Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Odpovědnost mají politici, otrávili voliče korupčnictvím, glosuje Duka

Za výsledky senátních voleb nenesou vinu krátkozrací voliči, ale ti, kdo je svým korupčním jednáním otrávili. Těmito ostrými slovy komentoval v neděli druhé kolo volebního klání kardinál Dominik Duka. Politikům jde podle něj více o funkce a osobní blaho než o blaho Česka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Dvořák 188

23. 10. 2012 14:32
Odporný flanďák Duka !

Vyžranej jako vepř,šašek počmáranej nehodící se ani do cirkusu k zametání kobylinců !

0 0
možnosti

J. Holič

24. 10. 2012 9:36
Re: Odporný flanďák Duka !

Ulevilo se vám? Nemyslíte, že by diskuse měla sloužit debatě a ne exhibici vašeho slovníku?

0 0
možnosti

J. Urban

23. 10. 2012 12:36
Tak ono, monsignore Duko, je to jen část

pravdy, o těch neprozíravých voličích, nevidících pár let dopředu. Bylo by podle vás prozíravější nechat rozkrádající mafie dál rozkrádat, tím že je budu volit? Bylo by prozíravější volit nějaké Zelené, DSSS, SPOZ, Bobopartaje atd.? Občan, pravicově smýšlející, neměl koho volit - proto zůstal doma. Ti ostatní volili jako obvykle, jen část na§raných levičáků to hodila tentokrát místo čssd bolševikům.

0 0
možnosti

J. Čížek

23. 10. 2012 13:24
Re: Tak ono, monsignore Duko, je to jen část

Mimoparlamentních pravicových stran je dost. Např. Konservativní strana, Petr Cibulka a další a další. Jen by to chtělo pohledat na internetu. Na jinou propagaci tyto strany zatím, bohužel, nemají.

0 0
možnosti

J. Holič

23. 10. 2012 12:36
Nemá pravdu, ten pán.

Přestože často s názory pana Duky souhlasím, tentokrát mám dojem, že ze strachu před ztrátou popularity zastavil v řetězci příčin o jednu úroveň vedle. Musíme si uvědomit, že každý politik je vlastně obchodník. Nabízí to, co je žádané, neboť tak dosáhne maximálního odbytu a tedy i zisku. Pokud budou lidé chtít pod názvem "bramborák" kupovat smaženou rohožku, nelze obchodníkovi vyčítat, že jí prodává, ale lze kupujícímu vyčítat, že kupuje raději levný šunt, než kvalitnější zboží (že zkrátka vytváří špatnou poptávku, nebo ji nevytváří vůbec). Proto také není základní chyba v politikovi (nemluvím o právní rovině), pokud je zkorumpovatelný, ale na voličích, kteří takového člověka zvolí, nebo alespoň preferují takový typ lidí, nebo nevyužijí své možnosti složení parlamentu ovlivnit.

0 0
možnosti

M. Komárek

23. 10. 2012 12:39
Re: Nemá pravdu, ten pán.

ano je to tak, Příklady, kdy lidé doslova chtějí být obelháni a jsou až agresivní, pokud slyší pravdu, bychom mohli najít i mimo politiku a je jich dost ...

0 0
možnosti

M. Komárek

22. 10. 2012 23:33
Logika soudruhů

já vím pane Čajko, že to nerad slyšíte, ale skutečně způsob myšlení levicového příznivce je značně unitární, ten koridor názorových odchylek je velmi úzký. Zde na diskuz, ale i jinde jen velmi těžko najdete spor mezi dvěma levičáky, stejně tak poslanci posklouchají jak jeden muž, senátoři, vláda. Souznění je silné i mezi komunisty a socialisty, já už dávno ztratil přehled, kde je mezi nimi hranice.

Zato liberálové, konzervativci, ti se hádají neustále, žádná koalice nevydrží více než týden bez krize, ve sněmovně si podrážejí nohy, potápí vlastní vlády, pohádají se do krve o jedno procento DPH (i když zde to ´bude spíše záminka). O tom jsem psal. Vaše logika (myslím levičáků) je naprosto přímočará, nekomplikovaná, stačí vám určit nepřítele a jde se na věc ...

0 0
možnosti

v. čajka

23. 10. 2012 12:35
Pane Komárek,

jsem  ohromen, kolik času, úsilí a slovních eskapád jste ochoten věnovat tomu, abyste mne přesvědčil o něčem, co existuje ledatak va vaší fantazii. Nějak jsem si nevšiml, že byste se tu nějak dohadoval s lidmi pravicového založení. Ale k těm "rozporům" pravicovým politiků: naše vláda, prezident a poslanci trojkolky patří k tzv. služebným elitám, nejsou to ti, kteří rozhodují, kam se vydat. To za ně rozhodují druzí. A co se týče potápění vlády, mám přesně opačný pocit. Přes ty hádky a rozpory tu skvadru drží nepopiratelný a konstantní stimul a tím je koryto. A že odstoupilo už x ministrů? To je jen povrch věcí. Systém je už tak založen, média tak nastavená - tak aby to vyhovovalo skutečným vládcům. A nejsou to ilumináti, to vás ujišťuji. Pokud předčasně padne tato vláda, bude to jen proto, že nastane situace pro vytvoření ještě efektivnějšího subjektu pro finanční skupiny. Nic jiného. Ale myslím, že služebníček Hurvajs to ustojí.

0 0
možnosti

L. Honajzer

22. 10. 2012 9:15
Vyžraný DUKA.

Ten se třese na prachy hlupák.

0 0
možnosti

M. Komárek

22. 10. 2012 10:12
existuje vůbec někdo, kdo podle vás není hlupák?

sám se zmůžete jen na primitivní výkřiky, plné těžkých pravopisných chyb. Vy jste teda přínosem této diskuze. Skupík č.2

0 0
možnosti

v. čajka

22. 10. 2012 8:45
Duka se s tím skoro až křesťansky párá,

vůbec ho nepoznávám. Cožpak neví, že stačí voliče /hlavně ty levicové/ označit za lůzu a je hotovo?

0 0
možnosti

R. Tichý

22. 10. 2012 9:06
Re: Duka se s tím skoro až křesťansky párá,

Jj, máte pravdu, pryč s politickou korekntostí. Levici volí lůza, komunisty ultra lůza.

0 0
možnosti

J. Vargulič

22. 10. 2012 7:26
Vy máte pořád ideály..

Restituce..

0 0
možnosti

J. Novák

22. 10. 2012 6:09
Co do toho má co kecat

tahle obtloustlá kreatura? Ať si ta svá "moudra" nechá pro své svíčkové báby. Jako kdyby nestačil Komárek... Vždyť i KSČM má víc hlasů, než je v ČR tzv. věřících!

0 0
možnosti

M. Komárek

22. 10. 2012 8:58
Potřeboval by zase zavřít, aby mlčel?

A ty bys mu dělal bachaře, co ty estebácká hyeno ...

0 0
možnosti

B. Trávníček

21. 10. 2012 23:28
I Vy pane Duko.

Pane Duko i nehorázné Vaše požadavky na tzv. restituce pro církve podpořili nástup levice. Lidé doufají,že bude zabráněno loupeži století!!!!!!

0 0
možnosti

v. procházková

22. 10. 2012 6:38
Re: I Vy pane Duko.

vy jste byl u toho, když zabavovali církevní majetek, co, a teď se vám ho nechce vydávit zpět, ale nebojte, tenkrát měl nějakou hodnotu, dnes jsou to jen zříceniny, ale to byste měl vědět, hnusný rudochu

0 0
možnosti

F. Skupík

21. 10. 2012 23:22
KOMÁREK BY CHTĚL

zase jako za komunistů ,aby média byla pod kontrolou strany a vlády.Aby nepsali negatívní zprávy na stranu a vládu.Aby jí jen chválili.Chtěl by zase cenzorovat co se smí a co nesmí psát.Aby měla strana a vláda klid na práci.Proto já říkám té rádoby "pravici" modrobolševici.Mají  tendenci vládnout stylem bývalé KSČ  a používají k tomu i podobnou propagandu.A už mají i svého politického vězně.

Už tak jsou média čistě v réžii pravičáků.A vždy se snaží v těžkých chvílích modrobolševika  podržet.

0 0
možnosti