistiku nehodovosti cyklistu. Ale hlavni je tyto parazity odstrihnout od nasich dani.
J. Lepka
Pozoruhodné je, že podobný problém řeší všechna města v ČR tím, že postiženým zaplatí izolační protihluková okna. To jen v Praze potrestají tisíce řidičů, kvůli jedné hysterické babě. Nejezdil jsem tam tak často, ale jedním postřehem se mohu podělit:
Hodně řidičů tak jezdilo na dvojku, takových 3,5 až 4 tisíce otáček, aby náhodou tu padesátku nepřekročili.
J. Lepka
Jo Auto*Mat se opravdu dopravou v Praze dlouhodobě zabývají, cucají dotace na cyklostezky a kecají do věcí, kterým nerozumí. Podívejte jakou prasárnu dokázali vymysle ve Strašnicích, v ulici V Olšinách.
Doprava je především ohromné politikum, protože se na tom živí neskutečné množství parazitů. Rychlost, parkování, technické prohlídky, lékárničky, jedno pivo místo kofoly, apod, a penízky za nic se jen hrnou. A stále se naříká na nedostatek policistů, přitom se jich tolik zabývá zbytečnostmi. Třeba zavést institut "doporučené" rychlosti - tedy při způsobení nehody by postihlo nedodržení doporučené rychlosti - by zamezilo mnoha zbyteným buzeracím. Protože skuteční gauneři a piráti silnic si budou stejně jezdit jak chtějí, zákaz nezákaz, Zato 90% slušných řidičů slouží jako dojná kráva.
Zajímavé, že technický stav auta stát zajímá, ale zdravotní stav člověka mnohem méně. Co takhle zavést "pravidelnou technickou" na tělo? A jejím účastníkům snížit zdravotní pojistné? Ale to by politiky musel občan zajímat.
J. Novák 567
Pravidelnou "technickou" na tělo máte možnost využívat. Podle zákona máte nárok na preventivní prohlídku každé dva roky. To je vlastně stejně často, jako u auta. A pozor, u aut je to povinné, ovšem u lidí, protože to nejde, je to nepovinné. A vězte, že možnosti tuto prohlídku absolvovat, využije velice malé procento lidí. Jak vidno, ani vy nevíte, že něco takového existuje, že? A mohu vás ujistit, že je to zadarmo, neboť to platí ZP. Jinak mi vysvětlete, proč by lidem, kteří absolvují takovou "technickou", mělo být sníženo zdravotní pojistné?
Mají pravdu, ti hoši (a děvčata) z neziskovek, předsedo! Já bych jim radil bojovat proti hluku tím, že budou žádat zákaz vjezdu na magistrálu! To bude tichoučko!