Diskuse k článku
Největší ostuda české společnosti? Čunek
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
bene 11.1.2009 14:54Re: Dedkovy geny. Ruda zavistiva,zla,hloupa Blanka |
![]() |
Goya 11.1.2009 13:43MEDEK=slizský zrádce národa americký lokaj! Co si to ten starý americký agent a zaprodanec dovoluje! Uráží naše slušné politiky a sám štval proti tehdejšímu československu a rozvracel a snaží se rozvracet zas!! Medku měl bys viset za vlastizradu ne tady kritizovat Čunka jediného slušného českého politika! |
![]() |
Goral 11.1.2009 15:31Re: MEDEK=slizský zrádce národa americký lokaj! Goya=typický produkt 40-ti letého působení komunistické klaky |
![]() |
marty 11.1.2009 15:40Re: MEDEK=slizský zrádce národa americký lokaj! Neblázni, dělá si legraci. Tedy doufám... |
![]() |
Michal Roček 11.1.2009 13:241 Je to fajn, že alespoň taoví lidé, jako pan Medek, existují. Souhlasím s ním a je jen škodou, že je v posteli. Potřeboval by být na Hradě. Jsem rád, že Vás všechny pořádně naštval. Ona pravda se člověka dotýká. |
![]() |
Petr B. 11.1.2009 13:10Pane Medku, pamatujete si , jak jste v přímém TV přenosu, řekl na obhajobu vlády ODS, že kriminalita v českých zemích je daleko menší než vykazují statistiky, protože by se do ní neměla zahrnovat kriminalita cizinců? Pamatujete si, jak se vám všichni ve studiu vysmáli? Holt vy si nedáte říci a jste schopen i nyní na obhajobu ODS prohlásit jakýkoliv nesmysl. |
![]() |
Maur 11.1.2009 13:07Ještě k referendu Zastánci radarového RF mají obavy, že zde má být jedno vojenské pidizařízení a pár vojáků z aliance, jejímž JSME ČLENEM, se všemi právy i povinnostmi. Jsme opět u toho: odpůrci radaru vědí, že bylo-li by RF, bude radar zřejmě odmítnut. Proto ta referendová chtivost. Kdyby lidé zde byli spíše pro radar, titíž lidé by RF odmítali jako nesystémové, zbytečné a nedemokratické. A obhájci radaru se RF zase ze stejných důvodů obávají. Propagátorům RF (a obhájcům zájmů národních) však vůbec nevadí, že mnohé nadnárodní společnosti do naší země vtrhly a ovládly zdejší ekonomiku bez jkéhokoli referenda. Rozhodne-li se např. čínská automobilka, že pohltí VW a tedy i Škodovku, budeme k tomu dělat referendum? Prostě: takový je dnešní bláznivý a rychlý svět. Je to, dle mého názoru, pozvolné, bolestivé, klopotné, křivolaké a dlouhodobé trmácení se ke Spojeným světovým státům, tedy k jednomu státu světovému. Nevymlátíme-li se ovšem do doby jeho vzniku. |
![]() |
Petr B. 11.1.2009 13:05Pane Medku, jste naprostý debil je mi líto, že to musím napsat takto otevřeně. Vůbec nic nevíte o situaci zdravotnictví v okolních zemích...o poplatcích a navíc si v rámci tohoto tématu trapně protiřečíte. A co se týče Čunka, proč vám teď překáží a proč jste ho před rokem tak bránili, že jste nedovolili, aby se jeho případ dostal k soudu? Miloš Zeman řekl kdysi o M. Štěpánovi velmi "hrubě", že se jedná o debila skříženého s grázlem. Není to i váš případ? |
![]() |
bene 11.1.2009 14:56Re: Pane Medku, jste naprostý debil kolik ti je let?ruda luzo. |
![]() |
Klara 11.1.2009 15:07Re: Pane Medku, jste naprostý debil Petře B., je mi vás líto. |
![]() |
marty 11.1.2009 15:42Re: Pane Medku, jste naprostý debil Tak to jsi dost přehnal. Já s panem Medkem taky ve všem nesouhlasím, ale tohle bych si nedovolil napsat. |
![]() |
Petr B. 11.1.2009 16:31Re: Pane Medku, jste naprostý debil Na hrubý pytel hrubou záplatu. Medek se vyjadřuje v rozhovoru mimořádně uboze a sprostě a nemůže za to čekat žádné pochvaly. |
![]() |
cat 11.1.2009 12:47ostudaa není jen Čunek ale i tUPOL, vONDRA, tRAUTENBERG, Parkanová, Bursík a další.... Čímž nefandím protistraně, pouze konstatuji fakt. |
![]() |
Karel 22 11.1.2009 13:24Re: ostudaa není jen Čunek ....Puchejř, marxista Zaorálek, Filip, Grebeníček....... Jejich tam prostě moc. |
![]() |
Verdas 11.1.2009 12:46Povedlo se! Vytočit diskutující. Tady v ČR je tolik nutných věcí řešit a neřeší se. Blbnou lidi s Medkem.Ten ,byl a je za vodou.Byl mimo republiku a nežil v reálu a nežije znova! Občané i národ je mu ukradený.Názor, dnes vyprávět může každý jedinec.Zbytečně tomu věnujete energii.Jak kladně-tak záporně.Manipulování, jak zapomenout na součastnost.Je to jen pro pisálky na netu!Ulevte si!Nic jiného neumíte.Medka ,Váš názor nezajímá. |
![]() |
DEDEK 11.1.2009 12:43TYTO ROZHOVORY..... taky jedna z variant JAK UDĚLAT Z OBČANŮ ÚPLNÉ HLUPÁKY!!!! Také Vy pane MEDKU BY JSTE SE MĚL STYDĚ!!! |
![]() |
bene 11.1.2009 14:58Re: TYTO ROZHOVORY..... Bez uz ,nebo ti zavrou v Lidlu!!!!!! |
![]() |
Slezsko 12.1.2009 6:36Re: TYTO ROZHOVORY..... Best |
![]() |
Bob 11.1.2009 12:41Medek v posteli Takže s názorem okolo Čunka souhlasím. Pan Medek je však člověkam minulosti. Protiřečí si v otázkách referenda a veřejného mínění. V podání pana Medka je každý politik s jiným názorem než je ten jeho přinejlepším hlupák ale spíše to ani není politik. Tady bych poukázal na jeho neschopnost vnímat jiný názor jako prostý konkurenční boj. Pro neustálou kritiku všch kolem se rozhovor postupně stává nečitelným a bezpředmětným. Nesouhlasím s jeho viděním ČSSD - fakta jsou vutržené z kontextu a proto je v rozporu s realitou. |
![]() |
Maur 11.1.2009 12:13Referendum Mně kdysi vysvětloval jeden lékař, že asi 70 - 80 % lidu jest inteligencí podměrečná. Je to prý fakt, se kterým nelze nic moc dělat. (Ostatně, i diskuse zde tomu částečně nasvědčuje. A já sám, abych se nevyvyšoval, mohu mezi ty podměrenčné klidně patřit.) Referendum se většinou požaduje, když je dost jisté, že lid rozhodne tak, jak si nějaká strana přeje. A nebo je naopak (třeba stejnou stranou) odmítáno, když se ona strana bojí, že lid rozhodne tak, jak si ona nepřeje. Typický příklad: LS. Referendum jest většinou zamítáno, neb existuje dost velká pravděpodobnost, že lidé (nejen v ČR) by řekli: ne! Je to těžké: K radaru říkám: nikoli! Kvůli jedné kouli v Brdech a pár desítkám Amíků to referendování nemá smysl. Je to něco podobného, jako kdybychom požadovali obecní referendum, zda si má paní Svobodová postavit na svém pozemku králíkárnu nebo pan Novák připevnit anténu na střechu svého domku. Referendum k LS: no, asi by být mělo resp. mělo by být referendum o tom, zda si Evropané přejí unijní stát či nikoli. Kam má EU směřovat. Zda se má postupně měnit ve Spojené státy evropské nebo zda má jít o jednu z mnoha nadnárodních (mezinárodních) organizací suverénních, samostatných států. Mnozí politici referendum odmítají, neboť... Opět jde o ta koryta, o armádu úředníků v Bruselu a jinde. Jen si vezměme (bez ironie), kolik z nás, Evropadnů, je na EU dnes životně závislých (přímo či nepřímo) svojí profesí. Od výrobců a dodavatelů šanonů a kancelářských svorek, přes auditory unijních programů až po asistenty poslanců a poslance samé. |
![]() |
Vrba 11.1.2009 12:24Re: Referendum Pozvat cizí vojsko do naší země je jak postavit káríkárnu? To máte fakt IQ pod 100. |
![]() |
velpa 11.1.2009 12:36Re: Referendum Maure,velice s vámi souhlasím.Totéž si myslím o referendu,LS,EU i já,jen bych to nedokázal tak logicky napsat a zdůvodnit.Opravdu,velice dobře a jasně napsáno.Děkuji. |
![]() |
bobo dronte 11.1.2009 12:37Re: Referendum Valná většina toho vašeho "lidu", má IQ průměrné, tdy zcela dostačující k životu, jinak by nebyli průměrem, tedy tím, čemu se taky říkává "sůl země". Referendum je, mimo jiné způsob, jak se poradit. V takovém Ohiu, například, jsou schopni mít i 200 referend ročně. A žijou. Váš názor na radar a králíkárny komentovat nebudu, právě takové názory bývají referendem rozmělněny. Referendum může dopadnout volbou hlouposti, ale v takovém případě jsou za ni lidé zodpovědni a povinni ji napravit, ne ji svádět na "neschopné politiky". To je velké plus referenda. |
![]() |
marty 11.1.2009 15:47Re: Referendum Skvěle napsáno. |
![]() |
leaf 11.1.2009 11:54Medek se šeredně mýlí Už jenom to, že si vybral Čunka jako měřítko ostudy, diskvalifikuje jeho ostatní názory. Bohužel mýlí se zas, jak se kdysi mýlili s Kreiskym. ČSL s Kalouskema Severou, Kasalem aj. to není ČSL msgr. Šrámka, ale Plojharova, která by se spojila i s komunisty, aby byla vždy u koryta, což Kalousek názorně předvedl v r. 2006. Bohužel připojil se tak k hysterickému davu, který prodejní novináři zblbli natolik, že nevidí která bije a komu to všechno slouží. Jenom doufám, že si to aspoň uvědomí lidovci sami. Kalousek a spol tuto stranu vedou cílevědomě k nevolitelnosti. |
![]() |
velpa 11.1.2009 12:31Re: Medek se šeredně mýlí Myslím,že bychom měli brát ohled na pana Medka-na jeho věk. Otázkou je,proč novinářští šmokové dělají takové rozhovory se starými nemocnými lidmi. |
![]() |
Klara 11.1.2009 15:08Re: Medek se šeredně mýlí Tesim se, az dojdou mlyny na vas. |
![]() |
čm 11.1.2009 16:01Re: Medek se šeredně mýlí No, jo, ale polovzdělanej xenofob ji vede rovno do |
![]() |
Lincoln 11.1.2009 11:33zakladem je umet veci pojmenovat.............!!!.......... a tedy : ...pan Cunek je ostudou nasi spolecnosti !!!, ....spolecnosti ktera mu umoznila dostat se az do vlady. Pan Cunek je politikar..nikoliv politik.!! |
![]() |
Tosnadne 11.1.2009 11:25HLAVNĚ NE REFERENDUM, ŽE PANE MEDKU ? "Referendum lze dělat zcela výjimečně pouze o otázkách, o kterých společnost něco konkrétně ví." Hlavně ne referendum o radaru a hlavně ne o Lisabonské smlouvě. Občané jsou úplně blbí a ničemu nerozumí a mohlo by se stát, že by obojí odmítli. Sbohem demokracie! |