Diskuze
PETRÁČEK: V kraji lovců dálnic. Pokračující rakouská A5 se zastaví u železné opony
Děkujeme za pochopení.
J. Kopeček 533
Tak pokud bude ministrem zase Ťuk, tak je to jasné. a konec konců, kdo by jezdil do Rakouska, že?
S31t39a93n69i22s74l26a62v 85T25o48m89á79š
V Praze zřejmě pořád platí bohatýrské: Pryč od Vídně a od Říma. Rakouská dálnice z Lince do Č. Budějovic končí za Freistadtem, jeden tunel za druhým, pár km od české hranice. Na české straně budou na E55 ještě asi 100 let umírat lidé
J. Škodák
Ono je těch nesmyslů co pořád platí v Praze poněkud více, ale tento jste vyhmátl naprosto perfektně !
Volte Ovara, oni to potom jeho cinsti komousi rychle dostavi!
No nevim, ale brzo se zacne stavet dalnice z Capiho hnizda do Prahy!
A kdyz nebudete mit Patrika a jeho Děti země, tak si zase najdete jinou okecavku!
Neschopnost jihomoravskeho kraje? Nejvyzsi cas kraje (napodobeniny sovetskeho systemu oblasti) zrusit a obnovit staletimi osvedcene historicke zrizeni zemske Cechy, Morava, Slezko. Zemska zrizeni maji Nemecko a Rakousko a prave proto maji nejefektivnejsi ekoomiky Evropy. Dokud se to nestane budem porad zaostalym Vychodem.
I. Veselý
A jste si jistý, že by Zemi Moravskou neřídili stejně neschopní, možná vyčůraní, politici jako teď Jihomoravský kraj? Vždyť tam žijí a lidé je volí tak kde máte jistotu, že by nekandidovali do zemských orgánů, stejně jako teď do krajských, a lidé je nevolili?
L. Bystrý
Rakousko je Evropa, Česko Západní Asie!
V tom je ten ZCELA ZÁSADNÍ rozdíl, redaktore Petráčku, rozdíl mezi úpadkovým Rakouskem a naší vlastí.
Co vždy v historii nejvíce poškodilo naši západoasijskou vlast? Poevropšťování. Tohle my roduvěrní Češi víme odjakživa: Již národní Vůdce Rostislav si pozval první poradce z Východu, aby přinesli POŘÁDNÉ písmo, místo hnusné latinky. Později Husitští revoluční bojovníci RÁZNĚ uťali snahy syna Karla IV. o pokračování zločinného poevropšťování Česka.
Ještě později jsme podlehli přesile Evropanů, a nastalo Temno, příslovečně temné baroko atd. Zachránila nás vítězná VŘSR, ale teprve příchod nepřemožitelné Rudé armády umožnil uskutečnění plánu na mírový přechod ČSR od kapitalismu a demokracie k socialismu a pevnému spojení s Velikým Ruskem (tehdy SSSR).
Prostě: Hranice mezi Českem a Evropu zůstanou NAVŽDY PEVNÉ; brzy na nich opět budou dráty a miny => dálnice je ZCELA zbytečná.
Ať věčně žije Veliký Putin, naše jediná opravdová záštita proti EU a NATO!
Zelení by viděli dále. Kdyby mohli, dálnice by začali rušit, rozkopávat.
A jedno je mi i nadále záhadou. Jak je možné, že dálnice u nás budují neustále stejné firmy, po kterých zbyde jen marast, samá chyby v konstrukci, reklamace atd. Kde to jsme? Jo ANO ťotík, bývalý šéf jedné z nich, tak to mluví za vše. Naslibujou kde co, ale výsledky jsou jaké? Mínusové. Stačí jen silnice Jihlava-Znojmo. Po třech letech rekonstrukce se znovu předělávala. Super.
J. Škodák
Vážený pane, také silnice první třídy, která navazuje na končící dálnici u Pohořelic do Znojma se po dvou letech znovu opravuje. Je to druhá možnost, kterak se dostat od nás do Vídně. Je plná kamiónů a před týdnem jsem jel úsek do Brna ze Znojma asi hodinu a půl. Ještě je třetí možnost jet po dálnici přes Bratislavu do Vídně, ale to už je velká objížďka. Přejedeme hranice do Rakouska a tam jsou silnice v pořádku. Inu jsme pořád východ a s Babišem a Zemanem to už bude tutovka.
Kurňa, proč to u nás v Rakousku jde? Prostě je to nutné a pro obyvatele je to výhodné. Majitel dostane nabídku na vykoupení za obvyklou cenu s tím, že k tomu dostane náhradu plochy z majetku obce a když nepřistoupí, má smůlu. Dojde k vyvlastnění a konec. Jinak lidi proti těmhle tzv. "ekologům" použili jednoduchou metodu. Podáte-li žalobu, tak my budeme žalovat vás za poškozování zdraví občanů, lidi z vesnic, odkud zmizí provoz náklaďáků se přidají a hoši toho velmi rychle nechali. A je u nás klid. Proč to nedělají lidé u nás? To samé v Německu, Anglii, Francii, Norsku, prostě ve slušných západních zemí. jsme halt furt jasný východ.
Důvodem je postup v rozporu se zákony ČR při pořizování Zásad územního rozvoje JmK, viz. níže.
Omyl pane Petráčku. JmK přijal Zásady územního rozvoje (ZUR) hned třikrát, ale dvakrát byly úspěšně napadeny pro nezákoný postup pořízení, a třetí žaloba se projednává u soudu. Bez platných ZUR nemůže dálnice dostat územní a stavební povolení.
Problém vidím v absenci konsensuálního projednávání a v rozdílném přístupu stavbařů, pořizovatelů územněplánovací dokumentace a investorů: zatím co v Rakousku by si při trasování dálnice žádný politik netroufl vyfuckovat s ochránci přírody, v Česku se tím ještě chlubí a klidně tvrdí, že vyjímka MŽP pro kterou byly ZUR dvakrát soudně zrušeny, je napotřetí "v pořádku" .