PRAHA Internet loni inkasoval celkem pět miliard korun od domácích zadavatelů reklamy. Pro letošek odhadují provozovatelé internetových médií meziroční nárůst téměř 26 procent. V rámci plošné reklamy inzerenti investovali do internetu 3,3 miliardy korun, v reklamě ve vyhledávání jednu miliardu a v reklamě v katalozích tři čtvrtě miliardy korun v ceníkových cenách. Uvádí to zpráva Sdružení pro internetovou reklamu s odvoláním na průzkum realizovaný výzkumnou agenturou Factum Invenio. „Podíl internetu tak dosáhl téměř devíti procent na celkových investicích do reklamy za rok 2008 u nás a je na třetím místě hned za televizí a tiskem,“ uvádí sdružení.
Pět miliard za loňský rok
INTERNET
Proč Redl neodhalil odposlech konspiračního bytu? Expert popisuje používané triky, roli hrají i uklízečky
Ruští boháči balí kufry. Kvůli strachu o majetek už emigrovali miliardáři i vlivní zákulisní hráči
Jak Redlův gang narazil u developerů? „Výpalné“ jako z 90. let odrazili překvapivým spojenectvím

SOUTĚŽ: Vyhrajte zásobu Nutrilonu 2 Profutura CESARBIOTIK™
Odpovězte na jednoduchou otázku a vyhrajte krabici plnou pokračovacího kojeneckého mléka Nutrilon 2 Profutura CESARBIOTIK™. Zbrusu nová receptura...