Čtvrtek 25. února 2021svátek má Liliana 1 °C jasno Předplatné LN
Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Novák 12.1.2021 14:14

Masívní kampaň za masívní peníz, aby se kamarádi napakovali:-P K ničemu jinému jakási masívní kampaň neposlouží.

Něco jiného by byla jednoduchá i pro pomaleji chápavé informativní kampaň o výhodách, ale i možných negativech vakcinace. Tedy kampaň, která má pravdivě, objektivně seznámit prostý lid se záměrem očkování proti nemoci covid-19 a ne proti možnosti nakažení a přenosu SARS-CoV-2;-O

R. Benýšek 12.1.2021 15:07

Jste poněkud prostomyslný asi odněkud z Marsu. Pro pomaleji chápavé se nedělají kampaně, informující pravdivě o všech výhodách i negativech dané věci. Proč asi reklamy, v nichž zadavatelé utápějí takovou spoustu peněz, vypadají tak, jak vypadají, a nikoli tak, jak jste popsal Vy?:-)

D. Novák 12.1.2021 15:18

kampaň->agitace, propagace

reklama->ovlivňování spotřebitele s cílem vyvolat jeho zájem o koupi

Ubohost vyjádřená v první větě-bez komentáře

R. Benýšek 12.1.2021 16:14

Výrazem prostomyslný jsem nemyslel hloupý, a už vůbec jsem Vás tím nechtěl urazit (natož nějak uboze :- ). Myslel jsem tím někoho, kdo uvažuje přímo, jednoduše, bez postranních kliček (ve stylu: řekni to jednoduše, zbytečně to nekomplikuj). Někoho, komu zatím není známo, jak lidé dovedou lhát, a křivit pravdu a obracet ji podle svého zájmu, proto ten odkaz na to být odjinud nežli ze Země. Ve Vašem případě to mělo být upozornění na to, že lidi poněkud přecenujete (ty adresáty informací), resp. podceňujete (ty lecčehos schopné odesílatele informací). Ale zjevně jsem tedy nezvolil vhodný slovník.

Nicméně, oproti Vám nevidím až tak velký rozdíl mezi kampaní a reklamou. Obé mají za cíl druhé k něčemu přesvědčit, nikoli pouze je infomovat (a nechat rozhodnutí na nich). A snaha přesvědčit je vždy propagandou (a propaganda je vždy aspoň trochu lživá, jelikož nelze pouhou pravdou riskovat, že se lidi přesvědčit nepodaří), a nikoli jen zpravodajstvím.

D. Novák 12.1.2021 16:27

Kampaň v tomto případě by měla být jednoduše srozumitelná, objektivní! i pro "lid z podhradí" s pro i proti.

Reklama je, nebo spíše měla by být ze své podstaty také pravdivá, leč tak nějak zamlčující jisté nedostatky, nedorazy;-) daného výrobku, služby.

Masívnost kampaně bývá prostému lidu podezřelá.

btw. nikdy by mě asi samotná Charta 77 nezajímala, nebýt té masívní kampaně "anticharta". To jen tak na okraj:-)

R. Benýšek 12.1.2021 17:05

Reklama ze své podstaty nemůže být pravdivá, přinejmenším v češtině ne, protože je to re-klam-a:-).

D. Novák 12.1.2021 17:23

Neměla, nesmí být ze zákona lživá, klamavá. Proto ta její zdrženlivost ve lži a zvýraznění té části pravdivé.


Dvaadvacet znaků, že s tímhle mužem vás místo pohádky čeká jen utrpení

Jedovaté vztahy | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Některé ženy jako by se zhlédly v popelce. Věří, že oříšky přinášejí prince. Jenže nakonec jsou z nich spíš veverky –...

Inflace požírá uložené peníze. Kam s nimi, aby jich zmizelo co nejméně?

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Naspořili jste 200 000 korun, uložili je na účet, těšili se na úroky a po roce zjistili, že jste zbohatli o celých 340...

Biolog Zrzavý: Covid se postará, abychom umírali i na něco jiného než rakovinu

Evoluční biolog prof. Jan Zrzavý | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Podle amerického psychologa a genetika Roberta Plomina mají zděděné geny daleko větší význam při utváření naší...