Školství čekají zásadní změny, předměty více prolnou. Plaga bilancuje po covidové stopce

Premium

ilustrační snímek | foto: ČTK

  5:00
Praha - Koronavirová omezení ukázala, co se děti ve školách opravdu učí, že učiva je příliš mnoho a nezbývá čas na jeho opakování a vstřebání. Problém je také s tím, že jednotlivé předměty nejsou provázané a nevyučují se v souvislostech. Výuka by se měla modernizovat, říká v rozhovoru pro Lidovky.cz ministr školství Robert Plaga (ANO).

Celý článek je jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Lidovky.cz: Jak by se měla výuka do budoucna změnit?
Koronakrize potvrdila některé nedostatky českého vzdělávacího systému, zejména přehlcenost školních vzdělávacích programů. Řada škol se na ně začala dívat velmi kritickým pohledem a zjistila, že ne všechno, co se zadávalo žákům, je podstatné. Vyplývá to i ze zpětné vazby od rodičů, kteří zjistili, co se jejich děti doopravdy učí. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

99
Předplatit
Flexibilní, bez závazků
Automatické obnovování

Roční

989
Předplatit
Nejlepší poměr cena/výkon
Ušetříte 17%

Dvouleté

1 889
Předplatit
Nejvýhodnější
Ušetříte 20%

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.