Diskuse k článku: Nejvyšší soud posílilo pět soudců. Mezi nimi i normalizační popová hvězda Pavel Horňák

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 42
  • Poslední: 10.1.2019 5:19
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Š. Apolen 5.1.2019 1:07

Né, nedávejte mu pětku !

R. Folwarczna 4.1.2019 19:29

Jako dítě nazpíval pár priblblych písniček. S Helus Vondráčkovou bych ho fakt nesrovnavala.

P. Skřivan 4.1.2019 11:33

Mnozí plácalové jaksi nechápou, že normalizační popová hvězda neznamená jen, že šlo o popovou hvězdu v době normalizace. Kdo tehdy byl hvězda, tak hlavně musel souhlasit s režimem, páč jinak by žádnou hvězdou nebyl: nikdo o něm nevěděl, i kdyby uměl kvákat jak chtěl. Maximálně by ho honila StB, či o nich točili díly mjr. Zemana, jako třeba o jedné nepovolené a nepohodlné kapele, že ?!

O. Svatý 4.1.2019 12:42

Aha, taže např. Zdeněk Svěrák byl také normalizační umělec? Vlastně jo, když podepsal antichartu.

P. Balcar 5.1.2019 6:47

Určitě.

Z těch, co podepsali antichartu:

"Pouze tři z nich, Zdeněk Svěrák, Michal Pavlata či Jiří Ornest, se po převratu veřejně omluvili a svůj podpis označili za zbabělost a politováníhodné selhání."

K. Pokorný 9.1.2019 10:56

To je skvělá metoda - podle potřeby všechno podepíšu, a podle potřeby se pak za to omluvím. Takhle se dá projít životem docela v pohodě.

P. Balcar 5.1.2019 6:59

Nemusíte přebírat vzor flustrovaného rádoby poučování J.Nováka.

Být normalizační popovou hvězdou/hvězdou v době normalizace/ znamenalo automaticky být konformní s režimem. Nekonformní umělci nebyli do normalizačních médií připuštěni nebo odejiti. Je dobré si to připomenout, pro ty kdo to nezažili, ale co by na tom mělo být k nepochopení?

J. Novák 7.1.2019 2:32

Takže, Balcar, opět jste mě rozesmál! Přečetl jsem si že J. Novák je "flustrovaný", hahaha! Hele, Balcar, co přesně jste tím výrazem měl na mysli (prosím o definici, co že je to "flustrovaný") a kterého J. Nováka jste měl na mysli? Jinak s ohledem na to, co uvádíte o tzv. normalizačních popových hvězdach, jen mohu konstatovat, že jste naprosto stejné tele, jako autor toho článku.

P. Balcar 7.1.2019 3:51

Blábolíš, hloupoučký drbane.

J. Novák 7.1.2019 5:31

Jo, Balcar, na víc nemáte, vy "flustráte"! :))

P. Balcar 7.1.2019 8:29

Ono není co komentovat, žádná myšlenka, názor, nic, jen bláboly tupého drbana.

J. Novák 8.1.2019 3:53

Už jsem ti to psal před chvílí: Jen opakuji tvé "myšlenky", "flustráte"... Všimni si, že pokud tady někdo nadává bez argumentů, tak jsi to evidentně ty.

J. Novák 6.1.2019 5:41

Zajímavé! Takže se to týká i třeba takového Jaroslava Hutky, že? Ten přeci v době normalizace vydal v klidu a pohodě dvě LP u Supraphonu, takže podle toho, co píšete, musel souhlasit s režimem, že? Skřivan, možná byste si to, co napíšete, nejprve měl utřídit do škatulek, aby pak z vás nepadaly takové krávoviny, jako z vás vypadla.

P. Balcar 4.1.2019 6:28

Kdo by řekl, jaký bude zástup těch, co nepoberou, koho autor mohl označovat za "normalizační popovou hvězdu"? Že by to byla třeba popová hvězda z doby normalizace za socializmu 70. a 80. let 20.století?!

O. Svatý 4.1.2019 8:50

Rodiče pana redaktora byli patrně normalizační rodiče, počali ho při normalizační souloži, a při normalizačním porodu se udeřil o normalizační podlahu do své normalizační hlavičky.

P. Balcar 5.1.2019 6:43

Najdete pět opakování ve vaší větě, hlavičko?

J. Novák 7.1.2019 5:33

Jo, jo, třeba typickým příkladem normalizační popové hvězdy je Jaroslav Hutka. No, Supraphon mu vydal dvě LP, takže asi tak, že, Balcar?

P. Balcar 7.1.2019 8:33

viz. P. Balcar 5.1.2019 6:59

Takže jsi to četl, reagoval, ale nepochopil, co tupé hovádko? Sám si nafackuj, drbane!

To je diskuse s polointeligentním dementem: sice umí číst a psát, ale tím končí.

J. Novák 8.1.2019 3:49

No, Balcar, od tebe jsem ani jinou argumentaci, než nadávky, ani nečekal. :)) Co také čekat jiného od primitiva tvého "formátu".

P. Balcar 8.1.2019 8:02

Takže tupoun to nepobral a ještě si stěžuje, že používám stejný slovník, jakým častuje diskutující.

Sám si dej facku, tupý drbane!

J. Novák 7.1.2019 5:36

No, hlavní je, že to poberete vy, "flustráte"! :))

J. Novák 4.1.2019 3:30

"Normalizační popová hvězda"? Do Peruna, nedivím se, že se mnozí politici o českých novinářích vyjadřují jako o žumpě. Ale třeba nám autor sdělí nějakou definici "normalizační popové hvězda". Nebo jen blbě plácnul a bude dělat mrtvé tele?

J. Denemark 4.1.2019 8:47

Normalizační popová hvězda. Podobně jako třeba normalizační fízl. Co je na tom k nepochopení?

J. Novák 5.1.2019 1:35

No, ho.ado, jako Denemark, nepochopí vůbec nic. Ale zkuste definovat, co že je to "normalizační popová hvězda" a "normalizační fízl", tupoune. :))

Jo, Denemark! Pokud jste se narodil po roce 1989, tak jste se nejspíš narodil "normalizačním rodičům". Pokud jste se narodil před rokem 1989, tak jste "normalizační parchant". Takže, jak je to u vás, Denemark? Tedy pro bl.ce vašeho formátu ještě upřesním, že to platí, pokud jste se narodil na území tehdejšího ČSSR či po převratu na území ČSFR, Č-SFR, ČaSFR, ČR či jak se všelijak od roku 1989 území Čech, Moravy a a Slezka jmenovalo. Pokud jste se narodil někde v Mongolsku, tak se vás to samozřejmě netýká, ovšem za předpokladu, že jste se narodil mongolským rodičům...

P. Balcar 5.1.2019 6:49

Sám jsi tupé normalizační hovado.

J. Novák 6.1.2019 5:36

Tak o tom žádná! Sice jsem se nenarodil za normalizace, protože to je éra poněkud pozdější, než mám zapsané datum narození, ale jinak souhlasím. Za normalizace jsem tady žil, takže jo, máte pravdu! Koneckonců jako tady žilo dalších cca 15 milionů lidí. Hele, Balcar, kdy vy jste se narodil? Před nebo za normalizace? Nebo že byste byl už popřevratové dítě?

P. Balcar 6.1.2019 10:03

Oprava: Novák je tupé hovado bez ohledu na režim.

J. Novák 7.1.2019 2:27

Díky, Balcar! Od vás mi to přijde jako obrovská pochvala a uznání toho, že mám pravdu.

P. Balcar 7.1.2019 3:50

Ano, tupé hovado.

J. Novák 7.1.2019 5:32

Jasně, "flustráte"!

Najdete na Lidovky.cz