Se Zappou založil pobočky Bizarre, DiscReet Records a Straight, kde vzniklo slavné album Captaina Beefhearta Trout Mask Replica (1969). Objevil dvaadvacetiletého Toma Waitse, který dělal vrátného v losangelském klubu Heritage, a umožnil mu nahrát debut Closing Time (1973). Mimochodem je vyfocen na zadním obalu jeho LP Nighthawks At the Diner (1975). S oběma se však rozešel ve zlém a soudil se. Naopak loni v létě zažaloval pro nactiutrhání nakladatelství Random House a anglického rockového publicistu Barneyho Hoskynse za jeho výroky v biografii Toma Waitse Lowside of the Road, v níž je vylíčen jako zloděj, který připravil zpěváka o velké částky.
Po službě v armádě se v půlce padesátých let objevil v Los Angeles, kde otevřel kavárny a folkové kluby The Unicorn a Cosmo Alley, v nichž pořádal první koncerty písničkářů Peta Seegera a Odetty ve městě. Dal se do manažerování, do jeho stáje patřili třeba Screamin’ Jay Hawkins, Alice Cooper, Tim Buckley, Linda Ronstadtová a komik Lenny Bruce.
Produkoval též Palmerův a Zappův film 200 motelů (1971) a americké účastníky koncertu 16. dubna 1990 ve Wembley po propuštění Nelsona Mandely včetně Bonnie Raittové a Anity Bakerové.
Zemřel v úterý 16. března v kalifornském městě Napa.
O autorovi| Profily osobností, které opustily tento svět, připravuje Jan Rejžek