Ve srovnání s předchozími modely narostl automobil také uvnitř, a to jak v prostoru pro nohy vzadu, tak v zavazadlovém prostoru. V případě kombi má stejný objem jako v sedanu - 519 litrů. Kombi se vyznačuje také praktickým krytem prostoru pro náklad, který se při otevření zadní výklopné stěny samočinně odsune vzhůru. Praktická je také možnost sklopení zadních sedadel přímo páčkami umístěnými v zavazadelníku.
Na diesel se čekalo Trojici zážehových čtyřválců (1,8, 2,0 a 2,5 litru) doplnil také dvoulitrový turbodiesel. Nabízí výkon 140 koní a točivý moment 330 Nm. Motor poskytuje spíše průměrnou dynamiku, nicméně potěší spotřebou paliva, která činí v kombinovaném režimu 5,6 l/100 km.
Mazda stanovila zajímavé ceny. Hatchback je o 15 tisíc korun dražší než sedan. O stejnou částku je od hatchbacku cenově vzdálené i kombi. Vznětový motor je ve srovnatelných výbavách posazen stejně vysoko jako nejsilnější zážehová jednotka 2,5 litru.
***
Auto na lidovky.cz
Mazda CX-7 Testem internetového portálu www.lidovky.cz prošlo efektní SUV Mazda CX-7, které se vyznačuje překvapivě sportovním pojetím a originálním charakterem. Test ukázal, že podvozek s pohonem všech kol toho zvládne opravdu hodně. Denně nové články o autech na auto.lidovky.cz