Čtvrtek 25. února 2021svátek má Liliana 15 °C jasno Předplatné LN

Diskuse k článku

Největší ostuda české společnosti? Čunek

Co Klaus sám nevymyslí, to pro něj není důležité, komentuje hlavu státu bývalý hradní kancléř Ivan Medek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Darren 16.1.2009 11:22

KOLABORANT MEDEK...

nezůstává nic dlužen  své přezdívce pravdoláskařský a věčně nepochopený mudrlant... zkrátka chudák. I přesto, hodně zdraví pane Medku!

moravec 15.1.2009 9:11

ostuda?

O slově ostuda je dnes velmi těžké mluvit - tato doba přestává mít stud.

Pokud lidovkám i panu Medkovi, který do nich přispívá nevadí pěkné slovo ze slovníku prostitutek (totiž ČESKO), pokud mluví JEN o české společnosti, která tvoří jen větší část společnosti NAŠÍ (občanů ČR), pokud se zmiňuje o části republiky (o Moravě) poněkud přezíravě, pak jsou mi jeho názory zcela lhostejné. Pana Čunka si na rozdíl od pana Medka, s nímž jsem se několikrát osobně setkal, vážím.

Poznámka na konec: je zarážející, že dodnes není naplněn státní znak - že jsou tam uváděny symboly tří neexistujících zemí a pokud na TOTO pan Medek doposud nepoukázal, je důvod ke studu na jeho straně.    

Karel 14.1.2009 16:20

příspěvek

Ano,máte pravdu pane  Vrbo.Pokud nejste mafián,intrikán,nemáte ten správný  žaludek,tak meyi těmi  šíbry nemůžete dlouho žít.Pravda,chlapská čest,neměnit názory podle potřeby- to není nic pro vrcholného politika naší současnosti.A to nepíši o těch ,kteří včas přeskakují  do toho správného  vlaku......"

mmf 12.1.2009 21:12

největší ostuda české společnosti

Vývoj po listopadu 1989 - smaet alias hadrák - úrodné místečko pro všechny gaunery za posledních 20 let a zdaleka tomu není konec , rodí se již další bastardi , kteří hrdě prapor zlodějěn ponesou dál , až na vrchol lidských hnusáren a podlostí .

Martin Voráč 12.1.2009 20:42

prosím omluvte se p. Čunkovi a české společnosti

Vážený pane Medek. Ano, dříve jsem si Vás vážil. Panu Čunkovi nikdo nikdy nic neprokázal. Skoro sám s rodinou odolával trvalému a silnému mediálnímu a politickému tlaku a falešným obviněním. A se ctí obstál. Myslím, že je jedním z posledních slušných a charakterních lidí v české politce. Ostudou je naopak podle mne ten, kdo kydá hnůj na slušné a charakterní. Ostudou je ten, co dovolí nepotrestání zločinů a ten, kdo s takovým spolupracuje. Tím se stává stejným jako on a ti nepotrestaní. Prosím proberte si to se svým svědomím. Soudit Vás budou Vaše slova a Vaše činy. Domnívám se, že Vy, pan Havel a Vám podobní máte na dnešní morální a duchovní krizi a na zachování kontiuity socialistického práva svůj neoddiskutovatelný podíl. Je mi Vás líto. Přesto mám pro Vás naději. Je možno litovat, omluvit se, změnit své myšlení.

kodl 13.1.2009 10:20

Re: prosím omluvte se p. Čunkovi a české společnosti

Pan Čunek rozhodně neosbtál. Jo to člověk, kterému by přemýšlející nesvěřil ani pasení obecních krav. Tenhle člověk nemá v politice co dělat. Člověk pochybných morálních kvalit, bez obecného rozhledu, vzdělání a schopností řídit cokoliv. Užvaněný neschopa. Smutné, že ani teď zřejmě nepochopil, že zatloukl patrně poslední hřebík do politické rakve KDUČSL.

Vrba 13.1.2009 12:34

Re: prosím omluvte se p. Čunkovi a české společnosti

Samozřejmě že pro úspěšnou vysokou politiku v ČR jsou ptřebné jiné vlastnosti než má pan Čunek (selský rozum, jednoduchost bez intrikánství). Pro karieru politika v našich podmínkách je naopak bezcharakternost tou nejlepší kvalifikací.

marie 12.1.2009 18:38

pan Medek, který je tak nespokojený s českou společností,

hned po revoluci přispěchal do Prahy a sám se nabídl V.Havlovi do politiky. Za současný stav společnosti je odpovědný stejně jako celá politická garnitura, která nastavovala pravidla. Jenomže tehdy Havel s komunisty uzavřel pakt. Premiéra mu dělal komunista Čalfa. Řeči o morálce se míjí účinkem, když soukromí politiků dává jiný obraz. Pamatujete se ještě na prodej půlky Lucerny astébáckému a mafiánskému bosovi z Chemapolu? Nežli by jí odprodal vlastnímu bratrovi a švagrové?

Pokud vnoučata pana Medka studují neperspektivní obory (religionistika,...) bude to možná i proto, že si jako stejně jako většina naší mládeže vybírají obory, kde není matematika apod. Předpokládám, že po absolvování těchto humanitních oborů, budou hledat uplatnění také v politice.

Alex 12.1.2009 9:14

Perspektiva => domov důchodců

Staré struktury patří do domova důchodců a to platí i o Medkovi.

Miloš Zfrantišku 12.1.2009 8:38

Souhlas.

Docela smutná bilance po téměř 20 letech. A to neštěstí na Hradě k tomu.

ja 12.1.2009 8:34

test pro administrátora

Renatko, drobná otázka: Taktéž židovka?

Igele 12.1.2009 8:38

Re: test pro administrátora

A i kdyby? Vadí vám to?

JM 12.1.2009 8:16

NA ZALOŽENÍ OSTUD V ČESKÉ POLITICE

NA ZALOŽENÍ OSTUD V ČESKÉ POLITICE pane Medku, významný rádcovský podíl. Prezidentovi Pravdoláskovi při znovuzavedení  ústavního

pořádku, volebních zákonů a zákonů o politických stranách a sdruženích, které pezidentovi  osvoboditel Pravdoláska zavedl. Byla znovuzavedena  prorepubliková Masarykova Ústava, volební  zákony  a zákony o politických stranách a združeních.  Zopakovali jste  v zájmu zachování pohodlí autokratické vlády tatíčka osvoboditele Pravdolásky, prostřednictvím patrtají a jejich vyvolených pážátek v Parlamentu. Zavedli jste plutokaratickou stranovládu namísto demokratické lidovlády. Demokratickou lidovládu přímou zastupitelskou demokracií,  jaka je 260 let v nedalekém Švýcarsku a níž oba dva prezidenti Osvoboditelé podobně žvatlali svým lokajíkům v dobách jejich exilu a disentu. V debatních salónech svých dob, při opulentních debatách. Nic ve zlým a užijte si to. Přeji Vám pevné zdraví pane  Medku!

adus 14.1.2009 17:03

Re: NA ZALOŽENÍ OSTUD V ČESKÉ POLITICE

Nějak nerozumím termínu opulentní debata. Ale možná jsem chudá duchem8-o

tarn 12.1.2009 8:16

celkem trefné

Dalo by se říci, že názory pana Medka vystihují celkem trefně stav naší společnosti.Trochu si ale protiřečí, když na jednu stranu odmítá finanční motiv jako měřítko úspěchu (s čám souhlasím), ale na druhou stranu by podle něj politiku měli dělat jen majetní. Chápu že kdyby byl motivem politika pouze čestný úmysl udělat něco pro stát bylo by to fajn, ale to je utopie. Mluví o závisti a honbě za penězi za každou cenu, ale na druhou stranu označuje majetné za jediné povolané. Dnešní motor každé společnosti je konzum. Je to samozřejmě špatně, ale zatím nikdo nevymyslel nic lepšího. kromě utopie o komunismu, kde všichni pracují pro blaho všech tak nějak pro dobrý pocit. O našich politicích nemá smysl si dělat iluze, ale ruku na srdce, kolik z nás co jim nadáváme by to dělalo lépe a nezištně ? Tak je nevolme, jsou tam jen z naší vůle. nebo snad dáváte sousedovi, o kterém si myslíte že krade a je to lump, klíče od svého bytu, trezoru a garáže, aby s tím mohl nekládat dle vlastního uvážení a přes Váš nesouhlas? Asi těžko. Tak na co si vlastně stěžujeme ?

kodl 12.1.2009 17:19

Re: celkem trefné

Je spousta činností, které nelze dovést do vítězného konce, přesto má smysl je dělat. Například boj lidskou s blbostí nelze definitivne vyhrát, přesto přemýšlející člověk většinou dospěje k závěru, že se vzdávat nemá. Do stejného ranku patří požadavek na bezúhonnost politiků. Fakt, že většina z naší současné politické elity jsou hajzlové nebo neschopové přece nemůže být příčinou rezignace na to aby takoví nebyli. To snad není těžké pochopit. A politici, kteří tento požadavek rozmělňují či popírají ať táhnou do hajzlu rovnou.

az 12.1.2009 7:47

Čechové, Čechové... (... odvozeno od země Čechy)

Nevím kdo přesně Medek je, jaké má politické preference, ale pro mě jsou křesťanské hodnoty KDU-ČSL dobré nejen v tom, že odpovídají vizím lidovců, ale v neposlední řadě i celému Česku. Katolická Morava (podobně jako Slovensko) je mi mnohem sympatičtější svou všeobecnou (tj. v překladu katolickou) a původní religiozitou, než pobláznění husiti, evangelíci a podobní národovci, kteří si pletou univerzálnost Církve se státopodporujícím politicko-zájmovým seskupením. V tomto je mi odporný i Masaryk.

Igele 12.1.2009 8:42

Re: Čechové, Čechové... (... odvozeno od země Čechy)

Křest´anské hodnoty Kalouska, Čunka, Parkanové, Jedličky a mnoha dalších? Můžete křest´anské hodnoty výše uvedených blíže specifikovat? A co je vám sympatické na moravských katolících? To, že ukradnou na co můžou, a pak šup do kostela se vyzpovídat? Nebo jak usilovně ruku v ruce s komunisty budovali socialismus?

Lada Fisar 12.1.2009 7:37

Celkem trefny,hodne pravdy.....dobry

Hezky clanek,ktery je bolestive pravdivy.Je to tak smutne ze Cesi se stydi za Cechy v Cechach.[]

Jindra 12.1.2009 6:54

pekny prispevek

pan Medek nazyva veci tak jak jsou , a to cechacci nemaji radi - no krupani ;-)

pavlik 11.1.2009 23:27

ad Kalvoda

Ten člověk měl prostě smůlu, že jednu dobu za komunistů se nedával k ukončení studia titul "JUDr.", ale že končili pouze jako promovaní právníci, nebo taková nějaká pitomost to byla. On ty práva měl skutečně vystudované, ten titul odpovídal jeho znalostem. Z dnešního hlediska a z hlediska toho co se tu dělo za kupónovky je ten jeho "poklesek" vyloženě legrační. Ale to bylo předtím, než to Klaus společně s Mackem "ustáli".

Jan Ven 12.1.2009 7:10

Re: ad Kalvoda

Souhlas - ostatně - co byste radši:

právníka Kalvodu nebo právníka Grosse?

AAA 11.1.2009 23:01

Největší ostuda české společnosti?

No přece MEDEK.

Jan Cooper 12.1.2009 11:51

Re: Největší ostuda české společnosti?

Jestli je Medek ostuda české společnosti, tak ty jsi potom příkladem člověka, kterému by měli odebrat občanku. Styď se!

Anina 12.1.2009 16:40

Re: Největší ostuda české společnosti?

Pro AAA? Hlupáčku, proč se nebavíte nějak jinak? Hlavně ne diskuzemi.

Pete 11.1.2009 22:21

Když si společnost uvědomí, že je hloupá,

je to první podmínka změny. Pan Medek je jeden z prvních, kteří otevřeně mluví o tom, že česká společnost je společnost hlupáků pro hlupáky. Panebože, jeden člověk z 10 milionů.

qwe 11.1.2009 20:32

moudrý člověk

je ten pan Medek, velmi si vážím jeho názorů; to co řekl paní Kálenské podepisuji. Věřím, že hodně lidem šlápl na bolavý palec, viz v této diskuzi: potrefené husy kejhají. Pane Medko i paní redaktorko, děkuji.

Steve 11.1.2009 21:16

Re: moudrý člověk

Přesně tak, nenašel jsem tam nic, s čím bych nesouhlasil. Toto je celebrita, takové lidi je třeba si dávat za vzor!

Jaroslav 12.1.2009 0:58

Re: moudrý člověk

No rek bych ze jedne chyby se Medek preci dopustil, a sice v oznaceni nejvetsi ostudy ceskeho naroda. Co se te ostudy tyce tak Klaus toho Cunka nekolikanasobne prevysuje ;-)

pozorovatel 12.1.2009 11:42

Re: moudrý člověk

Porovnávat pana Čunka s KLAUSEM je opravdu těžké, pane Jaroslave! Pan Čunek je proti Klausovi se svými třemi miliony úplný břídil!


Dvaadvacet znaků, že s tímhle mužem vás místo pohádky čeká jen utrpení

Jedovaté vztahy | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Některé ženy jako by se zhlédly v popelce. Věří, že oříšky přinášejí prince. Jenže nakonec jsou z nich spíš veverky –...

Inflace požírá uložené peníze. Kam s nimi, aby jich zmizelo co nejméně?

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Naspořili jste 200 000 korun, uložili je na účet, těšili se na úroky a po roce zjistili, že jste zbohatli o celých 340...

Biolog Zrzavý: Covid se postará, abychom umírali i na něco jiného než rakovinu

Evoluční biolog prof. Jan Zrzavý | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Podle amerického psychologa a genetika Roberta Plomina mají zděděné geny daleko větší význam při utváření naší...