Čtvrtek 6. května 2021svátek má Radoslav 13 °C dešťové přeháňky Předplatné LN

Diskuse k článku

Největší ostuda české společnosti? Čunek

Co Klaus sám nevymyslí, to pro něj není důležité, komentuje hlavu státu bývalý hradní kancléř Ivan Medek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
az 12.1.2009 7:47

Čechové, Čechové... (... odvozeno od země Čechy)

Nevím kdo přesně Medek je, jaké má politické preference, ale pro mě jsou křesťanské hodnoty KDU-ČSL dobré nejen v tom, že odpovídají vizím lidovců, ale v neposlední řadě i celému Česku. Katolická Morava (podobně jako Slovensko) je mi mnohem sympatičtější svou všeobecnou (tj. v překladu katolickou) a původní religiozitou, než pobláznění husiti, evangelíci a podobní národovci, kteří si pletou univerzálnost Církve se státopodporujícím politicko-zájmovým seskupením. V tomto je mi odporný i Masaryk.

Lada Fisar 12.1.2009 7:37

Celkem trefny,hodne pravdy.....dobry

Hezky clanek,ktery je bolestive pravdivy.Je to tak smutne ze Cesi se stydi za Cechy v Cechach.[]

Jan Ven 12.1.2009 7:10

Re: ad Kalvoda

Souhlas - ostatně - co byste radši:

právníka Kalvodu nebo právníka Grosse?

Jindra 12.1.2009 6:54

pekny prispevek

pan Medek nazyva veci tak jak jsou , a to cechacci nemaji radi - no krupani ;-)

Slezsko 12.1.2009 6:36

Re: TYTO ROZHOVORY.....

Best

Slezsko 12.1.2009 6:21

Re: Ty hazle proklaty

Proč někdo něco takového neodstraní?

bambamore 12.1.2009 5:19

Re: medek

Nejvetsi zlodeji v Cesku i jinde byli a jsou komuniste, to by vam melo byt jasne. Ovsem z vasich clanku vidim ze jste jejich sympatizant mozna i clen. A tedy s chuti dam prednost moznosti byt zabit pri vecerni prochazce nez zit v jednom state s takovou verbezi jako jsou komunisti a zrejme i vy.

bambamore 12.1.2009 5:02

Re: medek

Hloupi by meli cist moji odpoved trikrat, sna byste ji pak pochopil.

Jaroslav 12.1.2009 0:58

Re: moudrý člověk

No rek bych ze jedne chyby se Medek preci dopustil, a sice v oznaceni nejvetsi ostudy ceskeho naroda. Co se te ostudy tyce tak Klaus toho Cunka nekolikanasobne prevysuje ;-)

Jíra 12.1.2009 0:56

Re: Stříbro je vesnice?

Vzpomínám si na našeho profesora, který říkal "Jako město nic mimořádného, ale krajina okolo je překrásná". Když jsem to později sám poznal, musel jsem souhlasit. Celý ten fantastický úsek Stříbro-Planá u Mariánských Lázní, to jinde nenajdete.

charles 12.1.2009 0:29

Re: Cenzor

Dát prostor názorům, kterým nesouhlasím je ukázka demokracie.

Karel 12.1.2009 0:28

Re: Největší ostudou české společnosti

KSČ a její socialismus s lidskou tváří byl  spíše rakovinou tohoto národa.Kdy myslíš že se lidi učili hesla jako : Kdo nekrade okrádá rodinu a podobné parády.A bohužel je to v nich zakořeněné dodnesa bude to trvat ještě nejméně 20 let než se to alespoň trochu změní.Až se ti převraceči kabátů budou na svět dívat z pod drnu a bude u vesla generace která to bude znát jen z vyprávění tak bude šance i na změnu chování.Zatím tam jen zloděj obviňuje zloděje snad pod dojmem toho že ukradl něco co chtěl ukrást on sám.Kolika lidem přijde normální vzít si obyčejnou tužku na úřadě i když je tam k dispozici pro všechny a ne jen pro jednoho, tím to všechno začíná a taky bohužel končí.

Jenda 12.1.2009 0:17

Re: ruska zloba z vas mluvi-prisel jste asi o MOC-politickou ci

A ja te taky proklinam, mily Igore. Dalsich slov je na tebe skoda.

pavlik 11.1.2009 23:27

ad Kalvoda

Ten člověk měl prostě smůlu, že jednu dobu za komunistů se nedával k ukončení studia titul "JUDr.", ale že končili pouze jako promovaní právníci, nebo taková nějaká pitomost to byla. On ty práva měl skutečně vystudované, ten titul odpovídal jeho znalostem. Z dnešního hlediska a z hlediska toho co se tu dělo za kupónovky je ten jeho "poklesek" vyloženě legrační. Ale to bylo předtím, než to Klaus společně s Mackem "ustáli".

AAA 11.1.2009 23:01

Největší ostuda české společnosti?

No přece MEDEK.

Midori 11.1.2009 22:41

Re: Překonaná veličina.

R^

Pete 11.1.2009 22:21

Když si společnost uvědomí, že je hloupá,

je to první podmínka změny. Pan Medek je jeden z prvních, kteří otevřeně mluví o tom, že česká společnost je společnost hlupáků pro hlupáky. Panebože, jeden člověk z 10 milionů.

Tomáš 11.1.2009 22:18

Re: Renata a geront

Nejvyšší důchod ve státě, jak napsal dnešní AHA má pan Hav el 50 tisíc a dalších 50 tisíc na kancelář. Dobré ne ? Tomu se ta sametovka vyplatila. Takže důchody vámi vyjmenovaných pánů jsou v normě od 11 do 12 tisíc - komunisté skutečně po těch 20 ti letech po té krásné revoluci nemohou za všechno.

Steve 11.1.2009 21:16

Re: moudrý člověk

Přesně tak, nenašel jsem tam nic, s čím bych nesouhlasil. Toto je celebrita, takové lidi je třeba si dávat za vzor!

qwe 11.1.2009 20:32

moudrý člověk

je ten pan Medek, velmi si vážím jeho názorů; to co řekl paní Kálenské podepisuji. Věřím, že hodně lidem šlápl na bolavý palec, viz v této diskuzi: potrefené husy kejhají. Pane Medko i paní redaktorko, děkuji.

Bubeník 11.1.2009 20:24

Re: Hodne stesti "kviku"

Naivko, o manipulaci elity ani akcích CIA nic nevíš.

R 11.1.2009 19:57

Čunek, Masaryk a další sajrajti

ale nejen Čunek... i to, že dnešní společnost považuje za hrdiny ty, kteří za první republiky nechali střílet do lidí - že je dnes zbožšťován např. vrah Masaryk a podnikatelská klika, která žrala a žrala když bylo přes milion lidí bez worku...

Tereza 11.1.2009 19:50

Re: Renata a geront

Z výrazu p. Medka na fotografii se dá usuzovat, že možná ani netuší, že nějaký rozhovor poskytl a možná už není ani sto to popřít. Takže proč mu ty plky "nepřišít" a nešoupnout tam takový pěkný nadpis, který tak pěkně poslouží "naší věci", že? Největší ostuda české společnosti není p. Čunek, ale Grebeníčkové, Ransdorfové a spol., kterým neschopnost pánů Medků, Havlů i Klausů, pojmenovat a potrestat zločince, umožnila dál se podílet na vládnutí v této zemi, pobírat vysoké důchody, či jinak parazitovat na společnosti.

Tereza 11.1.2009 19:39

Re: Pan Čunek

Nemám nižší vzdělání a nepřeji nikomu bídu, nemoc, hlad či jiná trápení. Nicméně domnívám se, že p. Čunek neodstěhoval cikány z centra města pro nic za nic. Dokonce se domnívám, že toto řešení není nikterak populistické. Co je populistického na tom, vystěhovat spoluobčany, cikán necikán, vedle kterých nelze normálně existovat pro jejich styl života? Můj soused opilec tak dlouho vyřvával po nocích v paneláku, až byl taktéž vystěhován, do bytu menšího a nižší kategorie, bohužel s ním i jeho manželka a dítě. Byl to běloch, normálně pracoval, normálně platil nájem, ale nikdo se v tom domě nevyspal. Je fakt, že se tím vyřešil problém v našem domě, co si s ním počali nájemníci v tom dalším domě, kam byl vystěhován, to tedy nevím...Chci jen říct, že o tom žádné noviny nepsaly, nikdo se ho nezastal, a víceméně proč taky. Za svoje chování si zodpovídá každý sám, příležitostí žít slušně je dostatek, sociální politika neznamená chránit výtržníky.

Emil 11.1.2009 19:15

EXTREMNI POSTOJ

Lezet cely den pod perinou, protoze nemam na uhli, mi pripada prehnane odmitani bohatstvi.

Ravnagoac 11.1.2009 18:40

Renata a geront

Pane Medek, přestaňte nám vykládat svoje moudra, která vám někdo přinesl na papíře abyste je v LDN akorát přečetl. Být vámi, už jim nepomáhám, už se na to můžete vykašlat. Už z toho nic mít nebudete.

Moravěnka 11.1.2009 18:15

Ostuda ....

P. Medka jsem poslouchal na Svob. Evropě před 25 lety. Jeho slovník se nezměnil a je bez šanci říci něco nového. Ten jeho negativismus k minulému, k mladým a lidem vůbec ho musí určitě zeslabovat až k nemocem. Čunek je ostuda, Klaus, jediný myslitel, poplatky špatné, komunisté nikdy do ilegality. referendum nikdy, atd. To oprandu redaktorka nemá na výběr, koho se ptát?VIP a legend je v tomto státě víc než bezdomovců, i další celebrity se těší, až je někdo osloví ke sdělení nějakého moudra. Škoda je, že právě Ti, co by zejména našim mladým, optimistům, nebo těm, co to s námi myslí dobře - mohli říci svá moudra, právě Ti mlčí. Dvacet let zase nevidím nikoho, kdo by mě řekl něco zadarmo, slušného, inspirativního nebo nekonfliktního. Ještě, že mám manželku.

Milan 11.1.2009 18:08

Re: Hodne stesti "kviku"

Podle "Kvika" je pan Ivan Medek vlastizrádce a zločinec, který se za mrzký peníz CIA podílel na rozpadu socialistického státu. To mi připomíná duševní pochody jedné osoby, která se svého času ukryla v nervovém sanatoriu, protože podle ní po ní šla také CIA. Dnes patří ke spoluvytvářečům pokrmu  TV stanice Z1, kde nepřehlédnutelně vystavuje své iniciály B. T.  Co vůbec ta CIA všechno nezvládne! Nápadné na  vyjadřovacím průjmu těchto "přispivatelů" je shoda ve výrazech i stylizace. Je zřejmé, že ty bláboly ze své hlavičky nemají a ukazuje to jen na jedno: "každý týden dostanou instrukce z jednoho zdroje". Co taková nyní už na papíře rozpuštěná KSM, že by byla zcela nečinná? Nikoli, tak je tak aktivní, že přes zákonné zákazy, které ty neohrožené bojovníky přece nezastaví, leze i do parlamentu, kde soudružce Zusce-Zeiss-Rujbrové pyšně předávala i ilegální věstník "KSM". Když si vzpomenu na náhodné vcelku krátké setkání s panem Medkem zhruba před osmi lety, na jeho skromnost, kultivovanost, nesmírné charizma a víru v lepší budoucnost národa, jehož osud mu vždy ležel na srdci a přečtu si ty výlevy "takyčechů", kteří vznikli o mnoho let po něm, musím si klást otázku, zda si zbytečně neztrpčuje svůj podzim života. Musí mít opravdu obrovskou víru. Já se přiznám, že pro tuto frivolní a všeho schopnou spodinu, bych se neangažoval. Je ovšem třeba především věřit, že zde žijí i soudní a slušní lidé potomci skutečných Čechů. Rekl bych, že je to však čím dál tím těžší ...

y 11.1.2009 17:53

pořád si lámu hlavu proč Čunek tak strašně vadí

chazarům, to už je přímo posedlost nebo paranoia  stále se do něho soustavně trefují při každé příležitosti třeba Kraus při každém uvolněte se ho bere do huby, přitom v politice je to samý gauner a obrzloděj defraudant nebo agent např kalousek, ti jim ale nevadí nebo jim vadí Čunek že jim vidí do karet a nebyl schválen v US. U mne si získal obrovský obdiv že tu obrovskou mediální masáž na základě pomluv ze samými úniky informací ustál

JTC 11.1.2009 17:50

Re: referendum a hlupaci...

mo pokud usuzujete z Vaseho hlediska, tak asi ano, dopadlo by to spatne, ale jak to, ze kocovni cigani u nas jsou ne primo vitani ale jsou povazovani za normalni obyvatele, pokud se prihlasi k pobytu, nikdo je nebije, nevrazdi, ono se to ani v zivote moc nepozna kdo je a kdo neni cigan. Nase diskuze neni ale o ciganech, nybrz o referendu jako takovem a kdyz tak vidim tu politicke bahno ve kterem se zije v CR, tak si myslim ze referendum je jedine vychodisko z teto moralni bezbrehe brecky. Referendum je jediny prostredek proti politicke elite a jejim pusobeni, aspon u nas kde je opravdova demokracie. Toto neplati jen na Svycarsko, to plati vseobecne. Podivejte se na Nemecko, tam se ho boji olitici jako cert krize, na druhe strane v Holandsku, Dansku etc. i kdyz v male mire, ale prece jen si obcane rozhoduji v referendech o svem byti ci nebyti.


Pochvaly bych výrazně omezil, víc berou než dávají, vysvětluje psycholog

Zdeněk Krpoun psycholog | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Stále více čelíme nezdravému tlaku, abychom byli úspěšnější a výkonnější. Jak budovat zdravé sebevědomí? Jak správně...

Opakovaný výstup na osmitisícovku může urychlit demenci, říká neurochirurg Beneš

Vladimír Beneš | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Špičkový neurochirurg Vladimír Beneš, už třetí v řadě slavné neurochirurgické dynastie, o šťourátku v mozku, hezkých...

Pohodlnější to nikdy nebylo. Velký přehled služeb televize přes internet

Přehled služeb televize přes internet. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Otestovali jsme devět služeb televize přes internet. Vybrali jsme ty, které můžete používat s libovolným poskytovatelem...