Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Kazimour 24.7.2019 15:43

Nevím, kdy pan redaktor letěl s Rynairem naposledy, ale rozhodně dnes v ceně letenky nedostane ani jídlo, ani kávu, pokud si jí tvrdě nezaplatí. A slečny a často i paní v letech, co tam dělají stevardky samozřejmě zboží prodávat nemusejí. Mohou odejít do Kauflandu k pokladnám, nebo na úřad práce. Nechápu, proč je jich tam pořád tolik, když nemaj co na práci.

J. Stejskal 24.7.2019 11:55

No, palubní prodej byl vždycky a daly se koupit i bezcelní věci a nikdy si dámy nestěžovaly. Svět se nějak mění. Nebo ty letušky.

T. Kohout 20.7.2019 2:12

Nevím, možná jsou vlastně prodavačky. Když mi prodávají krapet vody (cca deci a půl) za EUR 2,00 tak co jsou? Nebo méně než 2 deci docela mizerného vína za 5 EUR, to by snad ani PRODAVAČKA neudělala.

R. Havel 18.7.2019 23:45

"Díky servisu stevardek jste dobře najedení a právě dopíjíte kávu." - a kde by se u Ryanair vzalo dobre jidlo a kava? :D

Letusky at koukaj makat a nehrajou si na honoraci - jestli se jim to nelibi, tak muzou jit prodavat losy a cigarety na postu!

J. Novotný 16.7.2019 21:17

Jestli holky chtěly prestižní práci, tak s letuškou zaspaly dobu o více než 20 let. Tehdy ovšem stála průměrná letenka třeba z Prahy do Paříže 12 000 Kč a v businessu kolem 30 000.

J. Novotný 16.7.2019 21:20

...a aerolinky si mohly vybírat a taky vybíraly. Spousta těchto děvčat by si tenkrát ani neškrtla. Tvrdé, ale je to tak.

T. Kohout 20.7.2019 2:16

Jo, s tím začaly BA, tam si letušky vymohly, že mohou sloužit až do 70 či kolika let. Jinak by to byla "diskriminace" podle věku...

P. Harabaska 16.7.2019 17:57

By bych nakloněn věřit tomu, že lidé chodí na poštu JEN kvůli nákupu losů, protože jinak její služby za mnoho nestojí. Shodou okolností v činžáku, kde bydlím, mám za sousedku paní z přepážky na poštovním úřadu, která ovšem věc líčí úplně jinak. Těch pár haléřů jako provize z losů za tu námahu snad ani nestojí. Ovšem i na poště pracuje řada Nováků, kteří svůj domovský podnik jsou ochotni chválit. Tomu se nelze divit.

T. Kohout 20.7.2019 2:21

Hm, jak kdo. Losy neberu ani zadara. Povlovský byznys pro ještě povlovštější lidi. I když, možná, proti gustu žádný dišputát. Když mi lidi budou kupovat losy, nebudou třeba chodit na "demonstrace". Kdo ví, jak to všechno funguje. Ve stařém Římě bylo "chléb a hry" a jistě to funguje dodnes.

J. Stejskal 24.7.2019 11:57

Co to je “povlovský byznys”?

M. Písař 16.7.2019 17:50

Jsou firmy, které nabízí práci pro začátečníky, nevyžadují praxi, vyškolí si je a moc neplatí. Tak se prostě u nich začíná. Na tom není nic špatného, že Ryanair drží určitý směr. U nás v Plzni takhle fungovala firma CCA - většinou se tam začínalo a pak lidé odcházeli. Zase dali šanci těm, které by jinde nezaměstnali.

M. Bilkova 16.7.2019 15:55

Kde jsou ty doby,kdy letušky vypadaly jako dámy.Neměly černé punčocháče a velmi krátké sukně.Byly elegantní a podávaly jídlo a pití.Dnes vám opravdu nabízí bšechno možné,ale jídlo ne.

P. Brazda 16.7.2019 19:29

Ale ano, ale je zpoplatněné

J. Jonák 16.7.2019 13:37

Majitel RyanAiru je magor. To se obecně ví. Chtěl by i lety na stojáka, aby se do letadel vešlo více pasažérů.

P. Brazda 16.7.2019 19:32

To je součást PR, mluví se o tom a je zájem o firmu Ale i tak to pletete, jde o typ sedaček s vyšším posedem, který spotřebuje méně místa. Ale je to jen pohádka.. .

M. Henrik 16.7.2019 12:38

Přebujelé letecké společnosti doufám pročistí zavedení pořádné ekodaně. Začal bych tak na 10 eurech za low-cost.

R. Gramblička 16.7.2019 12:45

já bych zas všechny, co chtěj zavádět nové daně či zvyšovat ty stávající, posílal někam na opuštěný ostrov. Tam se můžou zdaňovat mezi sebou

A. Pleva 16.7.2019 11:45

Když někdo letí s nízkonákladovými aerolinkami, tak to bude člověk, který škudlí každý eurocent, takže si určitě nebude kupovat předražené zbytečnosti (byť si umím představit, že když je někomu letuška sympatická, že si od ni něco koupí jako formu spropitného).

Powerbanky apod. lze nabízet v business třídě, kdy obchodní cestující to z firemních kreditek klidně zaplatí, protože je to osobně nebolí.

B. Boy53 16.7.2019 14:14

"Powerbanky apod. lze nabízet v business třídě" take nastastia Ryanair nema, pre dobytok aj druha trieda je viac ako dost ( podla majitela).

P. Brazda 16.7.2019 19:34

Ale ty stoji pár korun, proč business?

H. James 17.7.2019 0:13

Já nízkonákladovkami občas cestuji po Evropě, beru to spíš jako létající autobus, který mě za pár hodin dopraví, kam potřebuji, třeba kamarádce na svatbu do Itálie, v pátek tam, v neděli zpátky.

Každý eurocent nepočítám, ale proč platit na takové krátké přesuny za letenku násobně víc, třeba s ČSA?

Samozřejmě, když letím na 6 neděl do Bangkoku, letím se seriózní společností, nejlépe přes Dubaj, která je napůl cesty a mohi si vzít 30 kg zavazadlo.

Proto mě nechává chladným chystaná přímá linka z Prahy do Bangkoku s Air Asia.

Tam nemá cenu šetřit a přeci jen, 10 hodin bez cigára...

To jsem zkusil jednou, přímý let z Amsterodamu a málem jsem zemřel na nedostatek nikotinu v krvi.

M. Lucky 19.7.2019 20:51

>> na nedostatek nikotinu v krvi<<

perfekt :))))))))))

J. Nový 16.7.2019 10:54

Pracovní náplň určuje zaměstnavatel a ne sám zaměstnanec.

Pokud to zaměstnanci nevyhovuje, může si svobodně vybrat jiné zaměstnání.

H. Márová 16.7.2019 11:43

No vždyť ano, ta letuška to říká, zaměstnanci odcházejí. Je otázka, zda se společnosti vyplatí, když jí utíkají lidé krátce po tom, co je zaškolí, to také není zadarmo. Česká pošta na tyhle praktiky dost doplatila.

J. Nový 16.7.2019 11:48

Od toho, zda se společnosti tento přístup vyplatí, má jako každý společnost, svůj management.

Česká pošta je státním podnikem, takže to bych se soukromou společností nesrovnával. Tam se pak "hospodaří" úplně jinak.

M. Pechar 16.7.2019 12:45

Bezpochyby máte pravdu, nicméně co to mění na faktu, že se zaměstnavatel chová jako hovado? Je to nedůstojné jak zaměstnanců, tak cestujících.

H. James 16.7.2019 10:52

Beru to, jako nutné zlo, když chci někam po Evropě letět za pár korun.

Koupím si u nich maximaálně něco k pití, ostatní nabídky ignoruji.

Když letuškám vadí, že musí i prodávat nesmysly, mohou jít dělat jinou práci.

S. Vor 16.7.2019 10:15

u krátkých letů do dvou hodin nebo ještě mín to nemá cenu a je to blbost.Když někdo letí transatlantický let i přes deset hodin tam se to dá odůvodnit.Ale ne když lítate po Evropě.Sotva vystoupá na letovou výšku,za půl hodiny začne klesat.U tak krátkých letů se pasažer zabaví sám. Já třeba se bavím pozorováním zadku letušky.:-)

H. Krejsová 21.7.2019 12:27

tak to má pro Vás ten prodej výhodu, letuška jde kolem víckrát :)

L. Písařík 16.7.2019 10:12

Zaměstnání je hra jednoho slabšího proti silnému zaměstnavateli. Pokud se nelíbí, každá má možnost odejít, nebo založit odbory - ale to je totéž. Jsou i jiná ženská povolání kromě letušky, např. uklizečka.