Pondělí 1. března 2021svátek má Bedřich 8 °C polojasno Předplatné LN

Diskuse k článku

Policie vyšetřuje napadení muslima v Praze. Přítele české aktivistky někdo bodl do břicha

Pražská policie se zabývá případem napadení nožem, ke kterému došlo v sobotu ráno v Praze. Server Lidovky.cz zjistil, že obětí útoku je muž středního věku a islámského vyznání, původem z ruského Kavkazu. Podle jeho přítelkyně útoku předcházelo několik výhrůžek. Napadenému například někdo před časem nasprejoval na auto symbol hákového kříže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Beneš 3.2.2016 6:28

Někoho bodat se asi nemá, na druhé straně nevidím důvod, proč osobu mohamedánského vyznání zvýhodňovat policejní ochranou. Dostane ji snad každý, kdo je fyzicky napaden a pachatel dosud není vypátrán? Další otázkou je údajná "pomoc uprchlíkům". Není mi jasné z dostupných informací, zda tato "pomoc" byla v souladu s českým právním řádem nebo již na hranici trestnosti.

A. Novák 1.2.2016 11:14

kdyby se role napadeného a útočníka obrátily, ani se to z našich médií nedovíme. A když jo, tak nikoli to, že jeden z nich je muslim...

J. Holič 1.2.2016 11:31

To nemůžete vědět.

J. Čížek 3.2.2016 7:54

Tak určitá zkušenost zde je. Když někoho napadne cikán, tak pokud se o tom píše, tak se uvede maximálně "mladík". Více se obyčejně neuvede. Rozkecá se to často až později a teprve potom se uvedou přesnější údaje.

K. Luboš 1.2.2016 10:27

Jestli je chlapík původem z Kavkazu a není uvedena jeho národnost, tak je to natuty Čečenec. Ale pak se fakt bojím, aby nám tu zase nevystřílel nějakou školu.

S. Donát 1.2.2016 8:49

Přítelkyně řekla, přítelkyně uvedla, podle jeho přítelkyně... ona šla běhat s ním? Viděla to? A on co, neumí mluvit? Jestli někdo někoho pobodal jen proto, že je muslim, staví se na roveň islámským teroristům. Ale mám jakousi předtuchu, že to nebude tak jednoduché...

J. Holič 1.2.2016 9:21

Ano, je potřeba počkat na potvrzení. Pokud ale vše proběhlo jak je psáno, pak je to humus, který nám proti terorismu moc nepomáhá, spíš naopak.

K. Luboš 1.2.2016 10:28

Už jste slyšel něco o zákonu akce a reakce?

J. Holič 1.2.2016 10:33

Jistě, a slyšel jste něco o presumpci neviny a důvodům jejího vzniku? Jakkoliv je akce zlá, neopravňuje to nikoho ke stejne bezhlave a nespravedlivé reakci. Pokud je ten clovek napojen na teroristy, má jednat policie a jiné bezp. Složky. Pokud mu nikdo vinu neprokázal, musí se s ním jednat jako s jakýmkoliv jiným člověkem.

K. Luboš 1.2.2016 10:48

Tak tyhle kecy vykládejte někde v Sýrii a Iráku těm klukům z Islámského státu! A víte, proč celá západní civilizace míří do pěkného průseru?

My neustále ctíme „presumpci neviny“ a zabýváme se „důvody jejího vzniku“, nikdy se neuchylujeme k nějaké „ bezhlavé a nespravedlivé reakci“, vše „necháváme a státu a policii“a rovněž se domníváme že ten, „komu vina nebyla vina prokázána je nevinný“.

To kluci z IS nežvaní, ale konají... Rozumíte mi? Oni se těmi kecy vůbec nezabývají, ale konají...

S. Donát 1.2.2016 11:08

Jo. Nerad bych se dočkal doby, kdy se přestaneme ptát a budeme nejdřív střílet...

J. Holič 1.2.2016 11:23

Vykladam to vám a právě tady, protože IS nehodlá mít civilizovaný a demokraticky stát, zatímco my Evropané ano... nebo se pletu? Mnozí lidé (ani to nemuselo dát moc práce to vymyslet) přišli davno na to, že zabiti nevinného je prostě vražda a vrazdenim ve jménu obrany před vrazdenim, je kravina, která je navíc kontraproduktivní. Budu konkrétní. Dnes proti nám stojí několik desítek tisíc dzihadistu, kterým se povede v mnohamiliónové Evropě zabít pár stovek lidi, když mají dobrý rok. Tím že budete střílet ty muslimy, co nic neudělali, postvete proti nám všechny muslimy a to je víc jak miliarda a půl lidí, jen v Evropě 40 milionů. Teroristi navíc budou mít úžasné snadný lov v našich vodách a krásné se jim bude rekrutovat. Fakt tohle chcete?

K. Luboš 1.2.2016 11:42

Všichni muslimové vyznávají korán, všichni jsou tedy vyznavači naprosto netolerantního náboženství, které představuje pro Západ obrovské bezpečnostní riziko. Jsem ateista, takže mě rozhodně nenechává klidným, že muslimové požadují moji smrt. A že je těch džihádistů jenom několik desítek tisíc mě taky příliš neuklidňuje: Nacistů bylo v Německu na počátku pouze asi 40 a pak vznikla Osvětim! A z té miliardy muslimů zastává názory jako IS kolik? Polovina...? Muslimy nikdo střílet nechce, ale když jich může ročně milión přijít, tak jich taky může milión odejít! Dobré přátele vždy dělají dobré ploty!

J. Holič 1.2.2016 14:45

Víte co se píše v bibli? Ta je možná ještě krutejsi. Všichni muslimové (dokonce ani většina z nich) vaši smrt nechce, jen někteří a ti určitě představují bezpecnostni riziko, jako každý imigrant a také i Evropan. Ty desítky tisíc vás uklidnit nemají, jsou součástí argumentu, který tu nikdo nevyvrátil,ani se o to nepokusil. Nemůže jich odejít tolik, kolik jich přišlo, protože někteří z nich mají právo u nás zadat o udělení azylu.

L. Kral 1.2.2016 20:33

Dobrý den,

v bibli je opravdu mnoho událostí, které jsou opravdu kruté. Muslimové mají opravdu různé názory a většina z nich není násliná. Ovšem existoval jeden dokonalý muslim - Mohammed. Islám. doktrýna je postavena na jeho životě - posledního proroka jedniného boha - Alláha, který jako božský posel je příkladem dokonalých a trvalých pravidel - náboženského politického systému. Tato pravidla jsou dualistická, např. jiná pro muslimy, jiná pro nemuslimy, jiná pro muže a ženy atd.., mohou být šířena násilně i nenásilně atd... Stejně jako v našem systému pouze malá část je politicky aktivní či "bojuje", tak i v islámském systému je to stejné. Máte pravdu, pouze malá část provádí násilný džihád. Mnohem účinnější je džihád nenásilný, např. penězi. Díky němu se tento náboženský systém stává součásti našeho demokratického nenáboženského systému viz. např. http://cspi-cz.blogspot.cz/2015/07/predmluva-ke-knize-pravo-saria-pro.html?view=magazine

Z. Novák 3.2.2016 15:10

Bible je do jisté míry krutá pane Holiči, musíme si ale uvědomit dobu vzniku bible a její původ. Přebírá mimo jiné i mnohé události ze starších literárních zdrojů, např. z doby sumerské, tedy z doby až před 5 000 lety, kdy i zákony byly výrazně tvrdší, nežli ty dnešní (viz např. Chamurrabiho zákoník) a také vztah k lidskému životu byl odlišný. Výrazně tuto tvrdost "zjemňuje"její mladší část, Nový zákon, v němž se odráží spíše milosrdenství a láska. Nikdo v dnešní době se nemíní řídit tvrdými pasážemi ze Starého zákona, jako je kamenování a podobné tresty. Je totiž 21. století. A to je ten zásadní rozdíl proti Koránu, který mnohé, dnes neakceptovatelné věci středověkého rázu obsahuje a jejich dodržování od muslimů vyžaduje. Protože Korán je od Aláha, a žádná světská nařízení a zákony nemají vyšší váhu.

M. Moravcová 1.2.2016 8:45

Spíš se rusáci porvali mezi sebou, jako ostatně velmi často. Že se uvádí náboženství jhe sranda. Už jste někde četli, že napadený byl katolík, evangelík, pravoslavný? Zase cílené zaplacené vymývání mozků.

L. Kral 1.2.2016 8:24

Problém není v muslimech ale v islámské doktríně, která je jak náboženksá tak i politická. Ze života a příkladu Mohameda (Sunna) vychází správné fungování společnosti i jednotlivců - politický islám. Muslim může být "náboženský či politický", ale je to člověk jako my. V případě, že nesouhlasím s náboženskou idologíí, demokraticky zajistím aby nebyla součástí našeho nenáboženského systému. Mimo jiné i reformní muslimové nechtějí politický islám či instiutcionalizaci sharia, at si o tomto "projektu" myslíme cokoliv. Vzdělávejme se v poltickém islámu, budme aktivní, choďme za politiky, informujme naše přátelé o jeho podstatě atd., která je popsána v sunně a Koránu. A také mějme děti. Při porodnosti 1.5 v EU tento systém a hodntoy těžko zachráníme.

V. Komárek 1.2.2016 8:18

Je to v zájmu demokracie a obohacení Evropy!!!

Vlivná muslimská profesorka z prestižní egyptské univerzity - "znásilňování nevěřících žen muslimy je v pořádku a správné, je to podle koránu a podle víry"

http://www.czechfreepress.cz/cfp-doporucuje/tak-toto-je-uz-privela-moslimska-profesorka-z-prestiznej-univerzity-obhajuje-znasilnovanie-a-zotrocovenie-neveriacich-zien.html

V. Komárek 1.2.2016 8:16

Neubližujte muslimům!!! Oni jsou přece tak hodní!!!

Rakousko: 20 letý vzdělaný, kultivovaný, skromný "syrský inženýr" z Afgánistánu ze samé vděčnosti za záchranu holého života znásilnil 72 letou ženu.

Její dcera sluníčkářka se ho zastává a doufá, že její matka byla během znásilnění v bezvědomí

Hodný muslimský mutlikulturní obohacovač dostal za znásilnění 20 měsíců (!!!!!), nebude deportován.

Musí zaplatit odškodnění 5 tis Euro, takže mu budou muset zvýšit sociální dávky, aby si kvůli pokutě nemusel odepřít iPhone a adidasky.http://www.infowars.com/afghan-migrant-in-austria-anally-rapes-72-year-old-woman-will-not-bedeported/http://www.krone.at/Oesterreich/Was_hab_ich_getan._dass_mir_das_passiert-Frau_missbraucht-Story-485999

Ale určitě je to opět jen ruská propaganda, jak nás jistě brzy ujistí média a rakouská policie ;-)

J. Nový 1.2.2016 1:53

nevěřím, to by se u nás nestalo, to je možné jen ve Švédsku :-))))

T. Vidím 1.2.2016 0:15

Az aktivniho Ovcacka, poskoka jeste aktivnejsiho Milose Kalasnika, kopne nekdo citelne do rici, bude se to poctive vysetrovat? ::)

J. Venc 31.1.2016 23:09

Doufejme, že jde o ojedinělý exces ...

J. Holič 1.2.2016 7:59

Doufejme, ale nemyslím si to. I v Německu už bylo plno útoků na běžence, včetně žhářství. Jak mezi běženci, tak mezi Evropany je dost šílenců na to, aby při první příležitosti projevili svoji uchylnost. Je potřeba se bránit zločincům na obou stranách.

L. Křivan 31.1.2016 22:32

Krásnej nadpis. Moc hezky se to čte. Doufám, že policie si to vyšetřování užije, a že bude vyšetřovat ještě po padesáti letech.

J. Esterka 31.1.2016 22:22

Bude hůř!

J. Holič 1.2.2016 9:36

Mohamed nebyl svatousek a myslím si, že je dost aspektů jeho života, které by dnes plno muslimů neskouslo, jenže jakožto prorok je opreden trochou zkraslujiciho balastu. On třeba mojžíš byl (alespoň dle SZ) pěkný krutas, ale pro křesťany to vyzehlil Ježíš, jehož roli Muslimové nevnímají stejně. Ale platí, že ani muslimové, ani křesťané, se nechovají doslova dle svých svatých textu, nebo života svých proroku apod. Navíc já reagoval na zjevnou lež, která byla napsána o koránu.

D. Šimáček 31.1.2016 21:38

shrňme si to, pomáhal uprchlíkům, všechny tajné služby se shodují, že s uprchlíky sem přichází určité procento pravověrných muslimů tj. sympatizantů IS či rovnou příslušníků IS, tedy se přímo podílel na infiltraci naší civilizace barbary co vyznávají šaríu, a šaría zná jedinný trest za odvracení od víry (sice v obráceném gardu) ale stalo se mu plně po jeho právu šaría. Řečeno s Bulgakovem, každému dle jeho víry. Nejdřív ať muslové zavrhnou šaríu a pak mohou přijít do evropy.

J. Holič 1.2.2016 7:47

Takže podle vás, když přijde terorista na hranici a řekne, že nesnáší sariu, že určitě nelže? Tolik z vás používá fráze o jejichž faktickem obsahu neuvazujete!

M. Welser 31.1.2016 21:13

Co to je "některá pražská motlitebna" ??


Randění pod rouškou. Reportérka absolvovala sedm pokusů o seznámení

Reportérka Julie Mahlerová | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium „Jestli si někoho nenajdeš, než ti bude třicet, nainstaluju ti seznamku,“ oznámila mi moje nejlepší kamarádka. Patřím...

Zavřené nezavřené restaurace. Jak vypadá zapovězený společenský život?

Rozhánění nelegální párty. Policie v lednu zasahovala na večírku v domě v... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Zaplněné stoly, skupinky lidí se sklenicemi vína a smích nesoucí se až na ulici. Nejde o výjev starý víc než rok, ale o...

Mord v hospodě U Dvou koček. Zloději odnesli cigarety, víno a ruce oběti

Rituální vražda v pražské hospodě U Dvou koček. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Okolo pouličních lamp tančily roje vloček. Sníh propůjčil pražským ulicím něžný a romantický vzhled. Jen jediné...