Týden patří k časopisům, které redakční obsah od inzertního rozlišují, ale u inzertních celostran označení „placená inzerce“ opomíjejí, asi počítají s tím, že si jejich grafický vzhled nikdo s redakční stranou nesplete. To v tomhle případě bohužel neplatí, kdo sleduje v časopisech pouze titulky, toho mohla podoba inzertní a redakční stránky zmást. Kdo se začetl, měl samozřejmě jasno – ty texty byly tak idiotské, že ničím jiným než Rathovou kampaní být ani nemohly. Přesto by si měl Týden na označování inzerce dávat lepší pozor.
Česká města utrácejí neustále statisíce a miliony za reklamní kampaně a řeší, co udělat se svou image. Město Brno se tak nyní od jedné konzultační společnosti dozvědělo, že prý nemá svou vlastní identitu a získá ji, když bude „Žít Brno“. Je tu ještě někdo kromě mě, kdo v tom vidí spíš průšvih jako Brno?
O autorovi| Jaroslav Krupka, redaktor LN