Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Nejvíc inzerovaly Lidl, Tesco a Albert

Česko

REKLAMA

PRAHA Z maloobchodních řetězců loni v Česku za reklamu nejvíce peněz utratily prodejny Lidl, Tesco a Albert. Investice do reklamy nejvýrazněji meziročně navýšily obchodní řetězce Spar a Kaufland, naopak reklamní výdaje snížily obchody Albert a Penny Market. Vyplývá to z dat firmy Kantar Media, jejíž údaje vycházejí z ceníků za reklamu a neberou v úvahu množstevní slevy ani barterové smlouvy. Žebříček největších inzerentů z řad maloobchodních řetězců zveřejnil časopis Moderní obchod. Hodnota reklamních investic diskontních prodejen Lidl loni meziročně vzrostla o 92 procent na 804,7 milionu korun. Druhá příčka na žebříčku největších inzerentů z řad obchodních řetězců připadla společnosti Tesco, jejíž reklamní výdaje se zvýšily o tři procenta na 406,5 milionu. Třetí byla síť supermarketů a hypermarketů Albert, která ovšem snížila investice do reklamy o zhruba pětinu na 294,7 milionu korun.

Vydání| Tato zpráva vyšla v prvním vydání

Regionální mutace| Lidové noviny - Čechy

Autor: